Planerad driftstörning inatt

Robot
Planerad driftstörning inatt

Utvecklarna säger "databasflytt!" och vi vågar inte säga emot.


Medlem
Planerad driftstörning inatt

Så med andra ord kan vi ha en stor fylla mellan 03:00 och 09:00 :D!

ELF
Medlem
Skrivet av Aggur:

Så med andra ord kan vi ha en stor fylla mellan 03:00 och 09:00 :D!

Tror inte de blir så glada på jobbet om man super medan man jobbar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Aggur:

Så med andra ord kan vi ha en stor fylla mellan 03:00 och 09:00 :D!

Tror inte de blir så glada på jobbet om man super medan man jobbar.

Tvärtom, jag tror att de kan bli väldigt glada!

Medlem

Modermodemet, en klassiker!


signatur

I drank what?

Medlem

jahapp får bli watch dogs haxxing hela natten med dom som är vaken på andra sidan atlanten då

Medlem

Jag känner mig gammal när jag säger detta; men brukar man inte sova kl 3 på natten?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Dom flesta med dagliga arbetstider sover denna tiden, för övrigt småbarnsföräldrar också. Det bör ju vara en minoritet som blir drabbade av driftstoppet. Men det är väl alltid bra att reservera sig mot nattugglorna så att ingen blir arg i onödan..

Medlem
Medlem

Vad falls?! Vad ska jag då göra mellan 8-9 imorgon? Den tiden är reserverad åt att sprida lögner på fz, nu blir hela systemet rubbat.

Medlem

Det känns lite knas att ni skriver "natten till onsdag" då det snarare rör sig om onsdag morgon.

Jag brukar gå upp vid 6.00 på morgonen och dricka morgonkaffet vid datorn med FZs forum som första hållplats. Nu vet jag inte vad jag ska göra imorgon!

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Det känns lite knas att ni skriver "natten till onsdag" då det snarare rör sig om onsdag morgon.

Jag brukar gå upp vid 6.00 på morgonen och dricka morgonkaffet vid datorn med FZs forum som första hållplats. Nu vet jag inte vad jag ska göra imorgon!

Driftstoppet startar 03:00, natt för de flesta. men vi lider med dig! Vi ska titta på möjligheterna att inrätta en stödlinje.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Bennii:

Det känns lite knas att ni skriver "natten till onsdag" då det snarare rör sig om onsdag morgon.

Jag brukar gå upp vid 6.00 på morgonen och dricka morgonkaffet vid datorn med FZs forum som första hållplats. Nu vet jag inte vad jag ska göra imorgon!

Driftstoppet startar 03:00, natt för de flesta. men vi lider med dig! Vi ska titta på möjligheterna att inrätta en stödlinje.

Beror ju naturligtvis på hur man tolkar den diffusa innebörden av ordet "morgon".

Medlem
Skrivet av Bennii:

Beror ju naturligtvis på hur man tolkar den diffusa innebörden av ordet "morgon".

Morgon är när man står upp, som man brukar säga. Vilket betyder att morgon för en del är kl 11 och "kväll" kl 01:00... Som för mig var ett bra antal år sedan nu, saknar det lite ibland.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:
Skrivet av Bennii:

Beror ju naturligtvis på hur man tolkar den diffusa innebörden av ordet "morgon".

Morgon är när man står upp, som man brukar säga. Vilket betyder att morgon för en del är kl 11 och "kväll" kl 01:00... Som för mig var ett bra antal år sedan nu, saknar det lite ibland.

Livet förändras och livet tar slut, ibland har man roligt, ibland går man ut.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Bennii:

Beror ju naturligtvis på hur man tolkar den diffusa innebörden av ordet "morgon".

Morgon är när man står upp, som man brukar säga. Vilket betyder att morgon för en del är kl 11 och "kväll" kl 01:00... Som för mig var ett bra antal år sedan nu, saknar det lite ibland.

Livet förändras och livet tar slut, ibland har man roligt, ibland går man ut.

Stjärna i kanten för rimmet! Även om man står upp kan man behöva kickstarta medvetandet med lite koffein, innan morgonen räknas.

Om ni inte är tillbaka på morgonen, väntar vi lite till


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag känner mig gammal när jag säger detta; men brukar man inte sova kl 3 på natten?

Beror ju på vart man bor, FZ har säkert några utflyttade svenskar som tittar förbi med jämna eller mindre jämna mellanrum - på västkusten i USA hade exempelvis driftstoppet börjat klockan 18 och varat till 00, och i ostasien hade det i stället förstört förmiddagen för de trogna forumskribenter som befinner sig där!

En smärre global katastrof är alltså på ingående, för övrigt väntar jag mig en lagom kontroversiell Arnroth-krönika 02.59!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av conthox:

Jag känner mig gammal när jag säger detta; men brukar man inte sova kl 3 på natten?

Beror ju på vart man bor, FZ har säkert några utflyttade svenskar som tittar förbi med jämna eller mindre jämna mellanrum - på västkusten i USA hade exempelvis driftstoppet börjat klockan 18 och varat till 00, och i ostasien hade det i stället förstört förmiddagen för de trogna forumskribenter som befinner sig där!

En smärre global katastrof är alltså på ingående, för övrigt väntar jag mig en lagom kontroversiell Arnroth-krönika 02.59!

Facebook-stoppet gånger 10, minst!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Detta inlägg kommer inte att sparas (03:41)


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Diskmaskin:

Detta inlägg kommer inte att sparas (03:41)

Mohohohahahaaa!

1
Skriv svar