The Settlers: Kingdoms of Anteria är avtäckt

Medlem
The Settlers: Kingdoms of Anteria är avtäckt

Spelar fortfarande Settlers 2 då o då


signatur

Nämen!

Medlem

Jesus gick alltså i kortbyxor 93. Intressant!

Hoppas de lyckas med det där magiska från Settlers 2 och Settlers 3! De senare spelen har alla okej men saknat det där lilla extra.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag hade gärna sett lite mer strategi på konsol.

Medlem

Dags för ett sansat svar på denna nyhet.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*host*

Inaktiv

All avsaknad till riktig gameplay video gör inte den här nyheten rättvis tyvärr. :/

Medlem

Gissar på ett halvtrasigt spel som inte kommer gå att spela de 2 första veckorna på grund av Uplay samt 50% av innehållet som egentligen ska vara med vid release säljs som snordyra dlc istället.

Nej jag har absolut intet förtroende alls för UBI.

Medlem

Ska man tolka det som att det kommer gå mer åt rpg-hållet denna gång, och att själva civilisationsbyggandet utgår från de saker man åstadkommer genom sina äventyr och uppdrag?

Det var det första intrycket jag fick, om man nu ska utgå ifrån en rätt så intetsägande första trailer/teaser.

Medlem

3:an är fortfarande min favorit!
Ser fram emot en ny Settlers!

Medlem

Såg rubriken och tänkte "Oh nice, har helt missat detta men nu kan jag redan se gameplay" men icke :/ Nu har de ju bara visat att de har något att avtäcka vid ett senare tillfälle.

Medlem

Om de kunde gå tillbaks lite mer till 2an i stil så kanske de kan få settlers-serien på rätt spår igen någon gång. Snygg video men.. var inte så givande. Vet inte om man kan kalla det teaser då man mest blev nervös för vad de ska hitta på denna gång.

Medlem

Settlers 2 och 3 var fantastiska för sin tid. Men jag tycker även att Settlers 7 höll hög standard och var underhållande. Poängsystemet för att vinna kändes som ett brädspel och fungerade bra. Tyvärr var online-funktionen på tok för dåligt uppbyggd och striderna obalanserade. Hoppas på detta!

settlers ?? det ser mera ut som nått helt annat magic kingdom kanske


signatur

New life, New hope

Medlem

Den där grafiska stilen är ganska trött nu.

Inaktiv

Ubisoft .

De enda nya settlers som varit bra har ju varit rebooten, med bättre grafik?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Settlers 2-3-4 är mina favoriter i serien eftersom att det är dom jag spelat mest, och jag hoppas att dom funderar på att ta tillbaks hur man stred i dom tidiga settlers spelen.

Jag spelade Settlers 7 multiplayer beta och striderna kändes för sega. Man gick omkring som om man spelare ett bordsspel där alla gubbar satt ihop med varandra och det blev enligt mig mycket stelt.

Medan i Settlers 3-4 så kunde man planera hur sina gubbar enskilt skulle kuta omkring. Jag kanske inte är rätt person att säga vad settlers ska vara men jag skulle tyckt om dom nyare spelen om dom var lite mer som Age of Empires eller till ock med Starcraft när det kommer till stridandet.

Mer skills och mindre Sten sax påse så skulle jag falla pladask för spelet då jag älskar miljön som det utspelar sig inom.

Medlem

Blue Byte, inte Blye Byte.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Spelade Settlers 7 med en polare som fan ett tag. Helt klart ett underbart charmigt spel, längtar!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

1
Skriv svar