Valiant Hearts: The Great War

Robot
Valiant Hearts: The Great War

Vintrar utan slut, oändligt långa skyttegravar och slagfält med en stank av ruttna kroppar. När Ubisoft tar sig an första världskriget är resultatet förkrossande.

#ubisoft-montpellier


Medlem
Valiant Hearts: The Great War

Det här dök upp från ingenstans för mig häromveckan och verkar onekligen vara ett spel man måste fundera på att införskaffa.

Moderator | Testpilot

Släpps samma dag som jag fyller 22, yay


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ett absolut köp!! Längtat i månader


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Kommer skaffa nån gång framöver.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Släpps samma dag som jag fyller 22, yay

Grattis i förskott!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Definitivt ett spel man ska testa. Emotion efterfrågas i spel!

I am buying this sheet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av Apministern:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Släpps samma dag som jag fyller 22, yay

Grattis i förskott!

Tack Apnylle Berätta vars du bor så skickar jag en tårtbit

EDIT: Hoppas du inte tar illa upp att jag kallar dig massa "apXXXXXX". Jag kan bara inte låta bli


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Garanterat köp!

Medlem

Dök upp från ingenstanns för mig, köpte det dirr till PS4. Nu ska det spelas! typ.. en timme.. jobb.. *suck*

Inaktiv

Valiant Hearts var ett spel jag förbokade för ett par veckor sedan, trots att jag inte förespråkar förbokningar alls. Men det jag sett än så länge har fått det att värka i hjärtat och det verkar som om Ubisofts studio Ubisoft Montpellier träffar rätt. Det behövs ett spel som visar kriget för vad det är ibland och inte glorifierar det som många andra spel lätt gör. Första världskriget var ett av dom mest onödigaste krigen som existerat (inget krig är nödvändigt förstås) och jag är glad att någon vill berätta en historia med en allvarlig ton om detta.

Medlem

Väldigt charmigt spel. Soldaterna babblar i en sorts halv-förståelig rappakalja, som ofta får mig att skratta. Bryter ingen ny mark gällande gameplay men art-designen+storyn är mer än tillräckligt för mig!

Medlem

efter att ha lirat igenom det kan jag säga att det är länge sedan ett spel berörde mig såhär. Vetskapen om hur många människor som utsattes för det här (även om spelets story givetvis är överdriven) och hur onödigt det var, slår i magen. Storyn må vara överdriven, men budskapet träffar rakt in i hjärtat. För min del, det bästa jag spelat på mycket, mycket, länge. GOTY!

Fick upp ögonen för detta spel samma dag det släpptes och blev såld direkt. Har lirat en hel del och det är verkligen värt det, både pengarna och upplevelsen.

Medlem

Spelade precis klart det. Det är väldigt intressant med första världskriget och det är ett nyspakande sätt som spelet skildrar det men i övrigt är det skräp. Kassa kontroller (på PC), tråkig gameplay och den där jäkla hunden är fan inte charmig. Tyvärr räddar storyn inte spelet, jag är väldigt besviken. Hade mycket hellre sett att de gjort en film än ett spel...


signatur

/Landstream

Medlem

Jag gillar de här faktarutorna om kriget som poppar upp när man hittar föremål, men själva spelet blir urtråkigt väldigt fort. Mesta delen av spelet består av trista pussel, hunden är en gimmick för att lösa pusslen och kontrollerna är hemska på PC.

Medlem

Skaffade här spelet häromdagen då det är billigt i PS Store just nu. Väl investerade pengar. Vilken underbar resa och intressant med allt extra man kunde läsa om första världskriget.
Skrämmande krig minst sagt som hamnat i skymundan för andra världskriget vilket är trist.
Nåja, spelet var det om ja. Grymt kul och välgjort.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar