GTA V – spana in spelet i förstaperson

Robot
Medlem
GTA V – spana in spelet i förstaperson

Rockstar borde göra detta i något framtida GTA. Att man kan välja mellan förstaperson och tredjeperson.

Geeks Gaming

något jag skulle vilja se en mod eller spel som fokuserar mer på just Grand Theft Auto.. tycker de senaste spelen har varit dåliga med de. Typ mer av Gone in 60 sec.

Medlem

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Medlem
Skrivet av totte1015:

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Legitim moddare, det var ett nytt begrepp Om något tycker jag det låter rimligt att en legitim moddare förstår sig på hur man hackar till sig resurser i spelet. Sen kan man väl tycka vad man vill om att det görs. Men jag är kanske inte ens en legitim gamer, så vad vet jag.

Medlem

Alltid velat spelat GTA i första person perspektiv! Längtar tills det släpps till PC.

NEJ! 3:e persons rockar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Freffo:

Rockstar borde göra detta i något framtida GTA. Att man kan välja mellan förstaperson och tredjeperson.

Och med oculus rift stöd, sen är jag nöjd

Medlem
Skrivet av totte1015:

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Och? I SA och tidigare var det ju fusk som gjorde det, men nu är man tydligen en "hackare" (helt fel ord btw).

Medlem

Det såg faktiskt inte så illa ut som jag hade förväntat mig i GTA.... gillade det nästan

Inaktiv

Mer sånt här!

Medlem

såg ju helt ok ut faktiskt.
det enda jag kan kommentera lite så där negativt var då han körde bilen, kändes lite som att han satt i baksätet och körde och hade 2 meter långa armar.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Ja, han har spelat för mycket Watch Dogs och måste hacka i GTA också

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av totte1015:

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Och? I SA och tidigare var det ju fusk som gjorde det, men nu är man tydligen en "hackare" (helt fel ord btw).

Han gjorde det ju online, det är det som är hela problemet

Medlem

Jag fick en liten häftig känsla, det påminde mig om Far Cry fast bättre, ett FPS open world spel där man kan åka alla bilar man ser, alla flygplan, helikoptrar, båtar, ubåtar, cyklar. Ganska häftigt om man tänker efter. Fast 3rd person view passar bättre.

Medlem

Ooooh! Det här och Oculus Rift!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Det här är att förstöra GTA V.


signatur

// Bacon <3

Medlem

- Blev sjösjuk!
- Tyckte det såg ut som Vice city
- Hörde musik av Tangerine Dream under flygturerna. :).


signatur

autograph

Kolla texturerna, wow, imponerande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hmm hur har nån ens lyckats modda GTA V? Har han lyckats få tag på PC versionen redan?

Medlem

Shit vad jag längtar till PS4-versionen... Något releasedatum än?

Medlem

Fan vad världen kändes större i första person, tänk vad lite kameravinkel kan göra. Skulle lätt kunna älska ett gta i firstperson.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

I love mods <3


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Avstängd
Skrivet av totte1015:

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Legitim moddare?

Medlem
Skrivet av Byzzan:
Skrivet av totte1015:

Denna snubben är ju inte en legitim moddare, han är ju en hackare snarare, titta på hans andra videos, han fixar till sig 7000RP levels, och han har flera miljader av dollar

Legitim moddare?

http://www.quickmeme.com/img/63/63c579ff6e51c5b716a2567fb801b...

Men dra åt helvete.

Att ni idoter sitter och hyllar en "moddare" som klart och tydligt har fuskat sig till hela spelet, och inte tjänar pengar som vanligt folk är fel.

1
Skriv svar