Polygon: "förboka inte Battlefield Hardline"

Robot
Polygon: "förboka inte Battlefield Hardline"

Ben Kuchera sätter ner foten efter en rad skakiga Battlefield-lanseringar.

#dice, #battlefield-4


Medlem
Polygon: "förboka inte Battlefield Hardline"

Dice fanboys lär ju köpa allt de släpper


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det är nog en av det bästa uppmaningarna sen att köpa skivat bröd.

Medlem

Efter att ha gått på niten två spel i rad så är det stopp för min del!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Dice fanboys lär ju köpa allt de släpper

Då borde de inte köpa Hardline.

Skrivet av Kleptoman:

Dice fanboys lär ju köpa allt de släpper

Exakt. Så därför tror jag inte att dice fanboysen köper ett spel som inte är gjort av dice. Själv väntar jag ivrigt på dice nästa spel battlefront. MER INFO NU!!

Medlem

Detta är början på slutet.


signatur

Meep!

Medlem

Men majoriteten som köper spel hänger inte precis på internet, förutom online på bf och cod.

Medlem

Förbokade Battlefield 4 (inte missnöjd att jag gjorde det) för spelet har fungerat bra för mig sedan dag 1, någon liten krash här och där men inget allvarligt. Men nu tänker jag inte förboka någonting mer.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Men majoriteten som köper spel hänger inte precis på internet, förutom online på bf och cod.

Source?

Medlem

SIGH, man ska ge fan i o förboka ÖHT! Inte bara BF:Hardline.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

SIGH, man ska ge fan i o förboka ÖHT! Inte bara BF:Hardline.

https://www.youtube.com/embed/mf5Uj4XIT1Y

Skulle precis länka den videon. men var inte tillräckligt snabb

Medlem
Medlem

Förbokade bf3 och bf4, kommer inte förboka mer spel från DICE. OM det blir köp så blir det ett par veckor efter release. Men eftersom spelet i sig inte verka så jättekul tror jag inte det blir köp då heller.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Vissa saker har jag inga problem med att förhandsboka. Spel från Valve är något jag inte har något emot att förhandsboka då inget av deras spel har svikit mig hittills. Witcher 3 blir också en förhandsbokning.

GTA:V hade jag velat förhandsboka men inte bestämt mig på den biten med tanke på hur dåligt optimerat GTA:IV var på PC.

Mass Effect 4, Dragon Age: Inquisition, Mirror's Edge 2, Battlefront - samma visa. Jag är verkligen sugen på spelen men vad jag vill är att spelen ska vara bra. Inget säger att de inte kommer vara sämre än föregångarna. :\ Jag avvaktar.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Zymac:

SIGH, man ska ge fan i o förboka ÖHT! Inte bara BF:Hardline.

https://www.youtube.com/embed/mf5Uj4XIT1Y

Skulle precis länka den videon. men var inte tillräckligt snabb

Jag upplever en känsla av nöjdhet när det handlar om Aliens Colonial Marines, varje gång jag hör nåt om spelet känner jag mig nöjd att jag inte köpte det.

He's of EA's X-Mas list..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Är det samma erbjudande här att om man köper "Premium-Season-Package-Whatever" så får man också "äran" till att bugg testa deras bugg patchar i framtiden?!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Varför förbokar folk över huvud taget egentligen? Det är ju inte så att du kommer stå där och inte få ett spel förrens två månader efter släpp bara för att du inte förhandsbokade!

Har aldrig förhandsbokat, och kommer aldrig göra det, köper inte grisen i säcken, SÄRSKILT när det kommer till spelbranchen som jag måste säga är ofantligt duktiga på att börja sälja undermåliga produkter

jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll

Medlem
Skrivet av humancentipede:

jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll

"Jag är kung på internet, alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet"

Medlem

Har ALDRIG förbokat ett spel i mitt liv och det kommer ALDRIG att hända.

Men som sagt, bästa uppmaningen på länge. Folk är som får.
Spelutgivare: "FÖRKÖP DETTA SPEL, FÖR ATT VI LYCKAS GÖRA EN HÄFTIG TRAILER"
Folk:"JA!!! Kommer bli asballt! BÄÄÄ!"

Medlem

Blir inget, sista rövomgången EA gav mig var BF4. Enda spelet jag kommer att köpa i blindo är star wars battlefront, oavsett buggar och problem. Sån hunger efter star wars.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Fan heller att jag förbokar ett spel till. Blivit bränd av Colonial marines, Watch dogs och Brokenfield 4. Never again.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Har definitivt slutat förboka sedan 2 år tillbaka, var några besvikelser på rad där. A hard lesson learned.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Ish
Medlem

Ah, vilken tur ni varna mig, för jag hade ju säkert köpt Battlefield- Counter-strike ... eller vad det nu är.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Ish
Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av humancentipede:

jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll

"Jag är kung på internet, alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet"

Internet rule #1


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Kebba:

Varför förbokar folk över huvud taget egentligen? Det är ju inte så att du kommer stå där och inte få ett spel förrens två månader efter släpp bara för att du inte förhandsbokade!

Har aldrig förhandsbokat, och kommer aldrig göra det, köper inte grisen i säcken, SÄRSKILT när det kommer till spelbranchen som jag måste säga är ofantligt duktiga på att börja sälja undermåliga produkter

- Jag förbokar för att få extraprylar.
"Limited edition" med extra allt.


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Milky_81:

Förbokade bf3 och bf4, kommer inte förboka mer spel från DICE. OM det blir köp så blir det ett par veckor efter release. Men eftersom spelet i sig inte verka så jättekul tror jag inte det blir köp då heller.

Veckor efter? Du får vänta minst ett år.

Medlem

Har aldrig ens haft ett litet fel på bf4 till xbox one. Däremot 360 versionen sög hårt!

12
Skriv svar