Betatesta Survarium - Stalkers tematiska uppföljare

Robot
Betatesta Survarium - Stalkers tematiska uppföljare

Vi har flera betanycklar till Vostok Games postapokalyptiska Stalker-efterträdare.

#stalker-2, #gsc-game-world, #4a-games, #vostok-games, #survarium


Medlem
Betatesta Survarium - Stalkers tematiska uppföljare

Tackar!

Medlem

Tack som fan, har varit jäkligt nyfiken på det här spelet ett tag nu


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Tack som fan, har varit jäkligt nyfiken på det här spelet ett tag nu

Var beredd på bara att det bara finns ännu en tdm aktig gamemode, det kommer ökas på med gamemodes senare. sista som kommer är freemode som kommer vara mer som stalker med mutanter och sökande av diverse grejer så som ammo och stuffs, samt överleva mot andra spelare eller teama upp med dom

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:

Tack som fan, har varit jäkligt nyfiken på det här spelet ett tag nu

Var beredd på bara att det bara finns ännu en tdm aktig gamemode, det kommer ökas på med gamemodes senare. sista som kommer är freemode som kommer vara mer som stalker med mutanter och sökande av diverse grejer så som ammo och stuffs, samt överleva mot andra spelare eller teama upp med dom

Jovars, det där har jag läst om på deras hemsida.
För övrigt går det inte att installera spelet för mig :/ Jag får upp en error ruta som säger "cant open the file" varje gång jag försöker installera :/

Edit: Det löste sig, visade sig att man inte kan installera spelet i custom folder


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spelets känsla är sjukt dåligt. Spelade spelet i ungefär 30 minuter men klarade ej av det pågrund av hur klumpigt och konstiga rörelser gubbarna gjorde.

Medlem
Medlem

Yes jag fick en nyckel!

Medlem

Vart laddar man ner det? Jag har skapat ett account och löst in min kod på hemsidan.

Medlem

vart laddar man ner det ??

Medlem
Skrivet av posyko:

vart laddar man ner det ??

Gå in på hemsidan så finns det en knapp som det står "Play now" på. Gäller att gå till förstasidan på siten dock.

Medlem

Beta/alpha, bara ett gamemode, bladibla.

Ja jag vet det, men fan så besviken man blev på hela känslan, hur det såg ut, ljud och animationer... :\..
Om jag inte visste om det så skulle jag aldrig tro att detta var ett spel från samma utvecklare som gjort S.T.A.L.K.E.R spelen ....

Medlem

Av videon att dömma så fick jag mer en känsla av CoD än av stalker..

Medlem

tja det e rätt så steelt men kanske blir bättre längre fram kan inte säga så mycekt mera förrens open world börjar det e det allt hänger på just nu

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Kan inte installera det. "Program can't open file"

http://www.bilddump.se/bilder/20140626193332-83.249.84.235.pn...

Jag fick det felet när jag försökte installera spelet i min "custom"spelmapp. Pröva att installera spelet i den mapp som installern sätter som standard, det fungerade för mig


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av kaninmannen:
Skrivet av posyko:

vart laddar man ner det ??

Gå in på hemsidan så finns det en knapp som det står "Play now" på. Gäller att gå till förstasidan på siten dock.

tack hittade dock räkte det med en match så tröttnade jag hoppas det blir bättre när det blir open world då det här va inte en fröjd för ögat

Medlem

Det gick snabbt tills dom nycklarna försvann :/


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ivanhoe68:

Det gick snabbt tills dom nycklarna försvann :/

Det fanns 250 stycken, och 50 för supportrar (där finns det några kvar, hint hint!)


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ivanhoe68:

Det gick snabbt tills dom nycklarna försvann :/

Det fanns 250 stycken, och 50 för supportrar (där finns det några kvar, hint hint!)

Aha, du menar så?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

ELF
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Det gick snabbt tills dom nycklarna försvann :/

Slut redan när man läser artikeln ;'(

*Läste den nu*


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:

Tack som fan, har varit jäkligt nyfiken på det här spelet ett tag nu

Var beredd på bara att det bara finns ännu en tdm aktig gamemode, det kommer ökas på med gamemodes senare. sista som kommer är freemode som kommer vara mer som stalker med mutanter och sökande av diverse grejer så som ammo och stuffs, samt överleva mot andra spelare eller teama upp med dom

Jovars, det där har jag läst om på deras hemsida.
För övrigt går det inte att installera spelet för mig :/ Jag får upp en error ruta som säger "cant open the file" varje gång jag försöker installera :/

Edit: Det löste sig, visade sig att man inte kan installera spelet i custom folder

hmm, testa kika runt i forumen där. Dom är väldigt hjälpsamma alla som lirar det som lyckas hitta vad det är för problem Själv hade jag inget problem att installera det men vet många som haft bekymmer.

Medlem
Skrivet av trasapa:

Av videon att dömma så fick jag mer en känsla av CoD än av stalker..

Just nu finns det bara en tdm liknande sak, senare kommer freeworld eller vad det nu hette som blir mer som stalker, du kan inte döma efter en video före innan du läst vad dom kommer sätta in, allt finns på deras hemsida att läsa om.

Medlem

Folk som klagar på spelet bör nog kanske vänta till ett senare tillfälle, t.e.x freeworld. Det passar nog för fler när det släpps, sen att allt känns klumpigt är ju för att spelet är ännu i ett väldigt tidigt stadie. Spelet släpps inte förrän någon gång under 2015 om jag inte minns helt fel, det förbättras även i varje patch.

Medlem

intressant spel, horribelt namn...

Medlem

Neeej! missade helt detta!!

edit: Woohoo! fanns supporter-keys kvar

Medlem

ja, det där var ju en ganska tidig beta det....

Medlem

Men fan skit, hade så gärna testat det här :U Men man måste ju jobba och sånt fånigt skit.

Medlem

Tycker spelet är förvånansvärt roligt för att vara i ett sånt tidigt stadie. TDM funkar i spelet men jag ser verkligen fram emot Freeworld senare i år.

Medlem

Skicka pm för nyckel kommer inte hinna testa. Nyckeln går till första pm.


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar