Betygen för Sniper Elite 3

Robot
Medlem
Betygen för Sniper Elite 3

Finns bara ett betyg som betyder något och det är FZ.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hade det inte handlat om nazister så hade jag köpt det. Är alldeles för trött på alla dessa ZOMGKILLNAZISAMERICAFUCKYEAH

Medlem
Skrivet av redruM:

Finns bara ett betyg som betyder något och det är FZ.

lol

Medlem

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

Medlem

SKRÄP!

Mkt sämre än ettan och tvåan, stoor besvikelse

Medlem

Blir väl ett köp fram på senhösten bara för att testa om de gjorde det de lovade till två'n bättre ai vilket var olika bullet drop.

Ett rävspel som detta med bra AI skulle inte tro det lol.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

k3m
Medlem
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?

Varför frågar du inte tuffpojkeonline218 samma sak?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Zpartan:

SKRÄP!

Mkt sämre än ettan och tvåan, stoor besvikelse

och eftersom tvåan var mycket sämre än ettan så lär detta vara riktigt dåligt.

kommer nog testa det ändå. Behöver inte vara bäst för att underhålla...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av chopper:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?

Varför frågar du inte tuffpojkeonline218 samma sak?

Varför skulle han?

Medlem
Skrivet av Dergo218:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av chopper:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?

Varför frågar du inte tuffpojkeonline218 samma sak?

Varför skulle han?

För att döda människor pga dess åsikter är dåligt?

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av chopper:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?

Varför frågar du inte tuffpojkeonline218 samma sak?

Därför när jag ställde frågan fanns det endast sju inlägg och jag tänker knappast fråga dig vilka jag ställer en fråga till i forumet. OK för står du! Om inte läs en gång till.

Herre je svara med en fråga är du 8 år eller. Ställ en hyfsat vuxen fråga så kanske jag ids svara. För dumheter ingår inte i min tid på detta forum.

Vad är så konstigt med min fråga? Man vet ju inte om det var sarkasm eller rent dumt inlägg. Att hylla nazister är bara dumt och visar bara vilken liten koll man har på saker man vräker ur sig. Nej jag tänker inte diskutera detta med dig det var såå dumt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Skall bli kul att få ens brutala prickskyttebegär mättade till helgen. Lite slowmo action ifrån en buske är precis vad jag väntat på

Medlem

Låter bra! Jag spelade nyligen igenom 2:an och skulle kunna tänka mig lite mer sniping.

Ovanligt högt betyg för ett sådant lir. Då kanske man ska kolla upp det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av chopper:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?

Varför frågar du inte tuffpojkeonline218 samma sak?

Därför när jag ställde frågan fanns det endast sju inlägg och jag tänker knappast fråga dig vilka jag ställer en fråga till i forumet. OK för står du! Om inte läs en gång till.

Herre je svara med en fråga är du 8 år eller. Ställ en hyfsat vuxen fråga så kanske jag ids svara. För dumheter ingår inte i min tid på detta forum.

Vad är så konstigt med min fråga? Man vet ju inte om det var sarkasm eller rent dumt inlägg. Att hylla nazister är bara dumt och visar bara vilken liten koll man har på saker man vräker ur sig. Nej jag tänker inte diskutera detta med dig det var såå dumt.

Jävlar vad du ordbajsade som svar trots att du tydligen inte tänkte diskutera med mig. Svårt att bestämma dig?. Så bara för att man inte vill döda nazister så hyllar man dem? Herregud. Ta det lite lugnt och andas nästa gång.

Frågan var berättigad så jag ställer den en gång till. Varför frågade du inte samma fråga till Jagboriettpojkrum218? Tycker du också att det är bra att döda folk p.g.a deras åsikt. Jag tycker inte det. Så därför väljer även jag åsikten att en levande människa, oavsett eventuella politiska åsikter, är en bra människa.

P.S. Jag är 8.5 år gammal och nu antar jag att vi får se om du håller vad du lovade om att inte diskutera detta vidare


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Spelat det några timmar.. men mp är fattigt.
Från officiella forumet.

No dedicated servers.
Host change happens a lot (the crappy snipers rage quit).
No melee.
Only 5 maps TOTAL.
Option for downloaded weapons (expect paid dlc).
No region lock, ive played with ppl all over the world.
Only 4 rifles.
Only 3 pistols.
You can unlock most of it after 5-6 hours in mp.
No weather effects.
No night maps.
Only desert maps( in mp there could be other environments outside Africa).
Pretty "silent" maps, you dont feel that your in a massive war i.e background sounds, things happening.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

Skönt att se att du är fascist precis som dem.
(Om du inte fattar så verkar du tycka det är OK att döda oliktänkande, något kommunister och fascister tycker är en bra livsåskådning)


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Dergo218:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av chopper:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Dergo218:

Trevligt att döda Nazister, en död nazist är en bra nazist.

En levande nazist är en bra nazist.

Detta skrev du för att?

Varför frågar du inte tuffpojkeonline218 samma sak?

Varför skulle han?

För att döda människor pga dess åsikter är dåligt?

Vi kan väl alla enas om att det känns helt okej att skjuta en digital nazist? Dom har ju digitalt mördat miljoner redan vid det här laget. De sista är eran motivation till det första.

Medlem

Diskutera gärna spelet, men snälla kan ni hålla Politiska åsikter med negativa aspekter borta från detta forum, blir bara onödigt tråkig stämning. Det finns garanterat bättre lämpade forum för detta.


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Jösses vad folk blir till sig av en liten kommentar, skulle vilja säga att jag knappast skulle kunna döda någon pga deras åsikter. Dock känner jag nöje av att panga på digitala representationer av människor vars ideologi önskar att döda stora delar av min familj. Ett spel som är kul helt enkelt för min egen del av olika anledningar.

End of discussion, för mig iaf.

Mvh
Duvetingetommig218

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Hade det inte handlat om nazister så hade jag köpt det. Är alldeles för trött på alla dessa ZOMGKILLNAZISAMERICAFUCKYEAH

Trött på ZOMGMIDDLEEASTERNRUSSIANSCHINESE ännu då?

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Skelögd:

Hade det inte handlat om nazister så hade jag köpt det. Är alldeles för trött på alla dessa ZOMGKILLNAZISAMERICAFUCKYEAH

Trött på ZOMGMIDDLEEASTERNRUSSIANSCHINESE ännu då?

Ja det är man ju också trött på och det är rasistiskt att skjuta Afrikaner så jag väntar på en shooter där man skjuter Norrmän istället.

För de viftar lite för ivrigt med sin flagga liksom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Och så var ordkriget igång redan 7 kommentarer in! Business as usual i Internetträsket....

Har bara hunnit spela första uppdraget (som i vanlig ordning agerar tutorial). Redan där såg jag designval som jag uppskattade. Ser ut att vara mycket större spelrum och varierande taktik än i förra spelet. Och storyn tycks vara mer jordnära och inte lika cheddarklädd som det förra spelet...svårt att säga slutgiltigt innan man spelat mer men ser fram emot att fortsätta efter jobbet

Medlem

Skönt att se att Godwins lag fortfarande gäller

Angående spelet som jag prövat. Ai:n är dummare än 2an, har kört påmedium.
Du har lite större valfrihet (du kan gå höger eller vänster väg till målet)
ragdollen är gaaalen (skott i magen får nazister att fladdra iväg tydligen)
Allmänt tråkigt då det fortfarande känns som en korridors-sniper. När man inte kan klättra upp på en 2 meter hög sten för att få ett bra sniper läge, utan tvingas går runt en bra bit så man hamnar sjukt mycket närmre fienden så tappar jag personligen lusten..

Ska det vara så svårt att göra ett delta force med snipertema?

Medlem
Skrivet av redruM:

Finns bara ett betyg som betyder något och det är FZ.

Hahaha.. om man inverterar FZ's betyg så kanske..

Bionic Commando.. är ju trots allt bättre än GTA 5, Zelda: A Link Between Worlds osv..

Medlem

Fick ni inget recensions ex?


signatur

"High life on low budget"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bent toe:

Fick ni inget recensions ex?

Vi fick det ganska sent, så vi hann inte få ihop en bra recension lagom till releasen.


signatur
1
Skriv svar