A Song for Viggo snart i hamn - ny video

Robot
A Song for Viggo snart i hamn - ny video

Ett spel om sorg, depression och föräldraskap är nära målet på Kickstarter - se den nya filmen.

#a-song-for-viggo, #gone-home, #dear-esther


Medlem
A Song for Viggo snart i hamn - ny video

Kämpa, kämpa!

Inaktiv

En rejäl mängd skägg, Check! Markerande bågar, check!

Medlem
Skrivet av grollo_92:

En rejäl mängd skägg, Check! Markerande bågar, check!

Fick göra en double take innan jag såg att det inte var Phil Fish på bilden.

Medlem
Skrivet av Acriax:
Skrivet av grollo_92:

En rejäl mängd skägg, Check! Markerande bågar, check!

Fick göra en double take innan jag såg att det inte var Phil Fish på bilden.

Ja det samma, bara att skriva "inte Phil Fish" så kommer du håva in storkovan!

Medlem

Även om jag är lite tveksam till ämnets känslighet så är jag så in i norden imponerad av detta verk. Det vore synd och skam om detta inte gick i land. Håller tummarna!

Killmonday Games

sista timmarna på kickstarter brukar folk spruta pengar som om det inte vore nån kreditgräns, så grattis på förhand!


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

När jag såg kickstartern för ett tag sen så blev jag minst sagt imponerad, men kände att det inte riktigt är min typ av spel - även om jag gillar spel med fokus på story telling och interaction. Nu efter andra videon så tycker jag det ser sjukt ambitiöst ut och börjar tänka om ^^ Blir nog en inköp när pengar trillar in. Well done, sir!

Medlem
Skrivet av bloat:

sista timmarna på kickstarter brukar folk spruta pengar som om det inte vore nån kreditgräns, så grattis på förhand!

Är det verkligen så?

Skribent

Bara 80 dollar kvar nu , ser onekligen bra ut.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av bloat:

sista timmarna på kickstarter brukar folk spruta pengar som om det inte vore nån kreditgräns, så grattis på förhand!

Är det verkligen så?

Jag har följt en del Kickstarter, vissa har inte haft några som helst problem att nå sitt mål (som Star Citizen och Broken Age) medan andra har haft en ganska brant uppförsbacke (som Takedown och Elite). Det är väldigt vanligt att spel som folk är intresserade av får en rejäl push framåt slutet. Elite var ett sådant spel där många började tvivla på att det ens skulle nå sitt mål och Takedown var i ett ännu värre läge. För att projekten ska få ännu mer donationer efter de nått sitt mål behövs en "morot" i form av s.k stretch goals. Detta är något som backers ofta efterfrågar och det kan leda till en hel del extra pengar för spelets utveckling.

Grattis till att ha fått spelet fundat, jag gillar verkligen spelets unika look men det är nog inget spel för mig men jag kommer hålla ögonen på det=).

Medlem

Och nu är det i mål. Kul!
Grattis!

1
Skriv svar