Inga småbarn eller pooler i The Sims 4

Robot
Medlem
Inga småbarn eller pooler i The Sims 4

poängen med sims var att man gjorde flygande hus, en stor tomt med öar där simmarna fick simma för att ta sig till..
god damn.. skitskräp blä!

Medlem

The Sims 3.5.. Förbeställ nu och få första expansionen utan extra kostnad som låser upp möjligheten till Barn och exklusiva pooler!

Inaktiv

Jag skrev på så fort jag såg länken till namninsamlingen! Dom där jävla idioterna borta på EA tänker ju inte klart för fem öre! Klart som fan att en livsimulator ska ha barn och pooler! Sånt har ju funnits sedan originalet, så varför inte i fyran?

Jag skulle inte bli ett dugg förvånad, om de skulle skita i att ha med detta i originalet, trots alla klagomål, och lägger in det i en expansion, för att sedan sälja skiten för flera hundra kronor! Om detta händer, kommer jag aldrig köpa The Sims 4! Då är The Sims 3 per automatik sjukt mycket bättre!

Medlem

Skulle inte förvåna mig om de släpper en expansion med dessa funktioner.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Klart dom inte har med allt, långt ifrån allt, bara för att kunna släppa mer som DLC.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nu måste det sitta en skruv lös hos EA.

I ett spel där det handlar om att bygga upp familjer är barn otroligt viktigt. Hur blir det nu när dom skaffar barn, kommer "ungen" vara vuxen när den poppar ut?

Att dom tar bort poolerna för att dom är giriga jävlar kan jag förstå men att ta bort ungar i en familjesimulator är väl som att ta bort skjutvapen i Battlefield!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

The Sims utan pooler är som Wolfenstein utan nazister, helt meningslöst!

ELF
Medlem

Hur tänkte de nu? Barn måste ju finnas med redan vid release. Annars är det ju ingen idé att spela om alla är oförmögna att fortplanta sig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Pooler som DLC är en sak, men om de kommer med småbarn som DLC men har babys och "skolbarn" från start så har de nått höjden av mjölkningsförsök. Det måste ju landa i Guinness.

Medlem

EA når en ny nivå av snikenhet.

Medlem

Sims 4 låter bara sämre och sämre ju mer man ser/hör av det.

Var jätte hypad förra året men nu efter E3 och efter de släppte bomben att det inte finns småbarn eller pooler så tänker jag bojkotta skiten!
Har redan avbokat mitt CE exemplar och glöm att jag någonsin bokar skiten igen!

Medlem

Och glöm dessutom inte att tonåringar, ungdomar, vuxna och äldre simgubbar är exakt lika långa i The Sims 4...
Och det är inte heller någon öppen värld längre som i Sims 3...

EA blir bara latare och latare, låt spelet bli en flopp som SimCity 2013!!
För just nu ser jag verkligen inte varför jag ska uppgradera till Sims 4...

Medlem

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Medlem

Klart man måste ha pooler!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Är så sjukt besviken, men att EA gör såhär förvånar mig faktiskt inte. Om de har möjlighet att mjölka ur folk varenda krona så gör dem det.

Inaktiv
Skrivet av rewoX:

The Sims 3.5.. Förbeställ nu och få första expansionen utan extra kostnad som låser upp möjligheten till Barn och exklusiva pooler!

Riktigt sjukt egentligen. Pooler och barn fanns redan i The Sims 1.

Medlem

Tror det flesta missförstår.

Bebisar finns kvar, småbarn typ 2-5 år är borta.

Förr var det
Bebis - Småbarn- Barn osv.

Nu är det
Bebis - Barn (vilket jag har för mig att det var i The Sims 1 och 2 också, var väl i 3:an som "småbarn" aka Toddlers kom in i spelet).

Varför tar de tar bort pooler är bara skumt. :/

Medlem

Jag vet inte varför, men jag skrattade högt åt den där bilden på ungen. Ser så besviken ut. Hilarious

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av rewoX:

The Sims 3.5.. Förbeställ nu och få första expansionen utan extra kostnad som låser upp möjligheten till Barn och exklusiva pooler!

Riktigt sjukt egentligen. Pooler och barn fanns redan i The Sims 1.

Eller hur... förstår inte vad dom tänker med? dom komma få så mycket skit för det här så att om bara några dagar så har dom ändrat sig och så står det istället: "det kommer visst Barn och pooler i The Sims 4"
EA skjuter sig själva i foten med detta i min åsikt, igen.

Inaktiv
Skrivet av Morlizer:

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Du är sjuk! Boka en tid hos en psykolog fort som bara fan!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte förvåna mig om de släpper en expansion med dessa funktioner.

The Sims 4: Kindergarten
The Sims 4: Pool Pack

Medlem

Jag skrev på av princip. Dessa saker skulle ju naturligtvis vara med från start.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Morlizer:

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Du är sjuk! Boka en tid hos en psykolog fort som bara fan!

Visste att någon skulle ta det seriöst....*facepalm*

Medlem

Och där förlorade de min förhandsbokning eller kanske t.om eventuella köp överhuvudtaget. Inte för att jag bryr mig så värst mycket om just spädbarn och poolerna men om de väljer att ta bort dessa sakerna vad hindrar de från att välja bort ännu fler viktigare prylar?

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Morlizer:

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Du är sjuk! Boka en tid hos en psykolog fort som bara fan!

Visste att någon skulle ta det seriöst....*facepalm*

Låt oss vara ärliga. Dränka ungjävlar är enda anledning att köpa sims.


signatur

"People say nothing is impossible, but I do nothing every day."

Medlem

Jag tror inte det har med DLC idiotier att göra utan snarade det faktum att man kunde dränka folk i pooler, och dränka småbarn i ett spel är ju = Djävulens påfund i "over there".

Eftersom the sims målgrupp troligtvis överlappar med de som tycker att våld i spel.... ja ni vet resten...
så väljer EA att helt enkelt ta bort möjligheten helt och hållet.

Det e min teori iaf.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Morlizer:

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Du är sjuk! Boka en tid hos en psykolog fort som bara fan!

Visste att någon skulle ta det seriöst....*facepalm*

Jag kan inte ta sånt på skoj, för det är inget man skämtar om.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Morlizer:

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Du är sjuk! Boka en tid hos en psykolog fort som bara fan!

Visste att någon skulle ta det seriöst....*facepalm*

Jag kan inte ta sånt på skoj, för det är inget man skämtar om.

Tyvärr måste jag då be dig att hålla dig borta från Internet. Detta finns överallt och kommer inte att försvinna. Bara att inte bry sig. Enda sättet att hålla sig från att inte bli galen när man läser kommentarer på nätet.

Visst, det var inte ett roligt skämt. Men istället för att hänga upp sig på skämtet och klanka ner på personen som nu drog det så ska man istället helt enkelt inte bry sig och bara scrolla vidare till nästa kommentar.

FM-guru
F.d. Sisyr

De vet då fan inte hur man bär sig åt för att bli omtycka av sina kunder, i alla fall.

Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Morlizer:

Dränka småbarn i pooler var mitt ända nöje, blir inget köp...

Du är sjuk! Boka en tid hos en psykolog fort som bara fan!

Visste att någon skulle ta det seriöst....*facepalm*

Jag kan inte ta sånt på skoj, för det är inget man skämtar om.

Det är ännu roligare att sätta barnen i ett tomt rum, ta bort dörrarna och sedan se ungen dö i svält och ensamhet!

12
Skriv svar