Se Battlefield Hardline i 60 fps

Robot
Medlem
Se Battlefield Hardline i 60 fps

Ush tar det 60ggr längre tid att glömma den här soppan.

Medlem

Fyfan, återgå till 30 fps, mycket mer filmisk upplevelse!

Medlem

Härligt!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

ELF
Medlem

Hur mycket större blir varje klipp?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Coolt! Jäklar vilken skillnad!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Fyfan, återgå till 30 fps, mycket mer filmisk upplevelse!

HAHA! Jag älskar dig <3

Medlem

Perfekt för dem som gör gameplays på fps spel som tex Unreal Tournament, sett fram emot detta

Medlem

Battlefail Hardline. Helt seriöst... så önskar jag att namnet (Battlefield).. motorn (Frostbite) och DICE inte hade varit involverad i denna "nya" serie.
2016 kommer Battlefield Hardline 2. Samma spel fast mer förstörelse, nya game-modes, fordon och banor.

Medlem
Skrivet av Brain:

Coolt! Jäklar vilken skillnad!

Då ska du spela på en 120 Hz i 120 fps

Geeks Gaming
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Medlem

Synd bara att spelen aldrig blir lika coola som deras trailers

Medlem
Skrivet av Salami:

Ush tar det 60ggr längre tid att glömma den här soppan.

Brukar du titta på filmer i 1 fps?

Skrivet av Brain:

Coolt! Jäklar vilken skillnad!

Håller med. Det blev ju riktigt snyggt helt plötsligt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Releasehästryttare

Om man trycker på Statistik för nördar så ligger video fpsen mellan 30-36 fps, så inga 60 där inte!

Medlem

Hmm den här videon var inte i 60fps... om man tar fram "statistik för nördar" så är video fps cirka 30-48 som max.

Medlem

Fick 4400/73 = ~60fps

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Håller inte med. Tyckte det var tråkigt, väldigt oinspirerat, och kändes ofärdigt i form av taskiga animationer och en ljudbild som inte stämde överens med vad som visades på skärmen. Heist var ju ett skämt. Kändes som en dålig version av capture the flag typ. Blood money var så där. Ingenting är värt att betala 600 spänn för...

Medlem

Det orkade inte macen på jobbet, får ta en titt när jag kommer hem

Inaktiv

Såja! Nu blev det lite mer verkligt. Tack!

Medlem

Ni som inte fick 60 fps, i Firefox fick jag mellan 30 och 50 fps typ. i Chrome var det stabila 60 fps, testat med fraps.

"Stats for nerds" visar inte framerate för mig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av rewoX:

Battlefail Hardline. Helt seriöst... så önskar jag att namnet (Battlefield).. motorn (Frostbite) och DICE inte hade varit involverad i denna "nya" serie.
2016 kommer Battlefield Hardline 2. Samma spel fast mer förstörelse, nya game-modes, fordon och banor.

Håller med. Det skulle räcka med Hardline som namn.
Mjölka Battlefield är väl det man genast tänker på.
Även om mycket ingame ser ut att ha "lånat kod från bf4" så blir detta aldrig Battlefield i min värld. Sorgligt EA. 1943 spelet gjordes av rest kod från andra spel detta verkar vara samma upplägg. Så 600 kr för spelet aldrig!

Vi var några som hade jäla kul i betan men hur detta som spel ska överleva hänger nog på vad "Hela spelet" innehåller vid släpp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hmm oftast pendlar det runt dryga 30 men slut-loggot sveper in mjukt i 60.
H-klick statistiken säger 60 just då oxo (även ibland vid bildbyte) men de blir bara vid 1080p.
Knepigt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

ELF
Medlem

Jag har stora problem med att se videon.
Kör jag den i 114p så får jag 15 stadiga fps och kör jag den i 1080p så ligger jag på ca 5 fps.

Försökte ladda ned 1080p varianten med DownloadHelper, men hittade den inte. Där emot så hittade jag ex. en 720p i 3D så jag fick istället två bilder och jag hade inga som helst problem med att se den i VLC.

Någon som vet vad det kan bero på? Codec på min sida eller problem på YouTubes sida?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

60 eller 600fps, spelar ingen roll.
Battlefield hardline ser piss ut ändå

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag har stora problem med att se videon.
Kör jag den i 114p så får jag 15 stadiga fps och kör jag den i 1080p så ligger jag på ca 5 fps.

Försökte ladda ned 1080p varianten med DownloadHelper, men hittade den inte. Där emot så hittade jag ex. en 720p i 3D så jag fick istället två bilder och jag hade inga som helst problem med att se den i VLC.

Någon som vet vad det kan bero på? Codec på min sida eller problem på YouTubes sida?

Dom verkar ha nån "ny" streamingteknik med 60 fpsklippen, separata streams för video och audio eller nått, som mergas lokalt i browsern, var nog därför du inte kunde rippa den.
Jag testade med JDownloader och den ville installera ffmpeg plugin, efter det gick det bra att rippa videon.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Gick i ungefär 5 fps för mig.
Misstänker att det har att göra med min burk dock

KoP
Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Håller inte med. Tyckte det var tråkigt, väldigt oinspirerat, och kändes ofärdigt i form av taskiga animationer och en ljudbild som inte stämde överens med vad som visades på skärmen. Heist var ju ett skämt. Kändes som en dålig version av capture the flag typ. Blood money var så där. Ingenting är värt att betala 600 spänn för...

Brukar inte en beta representera ett ofärdigt spel i viss mån? Eller har jag missat något?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Håller inte med. Tyckte det var tråkigt, väldigt oinspirerat, och kändes ofärdigt i form av taskiga animationer och en ljudbild som inte stämde överens med vad som visades på skärmen. Heist var ju ett skämt. Kändes som en dålig version av capture the flag typ. Blood money var så där. Ingenting är värt att betala 600 spänn för...

Brukar inte en beta representera ett ofärdigt spel i viss mån? Eller har jag missat något?

Förr i tiden när en beta kom ett halvår eller mer innan release så representerade dem ofärdiga spel. Idag och i synnerhet i EA:s fall, så är dem mer eller mindre demoversioner av det färdiga spelet.

12
Skriv svar