Betatesta Survarium - Stalkers tematiska uppföljare

Medlem

Har någon en key över så tar jag mer än gärna emot en han ej jobbade

Medlem

Aaa typiskt man går inte in på FZ en dag så missar man detta! Grattis till alla som fick en nyckel. Kommer säkert bli ett bra spel om ni nu rapporterar buggar dessutom


signatur

Steam: xtreme_venom | PSN: Betrayed | League of Legends: Hand of Wrath (EUW) | Battlenet: Betrayed#2655

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:

Tack som fan, har varit jäkligt nyfiken på det här spelet ett tag nu

Var beredd på bara att det bara finns ännu en tdm aktig gamemode, det kommer ökas på med gamemodes senare. sista som kommer är freemode som kommer vara mer som stalker med mutanter och sökande av diverse grejer så som ammo och stuffs, samt överleva mot andra spelare eller teama upp med dom

Jovars, det där har jag läst om på deras hemsida.
För övrigt går det inte att installera spelet för mig :/ Jag får upp en error ruta som säger "cant open the file" varje gång jag försöker installera :/

Edit: Det löste sig, visade sig att man inte kan installera spelet i custom folder

hmm, testa kika runt i forumen där. Dom är väldigt hjälpsamma alla som lirar det som lyckas hitta vad det är för problem Själv hade jag inget problem att installera det men vet många som haft bekymmer.

Jag upptäckte att det inte gick att installera spelet i en annan mapp än standardmappen, spelet har fungerat felfritt sedan jag upptäckte det^^
Riktigt roligt spel faktiskt, dom hade serverstrul under kvällen igår och ett par folk i chatten med lite sämre datorer klagade över dålig optimering. Ser fram emot de framtida spellägena


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:

Tack som fan, har varit jäkligt nyfiken på det här spelet ett tag nu

Var beredd på bara att det bara finns ännu en tdm aktig gamemode, det kommer ökas på med gamemodes senare. sista som kommer är freemode som kommer vara mer som stalker med mutanter och sökande av diverse grejer så som ammo och stuffs, samt överleva mot andra spelare eller teama upp med dom

Jovars, det där har jag läst om på deras hemsida.
För övrigt går det inte att installera spelet för mig :/ Jag får upp en error ruta som säger "cant open the file" varje gång jag försöker installera :/

Edit: Det löste sig, visade sig att man inte kan installera spelet i custom folder

hmm, testa kika runt i forumen där. Dom är väldigt hjälpsamma alla som lirar det som lyckas hitta vad det är för problem Själv hade jag inget problem att installera det men vet många som haft bekymmer.

Jag upptäckte att det inte gick att installera spelet i en annan mapp än standardmappen, spelet har fungerat felfritt sedan jag upptäckte det^^
Riktigt roligt spel faktiskt, dom hade serverstrul under kvällen igår och ett par folk i chatten med lite sämre datorer klagade över dålig optimering. Ser fram emot de framtida spellägena

underligt :S aldrig stött på det problemet när jag installerad det, men men alla stöter ju på olika Jo det är lite kasst optimerat ännu, i och med att sämre datorer ska kunna klara av det med. Min laptopmed en i7a i sig klarar det lite si sådär.

Jag har tagit mig en paus från skjutandet där genom att jag vill testa den öppna världen

Medlem

finns inge bättre än sätta en pärla från Naganden rakt i pallet på någon =D

Medlem
Skrivet av Natrium:

finns inge bättre än sätta en pärla från Naganden rakt i pallet på någon =D

Förutom när man springer fram med en ppsh och matar ner en Naganbärande tomte som inte har en chans mot de_firerate


signatur

Game long and prosper

Medlem

har varit riktigt intresserad av det här spelet ett bra tag nu. Det enda jag är rädd för är att det kommer vara allt för många ryssar man tvingas spela med. Så ni som fick en beta nyckel hur ligger det till?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

har varit riktigt intresserad av det här spelet ett bra tag nu. Det enda jag är rädd för är att det kommer vara allt för många ryssar man tvingas spela med. Så ni som fick en beta nyckel hur ligger det till?

ja just nu är det sjukt mycket vodka bävrar som springer omkring sure dom ger bra skott träning men man har juh dom med sig i sitt lag också, och man förlorar många matcher på det.

12
Skriv svar