Solospel i Hearthstone nästa månad?

Robot
Solospel i Hearthstone nästa månad?

Ta dig an Naxxramas med din kortlek inom kort.

#hearthstone-heroes-of-warcraft


Medlem
Solospel i Hearthstone nästa månad?

"Juli månad". Ska vi räkna med September?

Medlem

Ser fram mot expansionen. Riktigt kul spel


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Yyyyyaaaaaaaah!

Medlem

You playing with me Patchwerk? You must be playing with me because there's nobody else here. POW!

<-- Snabbaste kortslingaren i stan här

Avstängd

Fantastiskt spel. Men kan nån förklara hur Blizzard tjänar pengar på det? Jag har spelat rätt mycket och har inte bränt en spänn.

Skribent
Skrivet av Calez:

Fantastiskt spel. Men kan nån förklara hur Blizzard tjänar pengar på det? Jag har spelat rätt mycket och har inte bränt en spänn.

Misstänker att det är väldigt många som inte kan hålla sig och köper lite kort. Andra, till exempel de som redan under betan späckade sina kortlekar fulla med legendary-kort, har säkert lagt hundratals kronor på spelet. Så det jämnar ut sig.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Calez:

Fantastiskt spel. Men kan nån förklara hur Blizzard tjänar pengar på det? Jag har spelat rätt mycket och har inte bränt en spänn.

Trots att man inte måste betala, och just därför, lade jag in 400 spänn i det för att jag tycker det är värt det. Har inget emot att betala för något jag tycker är roligt, och genidraget att göra det tillgängligt till plattan, gör det värt det bara för det. Tänkte använda det till ett 40-pack först, men bestämde mig för att köra Arena för pengarna istället, vilket i slutänden gav mig mer kort, nöje och dust än vad ett 40 pack skulle gjort

Har ungefär 4,3k guld just nu som jag sparat till Naxx...ska bli intressant att se vad vingarna kommer kosta att öppna!

1
Skriv svar