Se Battlefield Hardline i 60 fps

Medlem

- Snygg och cool film.
Tråkigt bara att spelen aldrig är så.


signatur

autograph

Geeks Gaming
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av KoP:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Håller inte med. Tyckte det var tråkigt, väldigt oinspirerat, och kändes ofärdigt i form av taskiga animationer och en ljudbild som inte stämde överens med vad som visades på skärmen. Heist var ju ett skämt. Kändes som en dålig version av capture the flag typ. Blood money var så där. Ingenting är värt att betala 600 spänn för...

Brukar inte en beta representera ett ofärdigt spel i viss mån? Eller har jag missat något?

Förr i tiden när en beta kom ett halvår eller mer innan release så representerade dem ofärdiga spel. Idag och i synnerhet i EA:s fall, så är dem mer eller mindre demoversioner av det färdiga spelet.

Mja men nu har dom ju ändå en beta 5 månader innan. Och vad jag har hört från youtubare som har testat spelet långt innan så har dom faktiskt tagit till sig extremt mycket från vad folk har sagt till dom.
Så jag håller ändå dörren öppen för de...
Kommer inte skaffa det dag ett men kan ju va intressant senare då jag tycker dom satsar mer på Inf delen av spelet och kan vara intressant.

ELF
Medlem

Testade med Internet Explorer nu. Där får jag 9-11 fps i 1080p istället för 5 fps som jag får i Firefox.

Processorn jobbar knappt och ett Radeon HD 5870 @850 GHz ska väl ändå klara denna video utan några som helst problem?

Måste väl i Flash som problemet ligger?

EDIT:
Om det stämmer av vad jag läst i kommentarerna på YouTube så beror det på kodningen på YouTubes sida. Alla som inte sitter med Chrome bör ha lagg???


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

Det var på tiden Google men Battlefield: Hardline bryr jag mig inte det minsta om!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Fyfan, återgå till 30 fps, mycket mer filmisk upplevelse!

Det är ju den som skapar videon som bestämmer vilken framerate som ska användas.
Laddas en video med 30 fps upp, kommer den att visas i 30 fps.
Alla filmer blir inte automatiskt uppgraderade till 60, då det är helt omöjligt.

Medlem

Hade hellre sett att dom ökade bitraten.

Medlem

Hmm, jag har sett 60fps YT innan? Tror jag... hmm hmm hmm...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av KoP:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Håller inte med. Tyckte det var tråkigt, väldigt oinspirerat, och kändes ofärdigt i form av taskiga animationer och en ljudbild som inte stämde överens med vad som visades på skärmen. Heist var ju ett skämt. Kändes som en dålig version av capture the flag typ. Blood money var så där. Ingenting är värt att betala 600 spänn för...

Brukar inte en beta representera ett ofärdigt spel i viss mån? Eller har jag missat något?

Förr i tiden när en beta kom ett halvår eller mer innan release så representerade dem ofärdiga spel. Idag och i synnerhet i EA:s fall, så är dem mer eller mindre demoversioner av det färdiga spelet.

Mja men nu har dom ju ändå en beta 5 månader innan. Och vad jag har hört från youtubare som har testat spelet långt innan så har dom faktiskt tagit till sig extremt mycket från vad folk har sagt till dom.
Så jag håller ändå dörren öppen för de...
Kommer inte skaffa det dag ett men kan ju va intressant senare då jag tycker dom satsar mer på Inf delen av spelet och kan vara intressant.

4 månader innan blir det ju. Hur kan youtubare testat spelet långt innan när det officiellt inte existerade fram till för några veckor sedan?

Och hur skall de ha tagit åt sig massor av vad folk sagt när det knappt hänt något under beta-perioden och vi inte har fått se något mer än så?

Det finns ju en chans att Visceral är lite bättre på spelutveckling än vad Dice är, men jag fick absolut inte den känslan av betan. Det kändes möjligtvis lite stabilare än Dice-spel gör, men ack så trist spel. Jag köpte inte BF4, vilket jag är väldigt glad över, men kort sagt skall det mycket till för att jag skall köpa ett Battlefield vid release igen.

Geeks Gaming
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av KoP:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av NoiizeR:

Youtube med 60 fps, nice. Nyheten hade varit bättre im man inte nämde Battlefield Hardline

Inte för att va en fanboy men hardline va faktiskt inte så dåligt när man satte sig in i de. Blod money va jävligt roligt att spela och vapnena kändes inte som man körde en airsoft simulator

Håller inte med. Tyckte det var tråkigt, väldigt oinspirerat, och kändes ofärdigt i form av taskiga animationer och en ljudbild som inte stämde överens med vad som visades på skärmen. Heist var ju ett skämt. Kändes som en dålig version av capture the flag typ. Blood money var så där. Ingenting är värt att betala 600 spänn för...

Brukar inte en beta representera ett ofärdigt spel i viss mån? Eller har jag missat något?

Förr i tiden när en beta kom ett halvår eller mer innan release så representerade dem ofärdiga spel. Idag och i synnerhet i EA:s fall, så är dem mer eller mindre demoversioner av det färdiga spelet.

Mja men nu har dom ju ändå en beta 5 månader innan. Och vad jag har hört från youtubare som har testat spelet långt innan så har dom faktiskt tagit till sig extremt mycket från vad folk har sagt till dom.
Så jag håller ändå dörren öppen för de...
Kommer inte skaffa det dag ett men kan ju va intressant senare då jag tycker dom satsar mer på Inf delen av spelet och kan vara intressant.

4 månader innan blir det ju. Hur kan youtubare testat spelet långt innan när det officiellt inte existerade fram till för några veckor sedan?

Och hur skall de ha tagit åt sig massor av vad folk sagt när det knappt hänt något under beta-perioden och vi inte har fått se något mer än så?

Det finns ju en chans att Visceral är lite bättre på spelutveckling än vad Dice är, men jag fick absolut inte den känslan av betan. Det kändes möjligtvis lite stabilare än Dice-spel gör, men ack så trist spel. Jag köpte inte BF4, vilket jag är väldigt glad över, men kort sagt skall det mycket till för att jag skall köpa ett Battlefield vid release igen.

https://www.youtube.com/watch?v=qilIK-1-8E4
https://www.youtube.com/watch?v=_48TbKhelOA

Det är några stycken youtubare bland annat Levelcap och Luetin.
Och om du inte vet om de så uppdatera dom betan en gång med saker som folk hade givit dom reflektioner om. Dom la in 2 nya gamemodes som aldrig blivit testade innan för att se vad folk tyckte om dom. Dom la in i princip alla nya gagets och fordon för att bli testade.
Och dom har redan sagt att dom fick så mycket info så att dom kommer att hålla en ny beta efter sommaren.

Detta är mycket bättre än vad EA/DICE har gjort innan.

Medlem

Riktigt bra Tänk om dom kunde släppa spel I 60 fps, men det är väl för mycka att begära 60 fps borde vara ett minimum krav på spel.

Medlem

Jag har 60 fps i GRID Autosport.


signatur

autograph

wow känns osm hjärnan gick på speed där...tar ett tag vänja sig tror ja


signatur

New life, New hope

12
Skriv svar