Vinna pengar på V75 tillsammans! :)

Medlem
Vinna pengar på V75 tillsammans! :)

Hej!

Vill du spela V75 tillsammans med mig… och bli rik… kanske

Du behöver inte kunna något alls om hästar… du kanske bara vill ha lite extra spänning framför TVn på lördag eftermiddagen… eller kanske helt enkelt bara vill vara med om chansen att få lite extra pengar på kontot!

Jag har inte spelat själv speciellt länge men har fått upp intresset för det här med trav... och har i alla fall vunnit (lite) mer pengar än jag förlorat Problemet med att spela själv är att om man inte vill lägga ut alldeles för mycket pengar på spel så är det svårt att få ihop ett vettigt system som inte blir alltför chansartat (vilket innebär nästan aldrig vinst) eller alltför förutsägbart (vilket innebär lite pengar i vinst när man får in alla rätt). Det krävs helt enkelt ett lite större system för att ha större chans på det stora pengarna!

Därför tänkte jag kolla av intresset här om det finns några som är intresserade av att vara med?

Det kommer alltså vara ett ”V75 tillsammans” bolag som hanteras via ATG, dvs vinstutbetalning och insatser hanteras inte av mig utan av ATG.

Läs gärna mer om V75 tillsammans på:
https://tillsammans.atg.se/ATGTillsammans/atgtillsammans

Det enda du behöver för att vara med är ett eget ATG-konto som du fixar gratis på ATGs hemsida.
http://www.atg.se

Tanken är att om man är med i bolaget så är man med och spelar varje vecka.
Man kan köpa in sig med minst 1 andel och max 4 andelar.
1 andel kostar 100 kr (varje vecka).
Max antal medlemmar i bolaget kommer vara 15.
Jag kommer att sätta ihop systemet, men alla tips uppskattas... och är DU sugen på att sätta ihop systemet någon vecka så går det så klart bra det också!

Jag är inget spelproffs på något sätt men försöker hålla mig uppdaterad om vad som händer med hästarna... och så är det ju kul och spännande med trav!!
Skicka ett privat meddelande till mig om du är intresserad!!

Medlem

Nej, inte menat som reklam för ATG!
Men du kanske är lite sugen på att vara med?
Skicka din mailadress i privat meddelande så bjuder jag in dig!

1
Skriv svar