Warlords of Draenor-betan börjar idag

Robot
Medlem
Warlords of Draenor-betan börjar idag

wowhead har en giveaway av nycklar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag är en WoW veteran, spelat av och till sedan ZG tiderna, WHERE IS MY KEY BLIZZARD?!

Medlem

spelat sen vanilla, spelat då och då i MoP. Ingen key. kasst av blizzard

Medlem
Skrivet av sunka:

spelat sen vanilla, spelat då och då i MoP. Ingen key. kasst av blizzard

Och du tror inte andra också har det? Sluta gråta och vänta som alla andra.

Medlem
Skrivet av sunka:

spelat sen vanilla, spelat då och då i MoP. Ingen key. kasst av blizzard

Jag har lirat sen dag 1 och aldrig tagit bort min sub och jag har ingen heller, som erson säger. sluta lipa. Och som det står på sidan.. "alla veteraner kommer inte att få en invite denna waven"

Medlem

Har lirat sedan stängda Us betan, Koreanska betan, och den stängda/öppna Eu betan, aldrig fått en inv, är du inte high profil spelare eller har en jävla tur så kommer du aldrig få en inv.

Medlem

Med WoW veteraner så menar dom antagligen superkända streamers och youtube användare med många subscribers.

Medlem

Men om man spelade betan, alltså vanilla beta, räknas man som veteran då? Även fast jag inte spelat på 5 år?


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Med WoW veteraner så menar dom antagligen superkända streamers och youtube användare med många subscribers.

Både gratis reklam och hype till riktad målgrupp!
Sitter man på en sub sen starten idag så är man nog klassad som "senior" i detta sammanhang. En klapp på axeln och ta kölapp :]

Medlem
Skrivet av Asee79:

Har lirat sedan stängda Us betan, Koreanska betan, och den stängda/öppna Eu betan, aldrig fått en inv, är du inte high profil spelare eller har en jävla tur så kommer du aldrig få en inv.

Hur Blizzard ska ha koll på att du lirat US betan och koreanska betan när det inte ens är samma konton som du spelat live på (om du nu spelade på EU) är en bra fråga. Således totalt irrelevant att du spelat dem.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Med WoW veteraner så menar dom antagligen superkända streamers och youtube användare med många subscribers.

jag har spelat sen vanilla fått invites till wrath, cata, mop, d3vanliga och expansion och båda SC2, ^^ antar allt är tur då eller att jag ger bra feedback.

Medlem

Handlar ju lite om vad man har för system också, har du lite udda komponenter så har du större chans att komma med.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Asee79:

Har lirat sedan stängda Us betan, Koreanska betan, och den stängda/öppna Eu betan, aldrig fått en inv, är du inte high profil spelare eller har en jävla tur så kommer du aldrig få en inv.

Hur Blizzard ska ha koll på att du lirat US betan och koreanska betan när det inte ens är samma konton som du spelat live på (om du nu spelade på EU) är en bra fråga. Således totalt irrelevant att du spelat dem.

Det vet jag väl, sa bara att jag spelat Wow väldigt länge och bör räknas som veteran, har spelat sedan dag 1 och haft sub uppe i stort sätt, sedan dess

Medlem

Jag kryssade ur beta-intresset på battle.net för ett tag sedan. Jag har insett att jag uppskattar den där "se världen för första gången"-känslan i WoW för mycket, utan buggjakten.

Medlem

De menar inte streamers på denna, för de fick redan keys i alphan.

Medlem

Har slutat spela WoW flr ett år sedan, inte subbat, men det kom ett beta brev i min brevlåda. Trodde först att det var scam eller phising, men icke.

Får se om jag testar det, känns som det krävs mer för att jag skall tillbaka.
Wildstar hooked så det heter duga!

1
Skriv svar