Xpert Eleven - En till Manager behövs!

Medlem
Xpert Eleven - En till Manager behövs!

Hallå,

Tänkte skriva här och berätta lite om den nya ligan som har startades idag på Xpert Eleven. För er som inte vet vad X11 är så är det ett managers spel online för fotbollsälskare.

Jag och en kompis har startat en liga som kallas för "The City of Champions" och vi kommer att försöka köra med CL-system d.v.s gruppspel för att sedan gå till ett slutspel. Vi startade den här ligan för att försöka få igång en rolig liga med härliga personer i den som kan göra den här ligan till något riktigt bra!

Om ni är intresserade av att gå med så är länken här nedanför:

[http://www.xperteleven.com/?lid=346286]

Om ni har några frågor kan ni skriva dem så ska jag försöka svara på dem så bra jag kan!

Medlem

Nu behöver vi bara ett lag till för att kunna starta ligan! Vi hoppas på att vi kommer få någon som är intresserad snabbt så vi kan starta ligan så fort som möjligt!

Medlem

Vad ä det för länk? Försöker du lura oss!?

Medlem

Jag försöker inte lura någon här. Xperteleven är ett managerspel online där du tar emot ett lag som du ska ta hand om. På Xperteleven har man även möjligheten att starta egna ligor. Jag och min kompis har startat en liga och behöver fler lag för att kunna starta upp den. Så detta är som sagt inget för att försöka lura någon!

Medlem
Skrivet av hannesT:

Jag försöker inte lura någon här. Xperteleven är ett managerspel online där du tar emot ett lag som du ska ta hand om. På Xperteleven har man även möjligheten att starta egna ligor. Jag och min kompis har startat en liga och behöver fler lag för att kunna starta upp den. Så detta är som sagt inget för att försöka lura någon!

Vet du ens vad du länkar
http://puu.sh/9PdTC/ef5d4e18df.jpg

Medlem

Ibland är det så att man råkar göra misstag, men tack för att du påpeka det. Nu har jag fixat så att det är rätt länk!
Tack återigen!

Medlem

Tjena! Är det nån här som har testat Xpert eleven appen? Funderar på att ladda ner den och undrar om vad ni tycker?

1
Skriv svar