Spelutlottning (X-COM + Tropico 4)

Medlem
Spelutlottning (X-COM + Tropico 4)

Har ett par gåvor som ligger och samlar damm på burken så jag tänkte lotta ut dem till någon glad FZ:are.
Det som finns att vinna är:
1. X-COM: Enemy Unknown + Slingshot samt Elite Soldier Pack DLC
2. X-COM: Enemy Unknown
3. Tropico 4: Steam Special Edition.

Allt ni behöver göra är att svara på tre frågor samt skriva vilka spel ni vill vara med och tävla om så slumpar jag fram tre vinnare på måndag vid lunch.

Fråga 1: Krymper eller expanderar universum?
Fråga 2: Vilken av LHC's detektorer är störst mätt i volym?
Fråga 3: Vilket ämne kyler man ner LHC med?

Rymdtema passade bra med tanke på att två av priserna är X-COM.
Lycka till!

#blogg

Medlem
Spelutlottning (X-COM + Tropico 4)

Antar du inte vill ha svaren i kommentarerna här, eftersom alla då kan se vad rätt svar är... så du har PM med de rätta svaren

du har pm tog en liten stund skriva så klokt jag kunde:D

doh glömde fylla i vilket spel jag önskar vinna alla 3 går fint men i lista
1 xcom med addonen
2. 3. Tropico 4: Steam Special Edition.
3. det andra xcom


signatur

New life, New hope

Medlem
Medlem

Kunde svaret på de där frågorna rakt av utan att tänka efter så man har nog ett osunt intag/missbruk av Discovery channel... Som tur är så behöver jag inte några fler spel

Medlem

Nu är jag inte i så stort behov att ännu ett spel så jag låter bli att delta så ökar chansen för er andra. Men ett mycket trevligt initiativ av bloggaren.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Antar du inte vill ha svaren i kommentarerna här, eftersom alla då kan se vad rätt svar är... så du har PM med de rätta svaren

Det tänkte jag inte ens på, var nog lite trött igår. Bra initiativ, blir det lite svårare för alla andra iallafall.

Medlem

Vinnarna är som följer:
Tropico 4 - DrDoom
X-COM + DLC - Amelek
X-COM - kalle.lindestrom

yay tusen tack:D

jag funderade lite på atlas ett tag då frågan var en smula förvirrande

hoppas överkursen på mina svar dög kan inte alla som van visa sina svar det vore lite skoj


signatur

New life, New hope

Medlem

Danke så mycket för spelet

Skrivet av kalle.lindestrom:

hoppas överkursen på mina svar dög kan inte alla som van visa sina svar det vore lite skoj

"1: Expanderar med ett allt snabbare fart, så det blir ingen Big Crunch.
2: ATLAS
3: Helium"

Körde den enkla, raka stilen på allt förutom det första. Kan nämna att jag är en riktig science/astrofysiknörd med tatueringar av Drakes ekvation och en atom med e=mc^2 på högra armen.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

yay tusen tack:D

jag funderade lite på atlas ett tag då frågan var en smula förvirrande

hoppas överkursen på mina svar dög kan inte alla som van visa sina svar det vore lite skoj

Den blev kanske lite förvirrande för att jag försökte vara tydlig. Tänkte först fråga vilken som var störst men ville inte riskera att någon svarade vilken som är längst eller bredast.

Medlem

Schysst

Skrivet av joonsson:

Vinnarna är som följer:
Tropico 4 - DrDoom
X-COM + DLC - Amelek
X-COM - kalle.lindestrom

Oj! Det trodde jag inte. Tack!
Har länge längtat efter att få testa nya X-com.
Tack igen.

Citat:

Jag drar en chansning.

1. Beror på vem du frågar. Finns teorier om att den både krymper och expanderar. Men jag håller på att den expanderar.
2. ATLAS
3. Flytande Helium

1
Skriv svar