Gran Turismo 7 är under utveckling

Robot
Medlem
Gran Turismo 7 är under utveckling

Varför blir varje spel i Gran Turismo-serien uppskjutet? Det känns som en bra metod om man vill tappa spelarbasens respekt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Årets bilspel 2015?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Årets bilspel 2015?

Snarare 2016.

Medlem

Hade nog velat variera med en annan studio för utvecklandet av GT7. Är ett gammalt fan av serien men det känns som den har stagnerat, det behövs en ny twist. :/

Medlem

Nej men, vad kommer härnäst? WoW får ännu en expansion?

Medlem

Kommer släppas till PS4, samma år som PS5 lanseras..

Medlem

Segare företag än dom får man fan lefta efter.. dom har inte ändrat ett skit på sin inställning osv... har ingen respekt för dom längre dom verkar faktiskt trötta på att göra spel enligt mig..

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kommer släppas till PS4, samma år som PS5 lanseras..

Jag tror att ps4 och xbone är dom sista konsolerna som kommer att släppas från jättarna. Kommer nog endast vara streamtjänster.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

E3 2016 för att meddela releasedatum februari 2017.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Håkan:

Kommer släppas till PS4, samma år som PS5 lanseras..

Jag tror att ps4 och xbone är dom sista konsolerna som kommer att släppas från jättarna. Kommer nog endast vara streamtjänster.

Det är lite tveksamt. Finns inte nog med bandbredd och för hög fördröjning på dagens speltjänster.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

FIA Samarbete senare i år, Gratis DLC: Red Bull Ring, Ayrton Senna Tribute DLC (också det gratis) och baneditor som är i beta nu.

Edit: L2 read innan post.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Varför blir varje spel i Gran Turismo-serien uppskjutet? Det känns som en bra metod om man vill tappa spelarbasens respekt.

GT6 blev väl inte försenat?

Inaktiv
Skrivet av gamer_:
Skrivet av marcus8958:

Årets bilspel 2015?

Snarare 2016.

2017/ / 2018

Medlem
Skrivet av SuperRetard:
Skrivet av Puscifer:

Varför blir varje spel i Gran Turismo-serien uppskjutet? Det känns som en bra metod om man vill tappa spelarbasens respekt.

GT6 blev väl inte försenat?

Var en förbättring mot GT5 men tycker nästan det kom för tidigt efter GT5.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Geeks Gaming

Och jag som inte spelat ett enda av dom xD

Medlem

Jag har spelat en av dom Den som är till PS2. Skitdåligt ljud!


signatur

autograph

Medlem

Det fanns en tid då jag med vördnad väntade på nästa gt del. Speciellt väntan på gt3 till ps2.
Sen hände det något. Andra utvecklare kom ifatt.
Polyphony är långt ifrån dom mästare dom än gång var.
Idag känns gt stelbent och föråldrat. Hoppas på att del sju får mig att tappa hakan, men förväntar mig inte det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

enligt tradition så förhandsbokar alla. Direktörerna får nya pengar till kokain och lustjakter ..oavsett om spelet stinker och är trasigt.

Medlem

men hallå nu får väll dom ta och lugna ner sig lite

jag har ju kört fast på dygnsloppen banorna på 3an inte hunnit varva 4 an och 5 an ligger i malpåse pga Y problem med ps3an


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

De dödade serien för mig med de jävla microtransaktionerna i 6an. Hela spelet är satt upp för att man skall tröttna på att grinda 70-80 race så att man får testa samma bilar som man körde i 5:an och jag har svårt att tro att nästa inkarnering kommer att ta bort det satans eländet nu när marknadsavdelningen fått som de ville. Nej tack, jag klarar mig utan. Det finns mer intressanta bilspel på marknaden.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Stora frågan: kan bilarna gå sönder?
Känns töntigt att det inte finns ordentlig damagemodeller i ett bilspel lanserat 2014-2015. Jag menar så länge som bilar inte går sönder så är det lika tråkigt som need 4 speed. Ställer inga krav på föraren då.

Medlem

De kanske skulle ha infört samma skademotor som viper racing hade. där kunde man knyckla ihop bilen tills det bara däcken syntes


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Viper racing = skitroligt spel

Medlem
Skrivet av bondmaster:

De kanske skulle ha infört samma skademotor som viper racing hade. där kunde man knyckla ihop bilen tills det bara däcken syntes

Det var en gång 2 tomater som var ute och gick, dom åt upp varandra och bajsade samma morgon på en dromedargås.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av bondmaster:

De kanske skulle ha infört samma skademotor som viper racing hade. där kunde man knyckla ihop bilen tills det bara däcken syntes

Det var en gång 2 tomater som var ute och gick, dom åt upp varandra och bajsade samma morgon på en dromedargås.

?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar