Sista dagen på Steam-rean

Robot
Medlem
Sista dagen på Steam-rean

för min del blev det far cry franchise och fear 1 med expansioner

Vissa bra priser kvar, men mycket är fortfarande för dyrt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan vara värt att handla upp sig inför en viss FZ sommarutmaning som kanske startas imorgon. *hinthint nudgnudge*


signatur

Videomupp

Medlem

Dark souls, BattleBlock Theater, Broken Age och Banished. Kom undan ganska lindrigt i år.

Medlem

Hur många ggr kan folk köpa Terraria, Rust eller Payday?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev nästan lite väl het på gröten. Köpt en hel del, även om vissa var gamla lir jag tappat skivor till (BG 2 bl.a.).

Skrivet av walter_iego:

Vissa bra priser kvar, men mycket är fortfarande för dyrt.

Haha, det är inte nådigt vad gamers snålar.

Inaktiv

Det blev lite spel denna summer sale

Bioshock Infinite Season Pass
Borderlands 2 Season Pass
Alice Madness Returns
Dark Souls: Prepare To Die Edition
Fallout New Vegas - Ultimate Edition
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition

Mycket gameplay för pengarna

Medlem

Det har blivit Nidhogg, Cook Serve, Delicious! samt Oblivion denna rea. Funtar på att plocka upp Wolfenstein för ibland vill man bara skjuta saker.

Medlem

Blev till slut sju spel för min del.

State of Decay, Insurgency, Enslaved: Odyssey to the West, Goat Simulator, Shadowrun Returns, Deponia och Marlow Briggs and the Mask of Death.

Finfint.

Medlem

blev chivarly pack idag med såblir att slakta på medeltida vis

Medlem

I år skrek min plånbok i dödsångest. Köpte spel för över tusenlappen. Gissar runt 1500:-...

Medlem

Blev Skyrim för drygt 35 kr och nu sitter jag och meckar med moddar.

Medlem

Köpte faktiskt ingenting i år. Mitt Steamkonto svämmar över med spel jag knappt startat hehe.
Skulle köpa ett spel för några veckor sedan när det var weekend sale, men det gick inte för att jag redan hade köpt det


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Denna rea blev det State of Decay, Payday 2 med DLC's, lite tillägg till DCS World, BattleBlock Theater och Spore (till sambon). Blev väl runt 60 euro totalt.

Lite OT så la jag även en förhandsbokning på Oculus Rift DK2. Gick fan inte att hålla sig längre

Medlem

Köpte på tok för mycket som vanligt. Men kul är det.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Hmm denna rea blev det:
Walking dead 400 days dlc
Walking dead season 2
Wolf among us
Payday 2
Age of Wonders III
Papers, Please
Risk for rain
Gone home
Octodad
Space Hulk
sen fick jag Baldurs Gate II och Age of empires II HD av en kompis.

Yikes, tur att man har semester två veckor till...

Medlem

Jag köpte

Rayman Legends
The Walking Dead Season 2

Ehm... Payday DLC:na då de också var billiga. Typ 1 euro styck.

Annars tycker jag det var en ganska ljummen rea. Inget direkt jag blev tokig i. Kanske bara är dåligt just nu med spel som intresserar mig.

Någon som vet ifall Rayman Legends fungerar bra med mus/tangentbord?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Värst vad ni gör reklam för Steam då.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Värst vad ni gör reklam för Steam då.

Skynda! På med foliehatten!

Medlem

Själv har jag köpt ca 20 spel på GoG för mindre än priset av ett "rea" spel på Steam

Medlem

Har inkasserat följande denna sommarrea.

Witcher 1 Enhanced Edition Director's Cut
Witcher 2 Enhanced Edition
Dark Souls 1 Prepare To Die Edition
The Wolf Among Us
Dragonborn DLC till Skyrim.

Allt detta för drygt 260kr. Helt okej


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Battleblock Theater, Chivalry och Dishonored.

Bra rea med andra ord. inga mängder köptes in som man aldrig kommer spela

Medlem
Skrivet av Komured:

Själv har jag köpt ca 20 spel på GoG för mindre än priset av ett "rea" spel på Steam

Skulle gärna vilja veta vilka spel det är då jag kan få "reaspelet" Metro 2033 för 20kr på steam.

Inaktiv

Handlade Shadow Warrior, fick samtidigt in 40 svenska på försäljning av kort.

Handlade New Vegas och Dragon Age på rea förra gången, vilket måste ha varit ett av mina bättre köp på steam sett till pris och spelbarhet.

Glöm ej att modda grafiken på Vegas bara.

Det som saknades var rea på Spin Tires. Verkade riktigt bra efter att ha sett en let's play. Synd bara att man inte kan gå ur bilen och reka + man vill ha 1st person view.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av Eisenhart73:

Värst vad ni gör reklam för Steam då.

Skynda! På med foliehatten!

Varför?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Dynasty warriors 8, far cry 3, far cry 3 blood dragon, spec ops the line, Enslaved odyssey to the west.

Surt bara att man måste handla med euro, blir inte så billigt ändå.

Medlem

Jag har ju det jag vill ha nu utom ett par nyutkomna som kan vänta. Så då köper jag bara fler spel om de nästan slumpas bort. Men 5-6 spel under rean blev det ändå. Sådana som man varit lite nyfiken på som Zeno Clash 2 eftersom jag spelade ettan en gång i tiden för att den var snorbillig och en helt ok upplevelse.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Usel rea och det där nya team-tjafset föreföll ju haxxat å det grövsta. Vissa dagar ledde röda laget, alltid röda, så stort att det inte kan finnas nån annan förklaring än haxx.

Få spel som var köpvärda för att man kände till dem finns på bättre rea än de gör genom en cd-keyförsäljning på nätet. Spintires som redan påpekats här kostar drygt 145 spänn för en steamnyckel.

Att man numera också kan köpa spel på det sättet har dödat rean lite.

Därtill, fullt förståeligt men likväl, saknade jag en rea på en stortitel som Sniper Elite 3. Ett dåligt PR-drag av alla inblandade att slänga ut det samtidigt som det är steamrea.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

För mig blev det:

Payday 2
Brothers
Banished
Next Car Game

Har det mesta redan och det jag vill ha som jag inte köpte kan man köpa nästa gång, har så mycket nu jag inte har spelat igenom, så får hejda mig lite, haha!


signatur
12
Skriv svar