Ny Battlefield Hardline-beta i höst

Robot
Ny Battlefield Hardline-beta i höst

Visceral bjuder in till ytterligare buggjakt innan lanseringen i slutet av oktober.

#battlefield-hardline, #visceral-studios, #dead-space


Ny Battlefield Hardline-beta i höst

woho! eller?

Medlem

" ytterligare buggjakt planerad innan släppet den 21 oktober."

Sedan en till BETA i november. Så totalt tre i år då, najs.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Geeks Gaming

Håller mig reserverad. Gilla ändå betan men vill se om dom kommer med något nytt.
Gameplayet blir bättre och bättre för varje spel till skillnad från andra som bara ctrl c ctrl v

Medlem
Skrivet av conthox:

" ytterligare buggjakt planerad innan släppet den 21 oktober."

Sedan en till BETA i november. Så totalt tre i år då, najs.

Well said.

Medlem

nope


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Tyckte inte om "Battlefield" Hardline betan alls, mest för att den var alldeles för lik Battlefield 4 och jag har det spelet redan och spelar det aktivt. Men visst, har dom andra banor och spellägen i nästa beta-testet så är det värt att testa för gratis är ju oftast gott. Men något köp är jag rätt säker på att det inte blir från min sida.

Väntar tills DICE släppers sitt nästa Battlefield.

Hardline är ju inte ihopslängt på en kvart, så vi får ge dom en chans. Bra att de försöker testa spelet så mycket som möjligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hardline är ju inte ihopslängt på en kvart, så vi får ge dom en chans. Bra att de försöker testa spelet så mycket som möjligt.

Spelet kändes klart vid betan, bara begränsat för att det var 2 game-modes, 1 map och inte många vapen. Det är ett förklätt Battlefield 4, billigast så och effektivast att tjäna pengar på det, tråkigt men så verkar det funka i dagsläget hos utvecklare

Medlem

Tyckte hardline hade roligare känsla än 4an. Men inget jag kommer köpa.

4an var aldelles för lik 3an. Utöver att det var ännu mer stuffs som hände runtom en på skärmen.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Det som kunde varit blir inte. Det fanns en del som borde vara med redan från början i BF4 som till exempel att man är knuten till de vapen en armé har. Att alla kör allt tar bort variationen.

Däremot saknas en Anders Björck på Dice kontor som kan ryta åt dem att veta hut över prissättningen på denna mod. Fullpris i det högre segmentet för detta är till och med att att känns lite provocerande!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv

skräp om du frågar mig...

Medlem

Kan ändå inte låta bli att undra vad EA tycker om att Visceral Games betatestar och håller på så mycket innan release. Går ju helt klart emot deras egna riktlinjer.

Medlem

Varför gnäller ni, de har ju gjort något nytt vem bryr sig om de använder sig av samma motar då själva gameplayet blir annorlunda

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Varför gnäller ni, de har ju gjort något nytt vem bryr sig om de använder sig av samma motar då själva gameplayet blir annorlunda

Folk hade nog inte gnällt så mycket om spelet släpps som ett dlc eller expansion, istället för en fristående titlel för 50-60€.

Sen att säga att dem gjort något nytt är väl att ta i, känns mer som någon gjort en mod till BF4 än ett fristående spel. Fast åh andra sidan för att vara Battlefield kan ju visserligen ett spel som Hardline betraktas som rena rama revolutionen... vilket är rätt deprimerande :/.

Inaktiv
Skrivet av Warfighter320:

Varför gnäller ni, de har ju gjort något nytt vem bryr sig om de använder sig av samma motar då själva gameplayet blir annorlunda

Problemet är att man vill sluka ur pengarna innan Battlefield 5 kommer.

Medlem

Kan ni sluta slösa tid på nyheter om detta spelet eftersom ingen kommer köpa det eller ens orka testa betan?

Medlem

Väntar fortfarande på någon slags uppföljare till Swat-serien. Trodde först detta kunde vara något i den andan. Skulle nog kunna vara grymt i Frostbite-motorn! Tycker Battlefield är befogat, det har alltid funnits en riktigt skön känsla i den serien.

Detta känns dock bara överflödigt baserat på vad jag sätt hittills. Det är ju bara ett till Michael Bay-inspirerat action spel. När repellera rånare mellan hustak med RPG bredvid rasande byggkranar och hoppande SWAT-bilar liksom?
Jag brukar sällan klaga men den här genren har så mycket potential. Gör nått med det istället!

Medlem

Dags att avsätta Karl Magnusson och ersätta honom med någon som har stake nog att säga ifrån.. Karl kollar på när serien förstörs

Medlem

Horribelt spel, en mod som bäst.
Skulle dem släppa gamemodes med mer långsamt och teambaserat spelsätt(5vs5 och gisslan), som vi såg i R6: Siege, så kanske, men bara kanske, skulle jag fundera på att köpa det.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Varför ens göra call of duty skit? Bättre att hålla sig till storslagna slagfält, typ bf1942 fast med nya spelmotorn..

1
Skriv svar