Mighty No. 9 – tidigt gameplay från spelet

Robot
Mighty No. 9 – tidigt gameplay från spelet
Medlem
Mighty No. 9 – tidigt gameplay från spelet

SER bra ut men kommer nog lira med "mute".

(synd då dom försökt och delvis lyckats annamma retro-musiken, men det här lät helt enkelt inte bra)

Medlem
Skrivet av blizzard:

SER bra ut men kommer nog lira med "mute".

(synd då dom försökt och delvis lyckats annamma retro-musiken, men det här lät helt enkelt inte bra)

äsch, bara trailer-musik. Ganska säker på att banan och bossarna kommer ha helt olika låtar.

Medlem

Egen kommentar: Looks amazing. Är glad över att ha Shovel Knight och nu när det här är på g också så känner jag gaming-lusten komma tillbaka på riktigt. Gone Home och allt annat artsy är väl fint och kan väcka en tanke sure, men de alla saknar vad som gör gaming speciellt jämfört med de andra medierna och därför tycker jag sådana här renare titlar är viktigare.

Medlem

hoppas den musiken slopas och som ovan säger det är bra tillfällig för bra och passande tyckte jag inte den vart :S

http://www.youtube.com/watch?v=E7PFm7mrdVY rytm i liknande med tempo, inte kopia för det är inte så popis men ja ni fattar!

http://www.youtube.com/watch?v=d3QhE07YXbE är ett perfekt exempel på modern omändrad musik ifrån snes.

eller så anlitar dom bara denna snubben, http://www.youtube.com/watch?v=kQ0mUSsYG8Q :DDD

Medlem

Musiken var ju för jäkla svängig!
Satt och utförde en liten dans medans jag tittade på videoklippet


signatur
Medlem
Skrivet av blizzard:

SER bra ut men kommer nog lira med "mute".

(synd då dom försökt och delvis lyckats annamma retro-musiken, men det här lät helt enkelt inte bra)

Kör du på PC är det bara att Spotify igång så får du din lady gaga.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Njae, inte så imponerad. Ser lite för mycket ut som det skitspelet vi fick till Gamecube. Hade hellre sett en ny del i X-serien med snesgrafik eller Mega man 11 med nesgrafik.

Medlem

Tycker spelet ser närmast helt värdelöst ut, jämför det där med det underbara flytande gameplayet från Mega man 2 tex.

Flera gånster står karaktären stilla och gör absolut ingeting och fiende designen var tråkig och skjutande det såg helt oinspirerat ut.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nightswipe:

Njae, inte så imponerad. Ser lite för mycket ut som det skitspelet vi fick till Gamecube. Hade hellre sett en ny del i X-serien med snesgrafik eller Mega man 11 med nesgrafik.

Inte som att det kan hända med Keji då han lämnade Capcom.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Njae, inte så imponerad. Ser lite för mycket ut som det skitspelet vi fick till Gamecube. Hade hellre sett en ny del i X-serien med snesgrafik eller Mega man 11 med nesgrafik.

... trash-talkar du Viewtiful Joe nu?

Medlem

Ser mycket roligt ut, vet att det är tidigt men, tycker ändå dom kunde gå lite mera mot teckande modeller, ser lite plastigt ut atm.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Nightswipe:

Njae, inte så imponerad. Ser lite för mycket ut som det skitspelet vi fick till Gamecube. Hade hellre sett en ny del i X-serien med snesgrafik eller Mega man 11 med nesgrafik.

... trash-talkar du Viewtiful Joe nu?

Hämta tjära och fjäder!!

Medlem

Take my money!

Inaktiv

Inget slår Mega Man!
Men tror säkert att det blir ett bra lir.

Medlem

Känns det inte väldigt långsamt?

1
Skriv svar