Cliff "Cliffy B" Bleszinski återvänder till spelskapandet

Robot
Medlem
Cliff "Cliffy B" Bleszinski återvänder till spelskapandet

Jaså, har de hittat en senior producer till Halo-serien? Edit: Ser att presentationsbilden var concept art, så kanske inte Halo, men man vet ju aldrig.

Medlem

Min första tanke när jag såg bilden var S.t.a.l.k.e.r men det är nog bara jag

Medlem
Skrivet av Morti:

Min första tanke när jag såg bilden var S.t.a.l.k.e.r men det är nog bara jag

Min första tanke var WW2 i Grand Canyon men det är nog bara jag.

Medlem

Min första tanke när jag såg bilden var att jag sett den för sjukt länge sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Morti:

Min första tanke när jag såg bilden var S.t.a.l.k.e.r men det är nog bara jag

är det inte licens bråk om vem som äger rättigheterna till att göra stalker spel

Medlem

Det har inget med Stalker att göra, så det behöver man ju inte spekulera om.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Det är något nytt han jobbar på, ingen gammal skåpmat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

När jag såg bilden tänkte jag direkt på Shadow Complex. Men det var väldigt längesen man fick höra något nytt om uppföljaren. Hoppas på det då Shadow Complex var riktigt kul om inte lite kort då.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Min första tanke när jag såg bilden var att jag sett den för sjukt länge sedan...

Ja visst fan har vi det?
Reagerade mest över att berget inte är helt renderat?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hoppas det är något till pc, grejjen är ser gärna det på konsoler med, men det kommer tvinga det att vara helt tillbaka dragit med möjligheter.

Tyvärr, jag tror dock det blir exklusivt till konsoler.

Medlem
Skrivet av Maggot:

När jag såg bilden tänkte jag direkt på Shadow Complex. Men det var väldigt längesen man fick höra något nytt om uppföljaren. Hoppas på det då Shadow Complex var riktigt kul om inte lite kort då.

Ja, det var skitbra. Men jag har för mig att författaren hade lite märkliga åsikter om något, det har kanske stoppat upp pga. det?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

För att vara en kille som var designer på ett bra spel för 15 år sen får han väldigt mycket uppmärksamhet. Han måste vara definitionen av en person som är känd för att "journalister" hela tiden skriver om honom, fastän han inte faktiskt gör något vettigt.

Medlem
Skrivet av Management:

För att vara en kille som var designer på ett bra spel för 15 år sen får han väldigt mycket uppmärksamhet. Han måste vara definitionen av en person som är känd för att "journalister" hela tiden skriver om honom, fastän han inte faktiskt gör något vettigt.

Gears of war 3 släpptes för tre år sen, jag tror många anser att den serien är helt ok...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Management:

För att vara en kille som var designer på ett bra spel för 15 år sen får han väldigt mycket uppmärksamhet. Han måste vara definitionen av en person som är känd för att "journalister" hela tiden skriver om honom, fastän han inte faktiskt gör något vettigt.

Gears of war 3 släpptes för tre år sen, jag tror många anser att den serien är helt ok...

Haha, ja, men är en producent som gör "helt ok" spel som bestämmer sig för att återvända från sin självvalda exil något att skriva om? Jag säger att han först ska komma ut med ett spel innan folk blir begeistrade!

Medlem
Skrivet av Management:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Management:

För att vara en kille som var designer på ett bra spel för 15 år sen får han väldigt mycket uppmärksamhet. Han måste vara definitionen av en person som är känd för att "journalister" hela tiden skriver om honom, fastän han inte faktiskt gör något vettigt.

Gears of war 3 släpptes för tre år sen, jag tror många anser att den serien är helt ok...

Haha, ja, men är en producent som gör "helt ok" spel som bestämmer sig för att återvända från sin självvalda exil något att skriva om? Jag säger att han först ska komma ut med ett spel innan folk blir begeistrade!

Det är väl inte så konstigt att folk ser fram emot att han ska göra nya spel om de gillar hans tidigare. Men annars håller jag med dig, all framtvingad hype är tröttsam.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar