H1Z1 – lär dig bygga din egen pilbåge

Robot
Medlem
H1Z1 – lär dig bygga din egen pilbåge

EGEN pilbåge, heter det!

Medlem

Ser rätt schyst ut faktiskt, kanske kan bli något =).

Geeks Gaming

haha redan nu ser de bättre och färdigare ut än DayZ ^^

Kan bli väldigt intressant

Medlem

Ser ut som att han brutit vänsterarmen, ja i spelet alltså. Stört ful design.
Annars imponerad av allt runtomkring. Snyggt gjort.

Medlem

Ser intressant ut. När är det planerat att släppas/open beta, någon som vet?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

haha redan nu ser de bättre och färdigare ut än DayZ ^^

Kan bli väldigt intressant

DayZ kommer aldrig bli färdigt, det kommer alltid vara lika buggigt och vidrigt. Jag tror på detta lir, hade detta kostat hade jag gärna kastat ut en 2-300 kr på det. DayZ ångrar jag att jag gav ca 24 euro för

VHN
Medlem

Ser verkligen fram emot H1Z1, har kommit mycket längre än Dayz på sådan kort tid!

Dom har till och med lyckats lägga till snö i spelet(något som planeras att implementeras i Dayz långt fram...) http://imgur.com/Iqzxkll


signatur

VHN

Medlem

SOE som gör det... men vi som köper deras förbannade konsoler, svindyra spel, tillbehör och plustjänster för tusentals kronor.. ooooooooooooooh neeeeeeeeeeej vi ska inte få ta del av early access, nähedu.. icke ska nicke, kommer inte på fråga. Men här.. ta ett gratis skit indiespel värt 60kr istället.
Yay! Tack Sony, allt är förlåtet.

Ska sälja min jävla ps4 å bygga en dator. Trött pp skiten.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

det som är tragiskt är att detta spelet är att där kommer vara såååå mycket fuskare i det.

Speciellt med tanke på det är f2p.

Och 2 du kan nog ej ha egen server (tror jag)

Medlem
Skrivet av bent toe:

SOE som gör det... men vi som köper deras förbannade konsoler, svindyra spel, tillbehör och plustjänster för tusentals kronor.. ooooooooooooooh neeeeeeeeeeej vi ska inte få ta del av early access, nähedu.. icke ska nicke, kommer inte på fråga. Men här.. ta ett gratis skit indiespel värt 60kr istället.
Yay! Tack Sony, allt är förlåtet.

Ska sälja min jävla ps4 å bygga en dator. Trött pp skiten.

Wow, nu sitter sony och gråter för dom tappade dig som kund :(, varfr ens bry sig om det inte finns early access till konsol? Bara testa på dator det är ju mer värt. Eller bara vänta tills spelet väl släpps, det kommer ju inte kosta ett öre grinolle.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

det som är tragiskt är att detta spelet är att där kommer vara såååå mycket fuskare i det.

Speciellt med tanke på det är f2p.

Och 2 du kan nog ej ha egen server (tror jag)

det spelar ingen roll om ett spel är f2p eller ett spel man köper, fuskare finns det alltid och kommer alltid finnas. Vad får dig att tro att företag kan försäkra dig om att det inte finns lika mycket fuskare bara för att du köper? Aldrig upplevt att spel jag köpt haft mindre.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Jinxswe:

haha redan nu ser de bättre och färdigare ut än DayZ ^^

Kan bli väldigt intressant

DayZ kommer aldrig bli färdigt, det kommer alltid vara lika buggigt och vidrigt. Jag tror på detta lir, hade detta kostat hade jag gärna kastat ut en 2-300 kr på det. DayZ ångrar jag att jag gav ca 24 euro för

Håller med helt ang DayZ. Men nu har jag lärt mig den hårda vägen att aldrig betala för en Alpha eller Beta samt att vara försiktig när det gäller Bohemia Interactive spel.

Medlem
Skrivet av bent toe:

SOE som gör det... men vi som köper deras förbannade konsoler, svindyra spel, tillbehör och plustjänster för tusentals kronor.. ooooooooooooooh neeeeeeeeeeej vi ska inte få ta del av early access, nähedu.. icke ska nicke, kommer inte på fråga. Men här.. ta ett gratis skit indiespel värt 60kr istället.
Yay! Tack Sony, allt är förlåtet.

Ska sälja min jävla ps4 å bygga en dator. Trött pp skiten.

Haha tack för dagens skratt. Vad är det du egentligen är sur för? Sony gör ett f2p spel, som dom visat sig vara duktiga på innan. Du får alltså spela spelet helt GRATIS, och här sitter du och grinar för att du inte får köra early access? Ta och klipp dig förfan

jkw
Medlem
Skrivet av bent toe:

SOE som gör det... men vi som köper deras förbannade konsoler, svindyra spel, tillbehör och plustjänster för tusentals kronor.. ooooooooooooooh neeeeeeeeeeej vi ska inte få ta del av early access, nähedu.. icke ska nicke, kommer inte på fråga. Men här.. ta ett gratis skit indiespel värt 60kr istället.
Yay! Tack Sony, allt är förlåtet.

Ska sälja min jävla ps4 å bygga en dator. Trött pp skiten.

Förstår precis vad du menar. Känner lite likadant. Vore det inte för att grabben får massa roliga spel till sin PlayStation 3 så hade jag tvärnitat kontot för längesedan. PlayStation 4:an blir kvar enbart för att lira Diablo III: Ultimate Evil Edition med polarna i Augusti.

Medlem
Skrivet av bent toe:

SOE som gör det... men vi som köper deras förbannade konsoler, svindyra spel, tillbehör och plustjänster för tusentals kronor.. ooooooooooooooh neeeeeeeeeeej vi ska inte få ta del av early access, nähedu.. icke ska nicke, kommer inte på fråga. Men här.. ta ett gratis skit indiespel värt 60kr istället.
Yay! Tack Sony, allt är förlåtet.

Ska sälja min jävla ps4 å bygga en dator. Trött pp skiten.

Haha, det du skulle gjort från början! Gör om, gör rätt!

Medlem

Hade helt glömt bort om detta spel!
Awesum!

Medlem

Hade varit sjukt roligt i singleplayer, i multiplayer så är det bara folk som förstör upplevelsen.

Medlem

Jag förstår inte hur den här genren kan vara så populär. De få gånger som jag har testat DayZ, Rust eller liknande så springar jag bara på troll, ryssar och fuskare. Ofta i en och samma gestalt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tyg och en träpinne blir en pilbåge. Logiskt

Medlem
Skrivet av 2infinity:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Jinxswe:

haha redan nu ser de bättre och färdigare ut än DayZ ^^

Kan bli väldigt intressant

DayZ kommer aldrig bli färdigt, det kommer alltid vara lika buggigt och vidrigt. Jag tror på detta lir, hade detta kostat hade jag gärna kastat ut en 2-300 kr på det. DayZ ångrar jag att jag gav ca 24 euro för

Håller med helt ang DayZ. Men nu har jag lärt mig den hårda vägen att aldrig betala för en Alpha eller Beta samt att vara försiktig när det gäller Bohemia Interactive spel.

Nog för att det står med klar text att dayz är en tidig alpha och man bör egentligen inte köpa. Men så lång tid det tagit för dayz nu gör att man verkligen ångrar det

Medlem
Skrivet av magnusafc:

Tyg och en träpinne blir en pilbåge. Logiskt

Tygbiten är ju för handtaget i mitten på bågen. Sen gissar jag på att dom får ta och ändra det där receptet lite, så man måste ha nå för att göra själva strängen också, annars blir det ju som du säger "Logiskt :-)"


signatur
Medlem
Skrivet av Torakan:
Skrivet av magnusafc:

Tyg och en träpinne blir en pilbåge. Logiskt

Tygbiten är ju för handtaget i mitten på bågen. Sen gissar jag på att dom får ta och ändra det där receptet lite, så man måste ha nå för att göra själva strängen också, annars blir det ju som du säger "Logiskt :-)"

Logiskt vore nog om man använder t ex senor.

Medlem
Skrivet av Carefish:

Hade varit sjukt roligt i singleplayer, i multiplayer så är det bara folk som förstör upplevelsen.

Kunde inte sagt det bättre själv. Innan spel inför permadöd eller en lång tid du inte kan logga in på en karaktär om något hände rmed den, så kommer folk bete sig som svin eftersom det finns inget riktigt straff.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Carefish:

Hade varit sjukt roligt i singleplayer, i multiplayer så är det bara folk som förstör upplevelsen.

Kunde inte sagt det bättre själv. Innan spel inför permadöd eller en lång tid du inte kan logga in på en karaktär om något hände rmed den, så kommer folk bete sig som svin eftersom det finns inget riktigt straff.

Det är ju permadöd, det är ett hardcorespel. Dör du, förlorar du allt och får börja om från början. Precis som i DayZ.


signatur
Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av FuzioN:

det som är tragiskt är att detta spelet är att där kommer vara såååå mycket fuskare i det.

Speciellt med tanke på det är f2p.

Och 2 du kan nog ej ha egen server (tror jag)

det spelar ingen roll om ett spel är f2p eller ett spel man köper, fuskare finns det alltid och kommer alltid finnas. Vad får dig att tro att företag kan försäkra dig om att det inte finns lika mycket fuskare bara för att du köper? Aldrig upplevt att spel jag köpt haft mindre. Valve har t.o.m gått ut med att de satte priset för CS:GO nu under sommarrean lite högre än innan för att reducera fuskarna.

En viss sanning. Det märks klart och tydligt i spel som CS:GO, när de är superbilliga på sommarreor etc, dvs nästintill gratis, där folk köper på sig extra konton att fuska loss på.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av SajCo:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av FuzioN:

det som är tragiskt är att detta spelet är att där kommer vara såååå mycket fuskare i det.

Speciellt med tanke på det är f2p.

Och 2 du kan nog ej ha egen server (tror jag)

det spelar ingen roll om ett spel är f2p eller ett spel man köper, fuskare finns det alltid och kommer alltid finnas. Vad får dig att tro att företag kan försäkra dig om att det inte finns lika mycket fuskare bara för att du köper? Aldrig upplevt att spel jag köpt haft mindre. Valve har t.o.m gått ut med att de satte priset för CS:GO nu under sommarrean lite högre än innan för att reducera fuskarna.

En viss sanning. Det märks klart och tydligt i spel som CS:GO, när de är superbilliga på sommarreor etc, dvs nästintill gratis, där folk köper på sig extra konton att fuska loss på.

folk fuskade och skaffade extra konton före det med. Cs:go har aldrig varit så jäkla dyrt

1
Skriv svar