Mods till Skyrim?

Medlem
Mods till Skyrim?

Hej, nu är det så här att jag behöver hjälp med att hitta bra mods till Skyrim. Mods som jag leter efter kan vara t.e.x. gameplay-ändringar, grafik, quests osv. Bara lämna ett förslag på nåt mod som är bra och användbart. Jag äger allt dlc. Och jag vill inte ha nude mods för katt-och-ödle-folket.

#blogg

Medlem
Mods till Skyrim?

Men du vill ha nude mods för resten?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Men du vill ha nude mods för resten?

Nej. Jag vill häller inte ha några mods som har med penisar att göra. Inget snusk!

Medlem
Skrivet av Kabbe:
Skrivet av Apministern:

Men du vill ha nude mods för resten?

Nej. Jag vill häller inte ha några mods som har med penisar att göra. Inget snusk!

Finns addon som heter Schlongs of Skyrim. Sök på Nexus för att stilla dina lustar...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kabbe:
Skrivet av Apministern:

Men du vill ha nude mods för resten?

Nej. Jag vill häller inte ha några mods som har med penisar att göra. Inget snusk!

Finns addon som heter Schlongs of Skyrim. Sök på Nexus för att stilla dina lustar...

Varför i hela världen skulle jag vilja ha det?! Det är inga såna mods jag vill ha!

Medlem

Frostfall är min favoritmod.

Medlem

ENB ett måste om du kör på en enda skärm

OBS! Funkar inte med 3D för då blir skuggor och skit helknäppt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Kabbe:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kabbe:
Skrivet av Apministern:

Men du vill ha nude mods för resten?

Nej. Jag vill häller inte ha några mods som har med penisar att göra. Inget snusk!

Finns addon som heter Schlongs of Skyrim. Sök på Nexus för att stilla dina lustar...

Varför i hela världen skulle jag vilja ha det?! Det är inga såna mods jag vill ha!

Vi vet nog allt att du vill


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Bandolier
Wyrmstooth
The Void Walker


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Kabbe:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kabbe:
Skrivet av Apministern:

Men du vill ha nude mods för resten?

Nej. Jag vill häller inte ha några mods som har med penisar att göra. Inget snusk!

Finns addon som heter Schlongs of Skyrim. Sök på Nexus för att stilla dina lustar...

Varför i hela världen skulle jag vilja ha det?! Det är inga såna mods jag vill ha!

Det finns även en mod som lägger till hästvaginor om du är intresserad av sådant.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

En polare frågade mig vilka mods jag kör när jag visade han lite bilder på Skyrim så gjorde en komplett lista vilka jag använder.

[https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Atqb4EHxQMzKdEdI...]

Tog den här bilden här om dagen i spelet, litet exempel på hur mitt Skyrim ser ut.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/topalltime/?adult=2

Bara att välja och vraka (adult=2 betyder non-adult. Titta så snäll jag är, nu slipper du snusket :3).

Medlem

Skaffa Mod organizer sen börja testa mods tills du hittat vad du gillar på nexusmods.com. Men jag rekommenderar verkligen att du kör med Mod Organizer istället för nexus mod manager. Sparar många ominstallationer av skyrim. Sen när du väl har hittat vilka mods du gillar så börja en ny save för saves tenderar till att bli korrupta av installation och avinstallationer.

1
Skriv svar