Murdered: Soul Suspect-skaparna stänger

Robot
Murdered: Soul Suspect-skaparna stänger

Airtight Games går i konkurs bara en månad efter släppet av Murdered: Soul Suspect.

#nyhetstips, #airtight-games, #portal, #quantum-conundrum, #murdered-soul-suspect


Medlem
Murdered: Soul Suspect-skaparna stänger

Tråkigt.
Vad händer med deras titlar? Vem tar över dem?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Köpte Murdered på Steamrean. Det var ett hyggligt spel tyckte jag. Inte nåt 10/10-spel kanske men kul så länge det varade, och hade några intressanta idéer och väl utförda segment. Känns som att med lite tid och pengar, såväl som lärda läxor, hade nästa spel kunnat bli riktigt bra.

Jaja, hoppas de anställda snabbt kan gå vidare!

"Conduluum", eller hur de stavar det, verkade kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av walter_iego:

"Conduluum", eller hur de stavar det, verkade kul.

"Conundrum", inte så svårt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Riktigt synd.

Jag tyckte verkligen om Murdered: Soul Suspect..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Inaktiv
Skrivet av Tapiwen:

Riktigt synd.

Jag tyckte verkligen om Murdered: Soul Suspect..

Samma här. Bra mycket roligare än de senaste 3-4 (tappat räkningen) call of dutys.

Medlem

CoD 1 var bra, MoHAA var bättre. Sen kom modern krigsföring och då blev det blääää. Ned med moderniteter. Pil och båge samt mungiga och medeltida flöjter ska det vara. Kan ingen göra ett fps där man slåss på inbördeskrigets fält. Ladda kula för kula i musköten och attackera med sina kamrater. Tusentals man som väller över morgondaggen. Bajonetter som glimmar till i nyfödd sol. Det ni. När ska det komma datorer som klarar av att husera tusentals spelare på en och samma gång? När? Den dagen då ett slagfält inte är en plats för 64 krigare, utan tusen och åter tusen som lyfter sina vapen, då ska jag jubla.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ricomaniac:

CoD 1 var bra, MoHAA var bättre. Sen kom modern krigsföring och då blev det blääää. Ned med moderniteter. Pil och båge samt mungiga och medeltida flöjter ska det vara. Kan ingen göra ett fps där man slåss på inbördeskrigets fält. Ladda kula för kula i musköten och attackera med sina kamrater. Tusentals man som väller över morgondaggen. Bajonetter som glimmar till i nyfödd sol. Det ni. När ska det komma datorer som klarar av att husera tusentals spelare på en och samma gång? När? Den dagen då ett slagfält inte är en plats för 64 krigare, utan tusen och åter tusen som lyfter sina vapen, då ska jag jubla.

No offense men vad har ditt inlägg med den här artikeln att göra?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Synd tycker jag, gillade spelet själv ganska så starkt, bra story, trevligt överlag äventyrslust, kass combat bit de lika väl kunde ha strykit för min del, men överla ett spel jag gillade.

Enda dåliga med spelet vart att det var lite kort, runt 8 timmar så hade jag platinumat det.... Aja det var 8 bra timmar i alla fall.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

CoD 1 var bra, MoHAA var bättre. Sen kom modern krigsföring och då blev det blääää. Ned med moderniteter. Pil och båge samt mungiga och medeltida flöjter ska det vara. Kan ingen göra ett fps där man slåss på inbördeskrigets fält. Ladda kula för kula i musköten och attackera med sina kamrater. Tusentals man som väller över morgondaggen. Bajonetter som glimmar till i nyfödd sol. Det ni. När ska det komma datorer som klarar av att husera tusentals spelare på en och samma gång? När? Den dagen då ett slagfält inte är en plats för 64 krigare, utan tusen och åter tusen som lyfter sina vapen, då ska jag jubla.

mjoo förstår
finns ju mod som heter Battlegrounds med musköter och allt, riktigt roligt spel med polare om man är ett gäng då man skjuter en gång och sen anfaller oftast
de värsta jag vet är när man hamnar i närstrid och missar sitt skott och råkar ladda om bössan som tar 7 sekunder lr nåt


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

CoD 1 var bra, MoHAA var bättre. Sen kom modern krigsföring och då blev det blääää. Ned med moderniteter. Pil och båge samt mungiga och medeltida flöjter ska det vara. Kan ingen göra ett fps där man slåss på inbördeskrigets fält. Ladda kula för kula i musköten och attackera med sina kamrater. Tusentals man som väller över morgondaggen. Bajonetter som glimmar till i nyfödd sol. Det ni. När ska det komma datorer som klarar av att husera tusentals spelare på en och samma gång? När? Den dagen då ett slagfält inte är en plats för 64 krigare, utan tusen och åter tusen som lyfter sina vapen, då ska jag jubla.

Fast mohaa kom före cod 1 om vi ska vara petiga, och vad har cod med detta spel att göra? Två helt skilda spel med helt olika gameplay

Synd, jag längtade verkligen efter detta spel och tänkte köpa det snart

Medlem

Spelet gillade jag som tusan, visst ingen AAA titel men den fick mig åtminstone att springa runt i några timmar och ha trevligt hade gärna sett fler spel i samma anda, tråkigt att de gick i konkurs :/

Medlem

Riktigt tråkiga nyheter. Jag fastnade för storyn i spelet, kunde verkligen inte sluta spela det. Hoppas dom anställda får nya jobb snarast.

1
Skriv svar