Spintires får gratis uppdateringar i gyttjan

Robot
Spintires får gratis uppdateringar i gyttjan
Megadelux
Spintires får gratis uppdateringar i gyttjan

Har fortfarande inte förstått riktigt vad spelet går ut på. Ja.. du åker runt och kan lyfta träd och låsa upp karta... sen då?

Medlem

Fasen! Varenda gång jag ser en artikel med "Spintires" så läser jag det som "Spitfires" och hoppas en ny VK2 flyg-sim har släppts

Medlem

haha detta spelet alltså aja vi har olika smaker men detta är en jag har ett stort frågetecken varför folk ens spelar det.

Medlem
Skrivet av renod:

Har fortfarande inte förstått riktigt vad spelet går ut på. Ja.. du åker runt och kan lyfta träd och låsa upp karta... sen då?

Du ska åka från punkt A till punkt B utan att köra fast eller att ditt fordon går sönder.
Hockey är mer komplicerat...

Har du aldrig i hela ditt liv kollat på tv när dom haft eller visat något från en off-road tävling?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Megadelux
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av renod:

Har fortfarande inte förstått riktigt vad spelet går ut på. Ja.. du åker runt och kan lyfta träd och låsa upp karta... sen då?

Du ska åka från punkt A till punkt B utan att köra fast eller att ditt fordon går sönder.
Hockey är mer komplicerat...

Har du aldrig i hela ditt liv kollat på tv när dom haft eller visat något från en off-road tävling?

https://www.youtube.com/embed/J3W4aT85B80

Ja jo men ser inte poängen i det. Cool motor som fan med terräng som deformeras osv.. Men jag ser inte poängen i det hela.

Medlem
Skrivet av renod:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av renod:

Har fortfarande inte förstått riktigt vad spelet går ut på. Ja.. du åker runt och kan lyfta träd och låsa upp karta... sen då?

Du ska åka från punkt A till punkt B utan att köra fast eller att ditt fordon går sönder.
Hockey är mer komplicerat...

Har du aldrig i hela ditt liv kollat på tv när dom haft eller visat något från en off-road tävling?

https://www.youtube.com/embed/J3W4aT85B80

Ja jo men ser inte poängen i det. Cool motor som fan med terräng som deformeras osv.. Men jag ser inte poängen i det hela.

Det är väl samma poäng som alla andra spel? En utmaning?

Medlem

Spelet är sjukt tråkigt att sitta och spela själv. Men med några polare i coop å några bärs så är det en hel annan femma! Fyfan va man kör fast och grisar ner!

Medlem

Wow gratis uppdateringar! Jag som förväntade mig att betala för dom!!!

Medlem

Vad kommer det här plötsliga intresset i simulationer i från?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av renod:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av renod:

Har fortfarande inte förstått riktigt vad spelet går ut på. Ja.. du åker runt och kan lyfta träd och låsa upp karta... sen då?

Du ska åka från punkt A till punkt B utan att köra fast eller att ditt fordon går sönder.
Hockey är mer komplicerat...

Har du aldrig i hela ditt liv kollat på tv när dom haft eller visat något från en off-road tävling?

https://www.youtube.com/embed/J3W4aT85B80

Ja jo men ser inte poängen i det. Cool motor som fan med terräng som deformeras osv.. Men jag ser inte poängen i det hela.

Finns väl ingen poäng med det mesta. Ta fotboll tex. där springer bara några svettiga män och jagar bollar. Finns ingen mening med det...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Spelet var kul tills jag insåg att det inte händer något mer efter man har klarat en bana. Skulle funnits ännu fler fordon och saker man låser upp så man har nåt att sträva efter.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Hade det dalat några ören på Steam så hade spelet klart varit intressant.

Tänk om man kunde fläska in tekniken från det här in i DayZ standalone? Eller i Arma överhuvudtaget.
DÅ hade man inte haft långtråkigt att ta sig över kartan, med kompisarna, över genomsura ängar och sankmarker m.m.

Inaktiv

Terrängen i allmänhet har bättre upplösning, modellmässigt, än den i ArmA. En kombination av det här och ArmA skulle definitivt bli en killer-app, med bombkratrar, skyttevärn och vad mer.

Glöm ej att spelet är en slags transport/logistik-simulator på taktisk nivå (snarare än strategisk), det är inte ett spel som handlar om att köra runt på måfå i gyttjan - som man kan tro, utan det har många bra tillämpningar. Man ska t ex köra ett antal lass timmer och eftersom vägarna är usla (borde göra timret olönsamt) och kartan okänd behöver man olika fordon och statiska stöd som utför olika roller, t ex rekognosering (UAZ), bogsering etc, reparation.

Multiplayer lär vara ännu mer intressant då man kan köra konvoj.

Det som saknas är first person, att gå ur bilen och reka (åtminstone ett visst avstånd), samt Lada Niva:


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Inaktiv

Vackert


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Det spelet ser sjukt bra ut i 3D.

Medlem

Den som ett ögonblick tror att det här är ett lätt och tråkigt spel lär få en fin överraskning. Resan är målet mer eller mindre, riktigt utmanande också. Jag menar hur svårt kan det vara.
Mina försök igår med att köra lite timmer på the plains gick sådär med två rullade lastbilar 10 meter från sågverket, men skam den som ger sig.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Är en gamal offroader vi började på¨70 talet och Niva var min första offroad bil. Men man måste byta de där allväders däcken som sitter orginal. Så är dem helt suverän i privat körning som offroad. Tyska polisen valde den före Mercedes G-vagen. det säger en hel del om Nivan. Går tyvärr inte få tag på ny i dag.
Den var suverän att ploga snö med hemma på gården.

En av mina favorit bilar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Är en gamal offroader vi började på¨70 talet och Niva var min första offroad bil. Men man måste byta de där allväders däcken som sitter orginal. Så är dem helt suverän i privat körning som offroad. Tyska polisen valde den före Mercedes G-vagen. det säger en hel del om Nivan. Går tyvärr inte få tag på ny i dag.
Den var suverän att ploga snö med hemma på gården.

En av mina favorit bilar.

Wat.

Lada Niva finns till och med rustade med något Sibiriskt paket hos Blocket. Sprillans ny 99-130 papp typ beroende på extra utrustning.
Men kring 100 för en helt ny bil.

Varit sugen och handla hit upp till Kirunat, sedan totalt pimpa med ballongdäck och x-x-xtra mycket belysning så man ser något när man tar sina astroexpeditioner.

Medlem
Skrivet av GooGeL:
Skrivet av chopper:

Är en gamal offroader vi började på¨70 talet och Niva var min första offroad bil. Men man måste byta de där allväders däcken som sitter orginal. Så är dem helt suverän i privat körning som offroad. Tyska polisen valde den före Mercedes G-vagen. det säger en hel del om Nivan. Går tyvärr inte få tag på ny i dag.
Den var suverän att ploga snö med hemma på gården.

En av mina favorit bilar.

Wat.

Lada Niva finns till och med rustade med något Sibiriskt paket hos Blocket. Sprillans ny 99-130 papp typ beroende på extra utrustning.
Men kring 100 för en helt ny bil.

Varit sugen och handla hit upp till Kirunat, sedan totalt pimpa med ballongdäck och x-x-xtra mycket belysning så man ser något när man tar sina astroexpeditioner.

Du får inte skriva så där jag blir ju alldeles fluffig och varm när jag ser en fullutrustad snöterängs bil med ballongdäck o allt det där mm. Jag vill inte veta att de finns nya för då triggar du suget Jag har släppt och gått vidare ....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

oavsett så är det ett enormt bra arbete med fordonsfysiken

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av renod:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av renod:

Har fortfarande inte förstått riktigt vad spelet går ut på. Ja.. du åker runt och kan lyfta träd och låsa upp karta... sen då?

Du ska åka från punkt A till punkt B utan att köra fast eller att ditt fordon går sönder.
Hockey är mer komplicerat...

Har du aldrig i hela ditt liv kollat på tv när dom haft eller visat något från en off-road tävling?

https://www.youtube.com/embed/J3W4aT85B80

Ja jo men ser inte poängen i det. Cool motor som fan med terräng som deformeras osv.. Men jag ser inte poängen i det hela.

Finns väl ingen poäng med det mesta. Ta fotboll tex. där springer bara några svettiga män och jagar bollar. Finns ingen mening med det...

Det är fan det bästa jag har läst här på FZ! Håller helt med. Tycker detta spelet är gött gyttja! Riktigt kul, och Modd bart!

Inaktiv

Tror detta kan vara något för min son, han älskar bilar (3,5 år)

Är spelet kul?

Medlem

Kul men svårt... Man kör fast rätt lätt.

1
Skriv svar