Homefront: The Revolution drabbat av strejk

Robot
Homefront: The Revolution drabbat av strejk

De anställda på Crytek UK har enligt rykten slutat gå till jobbet.

#crytek, #deep-silver


Medlem
Homefront: The Revolution drabbat av strejk

Hoppas det löser sig!

Medlem

Usch, sånt här gör en alltid lite ledsen. Hoppas dom kommer fram till en lösning. Homefron: The Rev ser RIKTIGT bra ut, hade varit synd om det som allt annat hos Crytek gått i graven

Medlem

Hoppas bara dom inte släpper spelet för tidigt för att hosta upp lite stålar Känns som man ska undvika att boka det här


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas bara dom inte släpper spelet för tidigt för att hosta upp lite stålar Känns som man ska undvika att boka det här

En god strategi i allmänhet!

Inaktiv

Propagandamaskinen Crytek kan gott konka.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Trist att det blev en sådan röra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Javas:

Hoppas bara dom inte släpper spelet för tidigt för att hosta upp lite stålar Känns som man ska undvika att boka det här

En god strategi i allmänhet!

THQ hade ju South Park, Metro last light och Compaby of Heroes 2 på g när de gick i graven. Undrar om de pengarna hade räddat företaget :/

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Javas:

Hoppas bara dom inte släpper spelet för tidigt för att hosta upp lite stålar Känns som man ska undvika att boka det här

En god strategi i allmänhet!

THQ hade ju South Park, Metro last light och Compaby of Heroes 2 på g när de gick i graven. Undrar om de pengarna hade räddat företaget :/

Jag förstår din poäng Thane. Dock tycker jag man i så fall ska vända sig till crowd-funding alternativ om läget är så illa. Alternativt finns möjligheten att utöka företagets aktieutbud och låta allmänheten investera i företagets framtid.

Förhandsbokningar just nu tycker jag är ett dåligt alternativ som allt för ofta missbrukas för exklusiva deals med återförsäljare och day-one DLC för att tvinga köp innan man hört andras åsikter. Ingen konsument vinner på det.

I slutändan röstar vi med plånboken, du är ju fri att förhandsboka så mycket du vill. Jag gör det själv ibland med expansioner och dylikt.

Medlem

sa dom inte nyss dom rykterna var BS eller? haha så går det satans jävla pc föräddare.. bryr mig inte alls om dom nu.

k3m
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

sa dom inte nyss dom rykterna var BS eller? haha så går det satans jävla pc föräddare.. bryr mig inte alls om dom nu.

Mwoahaha!

Medlem

Det var ändå bara Farcry och Crysis 1 som var något att ha, det man sår får man skörda1

Medlem

Hade det varit EA som gått i graven så hade i alla fall inte jag sörjt


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar