Trailer med tips från Borderlands: The Pre-Sequel

Robot
Medlem
Trailer med tips från Borderlands: The Pre-Sequel

Tror jag skippar den här delen det ser mer ut som ett DLC än ett nytt spel..

Medlem
Skrivet av Plimp:

Tror jag skippar den här delen det ser mer ut som ett DLC än ett nytt spel..

Din förlust.

Medlem

Jupp det ser mest ut som ett DLC, och lite så tänker dom nog också, det kommer inte vara fullpris på det vad jag läst.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Älskar Borderlands så om detta säljs som ett fristående spel för DLC.pris så blir det ganska säkert ett köp.

Medlem

ett givet köp för min del!

SoL
Medlem

Är det bara jag eller låter de som om dom bytt ut handsome jack?

SoL
Medlem

De e samma skådespelare, men jag tyckte fan han lät annorlunda

Medlem

Håller med, låter inte alls likadan på rösten... Älskar Borderlands 1 & 2 men av någon anledning så lockar inte detta mig det minsta, inte den blekaste varför.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Detta kommer nog vara det första Borderlands spelet jag inte kommer köpa. Synd för gillar serien annars ^^

Inaktiv
Skrivet av SoL:

Är det bara jag eller låter de som om dom bytt ut handsome jack?

Det är samma röstskådespelare som tidigare och om jag har förstått det hela rätt så låter han annorlunda för att han saknar denna "galenhet" som han hade i Borderlands 2. I en intervju förklarades det att Jack kommer i början av spelet bete sig mera ödmjuk så att säga och sakta bli allt mer galnare och galnare ju längre in i storyn vi kommer, tills han blir den galna skurken vi alla älskade i Borderlands 2.

Medlem

Tyvärr så förstörde dom spelet med att lägga till en "oxygen meter". Så man kommer bli stressad som fan och inte kunna njuta av det roliga fighterna.

1
Skriv svar