Avtäcks Fallout 4 under Gamescom?

Robot
Geeks Gaming
Avtäcks Fallout 4 under Gamescom?

Vi kan ju alltid hoppas

Medlem

Haha, den dagen. Känns som vi kommer få vänta tusen år

Medlem

Tjosan! Hoppas hoppas.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, den dagen. Känns som vi kommer få vänta tusen år

Det kan mycket väl vara fallout 4 hoppas det håller sig till samma tema som fallout 3 då. Alltså den det lite mörkare, new vegas tyckte jag var skräp.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, den dagen. Känns som vi kommer få vänta tusen år

Det kan mycket väl vara fallout 4 hoppas det håller sig till samma tema som fallout 3 då. Alltså den det lite mörkare, new vegas tyckte jag var skräp.

New Vegas var i min mening bättre än Fallout 3. Kan hoppas på en bra blandning där emellan till nästkommande Fallout?

Knappast, eller om så skulle ske blir det ett MMO.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tänk om det annars kan vara Dishonored 2, FZ gjorde ju en nyhet om en läckt bild förut så man vet aldrig

Medlem

a nu äre fan dags

Skrivet av Robilitoow:

Tänk om det annars kan vara Dishonored 2, FZ gjorde ju en nyhet om en läckt bild förut så man vet aldrig

Jag trodde det skulle dyka upp under E3, men icke. Ser framemot lite info om detta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Hoppas på ett nytt IP då jag inte gillar de nya falloutliren särskilt mycket (NV var dock okej), men det rör sig säkerligen om Fallout.

Medlem

Bethesda Softworks är inte samma sak som Bethesda Games Studios, men BGS ägs av Bethesda Softworks så det kan absolut ligga något i det. Man kan ju hoppas.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Fortsätter lite uppgivet hoppas på ett Fallout 4.. -_- Eller ett Fallout 1+2 "HD" för touch-enheter.. Hade nog varit fint att lira i kollektivtrafiken.

Medlem

Ge mig!!!


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Medlem

Hoppas hoppas hoppas hoppassssss!

Medlem

Är fallout 4 xbox one exklusivt?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Är fallout 4 xbox one exklusivt?

Varför skulle det vara Xbox one exklusivt? Skulle gissa på att Fallout 4 (om det nu är Fallout de kommer annonsera) kommer till PC, Xbox one och PS4.

Medlem

Fallout 3 är på min lista av ett av dom sämsta spelen som gjorts.

Åter igen ett AAA spel där man går i gångar och skjuter och man blir lurad att det ska vara ett RPG.

Så får hoppas 4an blir ett riktigt rpg som New Vegas.

Medlem

Måste... sluta... hoppas....

Äsch vi gör det med nästa rykte. Hoppas hoppas hoppas att dom äntligen kan säga nått om Fallout 4.

Medlem

Kommer nog inte köpa det, alla spel efter Fallout 2 har varit undermåliga i min mening.
I fallout 3 hade de inte ens en animation for sidestep-springande.. det mesta känns bara plastigt och som en fasad, svårt att hamna i den atmosfär de försöker skapa. Men det är min åsikt.

Medlem

Om det är fyran får vi (jag) hoppas de återgår till det gamla konceptet som i ettan eller iaf tvåan.

Jag har alltid tyckt det är irriterande med ideén om "vast wasteland" när man springer igenom det hela på några minuter.
Gillade heller aldrig hur det var med städerna i dessa uppföljare heller. "Städer" som bebos på sin höjd av 10 pers.

Har aldrig riktigt tyckt att det gjort sig bra som en FPS shooter.

Men jag är bara en gammal trött gejmer som gnäller.


signatur

The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

Medlem
Skrivet av Miindz:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, den dagen. Känns som vi kommer få vänta tusen år

Det kan mycket väl vara fallout 4 hoppas det håller sig till samma tema som fallout 3 då. Alltså den det lite mörkare, new vegas tyckte jag var skräp.

New Vegas var i min mening bättre än Fallout 3. Kan hoppas på en bra blandning där emellan till nästkommande Fallout?

New Vegas hade bättre quests (bättre struktur iaf.) och 3:an hade bättre stämning. Så jag hållermed, kombinera de båda så blir det bra. Inget slut som inte tillåter vidare spel bara...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ge oss ett nytt Fallout!

phi
Medlem

För helvete Bethesda, ge bort eller sälj Fallout till Obsidian istället. Håll er till det ni är bäst på, dvs livlösa The Elders Scrolls-rollspel istället och låt de som vet hur man gör riktiga rollspel göra nästa Fallout.

Det blir så mycket bättre så.

Medlem

Fallout 3 hade bättre story, bättre miljöer, bättre fiender och hade en skön postapokalyptisk känsla som överträffade serietidningskänslan i New Vegas (blandningen av Al Capone kopior med sci-fi romare var urlöjlig).

Men det är ju bara min åsikt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Ish
Medlem

Är det ingen ny motor är jag inte det minsta intresserad kan jag säga..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

k3m
Medlem
Skrivet av NGaunt:

Om det är fyran får vi (jag) hoppas de återgår till det gamla konceptet som i ettan eller iaf tvåan.

Jag har alltid tyckt det är irriterande med ideén om "vast wasteland" när man springer igenom det hela på några minuter.
Gillade heller aldrig hur det var med städerna i dessa uppföljare heller. "Städer" som bebos på sin höjd av 10 pers.

Har aldrig riktigt tyckt att det gjort sig bra som en FPS shooter.

Men jag är bara en gammal trött gejmer som gnäller.

Jo, och plastigt oxå som någon tidigare nämnde. Jag har ändå njutit av alla Fallout spelen. Mest 1&2 då nu har man Divinity os att spela iaf

Medlem
Skrivet av anon_178365:

New Vegas var ett RPG, Fallout 3 är en shooter, det finns vad, typ 30 questar totalt i det spelet? löjligt.
Obsidian är duktiga på göra RPGs, Bethesda är duktiga på att bygga upp fina men väldigt tomma världar.

Fallout 3 har ingenting gemensamt med Fallout 1 och 2 förutom namnet.

Det fanns betydligt mer än 30 quests, det fanns runt 100h gameplay för en karaktär.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, den dagen. Känns som vi kommer få vänta tusen år

Det kan mycket väl vara fallout 4 hoppas det håller sig till samma tema som fallout 3 då. Alltså den det lite mörkare, new vegas tyckte jag var skräp.

håller med dig där jag tyckte fallout 3 va mycket skönare wasteland än vad öken va i new vegas

Hoppas det följer efter Fallout 3's stil, och inte New Vegas. New Vegas var skräp hittat ur soptunnor.

12
Skriv svar