Avtäcks Fallout 4 under Gamescom?

Medlem

Vart går det se vilka fler spelföretag som kommer vara på Gamescom? Kan ej hitta på sidan..

Hoppas förövrigt på ett nytt Elder scrolls.

Medlem

Jo nu är det dags!


signatur

Meep!

k3m
Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Hoppas det följer efter Fallout 3's stil, och inte New Vegas. New Vegas var skräp hittat ur soptunnor.

Vad lustigt att vi människor kan tycka så olika. Jag tycker New Vegas är hästlängder bättre än Fallout 3.

Medlem
Skrivet av Miindz:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Fr0gg0.:

Haha, den dagen. Känns som vi kommer få vänta tusen år

Det kan mycket väl vara fallout 4 hoppas det håller sig till samma tema som fallout 3 då. Alltså den det lite mörkare, new vegas tyckte jag var skräp.

New Vegas var i min mening bättre än Fallout 3. Kan hoppas på en bra blandning där emellan till nästkommande Fallout?

Mja, jag gillade aldrig riktigt new vegas. Jag föredrog hur det såg ut i trean, det var mörkt och dystert och kändes mer på något sätt som fallout. Jag hade även enklare att fatta vad jag skulle göra och vart jag skulle gå i trean än vad jag gjorde i NV

Medlem

En sak är säker... gör dom ett Fallout MMO då hoppas jag innerligt att någon brinner i helvetet.

Medlem

Fallout 3 och New Vegas var lika bra

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

Fallout 3 och New Vegas var lika bra

Håller med dig, båda spelen var olika men riktigt roliga. smaken är som röven klöven. ; - )

S_Z
Medlem
Skrivet av anon_178365:

New Vegas var ett RPG, Fallout 3 är en shooter, det finns vad, typ 30 questar totalt i det spelet? löjligt.
Obsidian är duktiga på göra RPGs, Bethesda är duktiga på att bygga upp fina men väldigt tomma världar.

Fallout 3 har ingenting gemensamt med Fallout 1 och 2 förutom namnet.

Precis min mening.

F3 var ett trevligt utforskar-spel grafiskt sett, men det var ju en helt död, ologisk och icke trovärdig värld. Väldigt trist som RPG i mina ögon.

F:NV däremot hade en genomtänkt och trovärdig värld. Med mycket mer intressanta karaktärer och quests/story. Ett riktigt bra RPG tycker jag! Så blir det någon fortsättning så hoppas jag att det fortsätter i de spåren...med andra ord låt någon som kan gör RPG göra det.

Medlem
Skrivet av NGaunt:

Om det är fyran får vi (jag) hoppas de återgår till det gamla konceptet som i ettan eller iaf tvåan.

Jag har alltid tyckt det är irriterande med ideén om "vast wasteland" när man springer igenom det hela på några minuter.
Gillade heller aldrig hur det var med städerna i dessa uppföljare heller. "Städer" som bebos på sin höjd av 10 pers.

Har aldrig riktigt tyckt att det gjort sig bra som en FPS shooter.

Men jag är bara en gammal trött gejmer som gnäller.

Om du vill ha tillbaka den känslan som de gamla Fallout spelen har så köp Divinity Original Sin. Inte kommit så långt än men det är riktigt nice, typ som Baldur's Gate etc.
Dock är det fantasy och inte sci-fi som fallout

Medlem

Jag får ta och hålla utkik när jag är där! :'3

Medlem

Ge mig ett nytt TES istället

Medlem

Pete Hines skrev nyss på Twitter att det är The Evil Within och ESO som kommer att visas.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Hoppas det följer efter Fallout 3's stil, och inte New Vegas. New Vegas var skräp hittat ur soptunnor.

Sett till vissa aspekter ja, men det fanns saker som var bättre också, hardcore-mode, olika slut på mainstory, faktioner som var intressanta osv. Dessutom var ju karaktärerna betydligt mer intressanta och mänskliga i NV


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Kanske är något från teamet bakom Dark Messiah? Dom köpte upp Arcane Studios för fyra år sedan.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

12
Skriv svar