Fortnite – film visar hets mot zombiegrupp och fort

Robot
Fortnite – film visar hets mot zombiegrupp och fort
Fortnite – film visar hets mot zombiegrupp och fort

Detta är något jag garanterat kommer köpa !!

Har kört o älskar både Dungeon Defenders samt Orcs must die 2 i coop mode, har haft så många kul kvällar med vännerna framför båda spelen under lan kvällar samt turneringar och detta ser ut att följa någorlunda i fotstegen av båda tidigare nämnda spel.

Samla - > Bygg - > Defend.

Tror detta kan ge många galna Lan kvällar med polarna helt klart o en platta bira.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Detta är något jag garanterat kommer köpa !!

Fortnite är F2P med in-game store bestående av kosmetiska objekt.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/04/08/may-cov...
https://www.fortnite.com/faq

Trevliga idéer, men jag tror inte gamers kommer fastna för det här, inte den stora massan i varje fall.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Låter som en enklare variant av '7 days to die' tycker jag.
Håller mig nog till 7 days to die där allt är tillgängligt utan shop.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ahris:

Låter som en enklare variant av '7 days to die' tycker jag.
Håller mig nog till 7 days to die där allt är tillgängligt utan shop.

Tycker det framstår som en mycket mer genomarbetad variant av 7 Days to Die, men jag kanske är ute och cyklar.

Medlem

Från Gears of war, till Barbie of horde... Trodde inte Cliff skulle sjunka så lågt

Men framtiden är väl F2P så varför inte? Vem bryr sig om spelkänsla eller grafik när man kan tjäna pengar på dynga?

It's all about the money

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av NoiizeR:

Från Gears of war, till Barbie of horde... Trodde inte Cliff skulle sjunka så lågt

Men framtiden är väl F2P så varför inte? Vem bryr sig om spelkänsla eller grafik när man kan tjäna pengar på dynga?

It's all about the money

Förstår inte riktigt. Spontant framstår väl det här som en mer intressant titel än vad den generiska covershootern Gears of War någonsin var?

Medlem

Ser ut som nått man skulle spela i arkadhallarna på 80-talet...

Skrivet av Sisyr:
Skrivet av NoiizeR:

Från Gears of war, till Barbie of horde... Trodde inte Cliff skulle sjunka så lågt

Men framtiden är väl F2P så varför inte? Vem bryr sig om spelkänsla eller grafik när man kan tjäna pengar på dynga?

It's all about the money

Förstår inte riktigt. Spontant framstår väl det här som en mer intressant titel än vad den generiska covershootern Gears of War någonsin var?

Alla har vi olika smak. Jag gillade GoW serien väldigt mycket men skulle nog hellre föra en filosofisk diskussion om varför olja är flytande med en vägg än att spela detta spelet.


signatur

I drank what?

Medlem

Det jag blir fundersam över är valfriheten när man bygger? Känns som att de bara smäller upp saker nu på förbestämda platser och inte bygger fritt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Från Gears of war, till Barbie of horde... Trodde inte Cliff skulle sjunka så lågt

Men framtiden är väl F2P så varför inte? Vem bryr sig om spelkänsla eller grafik när man kan tjäna pengar på dynga?

It's all about the money

Cliff har väl inget med det här att göra heller?!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Låter som en enklare variant av '7 days to die' tycker jag.
Håller mig nog till 7 days to die där allt är tillgängligt utan shop.

Tycker det framstår som en mycket mer genomarbetad variant av 7 Days to Die, men jag kanske är ute och cyklar.

7 days to die är ett långt mycket öppnare och mer omfattande spel, det här är ju bara tower defence med prefabs och zombies.
Fortnite är snyggare och mer polerat men man får nog tänka på att Fortnite har varit under utveckling sedan 2011 medan 7 days to die är alpha.

Sen är min jämförelse kanske lite avig, tower defence är ett bonusspelläge i 7 days to die, spelet är ju egentligen ett survival/sandbox-spel med minecrafting.

1
Skriv svar