Det här är Cliff Bleszinskis nya spel

Robot
Medlem
Det här är Cliff Bleszinskis nya spel
Skribent
Skrivet av Comkilla:

jag dör....


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Låter bra så här långt, men så är det inte så mycket sagt heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är lite förvånad över att det här är spelet som Bleszinski gör efter Gears of War. Jag vill minnas att han var rätt tydlig med att han inte ville att dudebroactionen i Gears skulle vara hans arv till spelindustrin, eftersom de spelen blev betydligt mer macho än han inledningsvis föreställde sig det.

Jag förväntade mig lite att han skulle göra som Adrian Chmielarz från People Can Fly, köra en 180-gradersvändning från Epic och börja utveckla udda indiespel i stället.

Och så gör han "bara" ytterligare ett skjutspel? Jag förstår inte riktigt det.

Men med det sagt: jag tror att det kan bli ett kul spel. Jag har inget emot arenaskjutspel.

Medlem

Nog för att Cliffys namn väger tungt i vissa delar av spelindustrin, men är det så klokt att försöka konkurrera mot Epic och Unreal Tournament 4?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

free to play, suck.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Om det är en lika bra business-model som nästa Unreal Tournament och Cliffy själv som står för lite av nivådesignen(som på gamla UT tiden) så är jag definitivt intresserad, kan helt klart bli en värdig utmanare till UT som mitt favorit arena-FPS.
Om inte så har jag bara två ord tilll det här: fuck off!

phi
Medlem

Så killen fick blodad tand av att Epic håller på med sitt nya UT?

Medlem

Mer arenashooters till folket. Tyvärr tror jag inte det är en bra biz, men ja, man får väl se!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Jag är lite förvånad över att det här är spelet som Bleszinski gör efter Gears of War. Jag vill minnas att han var rätt tydlig med att han inte ville att dudebroactionen i Gears skulle vara hans arv till spelindustrin, eftersom de spelen blev betydligt mer macho än han inledningsvis föreställde sig det.

Jag förväntade mig lite att han skulle göra som Adrian Chmielarz från People Can Fly, köra en 180-gradersvändning från Epic och börja utveckla udda indiespel i stället.

Och så gör han "bara" ytterligare ett skjutspel? Jag förstår inte riktigt det.

Men med det sagt: jag tror att det kan bli ett kul spel. Jag har inget emot arenaskjutspel.

Håller med. Varför gör han inte nåt annat när han har chansen att börja om.

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Jag är lite förvånad över att det här är spelet som Bleszinski gör efter Gears of War. Jag vill minnas att han var rätt tydlig med att han inte ville att dudebroactionen i Gears skulle vara hans arv till spelindustrin, eftersom de spelen blev betydligt mer macho än han inledningsvis föreställde sig det.

Jag förväntade mig lite att han skulle göra som Adrian Chmielarz från People Can Fly, köra en 180-gradersvändning från Epic och börja utveckla udda indiespel i stället.

Och så gör han "bara" ytterligare ett skjutspel? Jag förstår inte riktigt det.

Men med det sagt: jag tror att det kan bli ett kul spel. Jag har inget emot arenaskjutspel.

Blir fyllt med FemBros istället.

Jag hörde rykten om F2P. Disappointed!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nexon Har varit ett ftp fast med möjlighet att köpa vapen uppgrad in game så jag hoppar nog detta
Och alla som hyllar indiespel hela tiden.. Såå jäla bra är de inte, några ok men mycket skit även där..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

arena-shooter, free-to-play och ustpelar sig i framtiden.... NEJ TACK!!!

Medlem

vi har bara 2 andra arena shooters på g och det har faktist varit rätt dött. det är 2gd hardings spel och nya UT.

Sen hur dessa är orinterade emot 1v1? 5v5? 2v2? vad för sorts objektiv? vad för vapen? slipper vi one shot trams granater no skill alá call of duty?

blir det möjlighet med rocket jumps? mm ja detta svaret får vi senare och hur dessa arena shooters kommer att göra skillnad ifrån sig.

Något jag ej förstår är vi har haft INGA bra arena shooters på ett bra tag 2gd börjar sen hoppar ut på sen nu detta.

kunde dom inte gjort detta för ett bra tag sedan :S

Medlem

Kan vi verkligen utesluta dinosaurier bara för att det är framtiden?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Comkilla:

jag dör....

Du är säkert redan död, men annars tipsar jag om 112. Känns inte som att du kommer få hjälp snabbt nog via ett forum.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan vi verkligen utesluta dinosaurier bara för att det är framtiden?

https://disseminatedthought.files.wordpress.com/2012/01/dino-...

Meh, ALLA vet ju att Dino-Riders utspelar sig år 20 000 men att de sedan åker tillbaka i tiden och hamnade på jorden för cirka 65 miljoner år sedan. Så tekniskt sett är det ju forntid och inte framtid.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Bojkott:

Kan vi verkligen utesluta dinosaurier bara för att det är framtiden?

https://disseminatedthought.files.wordpress.com/2012/01/dino-...

Meh, ALLA vet ju att Dino-Riders utspelar sig år 20 000 men att de sedan åker tillbaka i tiden och hamnade på jorden för cirka 65 miljoner år sedan. Så tekniskt sett är det ju forntid och inte framtid.

Kanske händer samma sak i spelet? Jag skulle inte säga nej till ett Dino-Riders spel i alla fall. Som Primal Carnage fast mer sci-fi

1
Skriv svar