Så mycket kostar Hearthstone-expansionen

Robot
Medlem
Så mycket kostar Hearthstone-expansionen

Låter inte helt orimligt i mina öron! Bara vänta på release och se vad som komma skall. Helskönt att kunna slö-lira lite singleplayer också.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Äntligen, började samla guld för att få ihop till detta, och nu visade det sig att jag är grymt mycket över Packköp galore!


signatur

Videomupp

Medlem

Lär nog köpa bundle, orkar inte samla på mig massa guld, då kan jag ju inte få fler GOOOOLDEEN LEGEEDAAARIIES från card packs.

Skribent
Skrivet av WildThing:

Äntligen, började samla guld för att få ihop till detta, och nu visade det sig att jag är grymt mycket över Packköp galore!

Kör arena istället!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av WildThing:

Äntligen, började samla guld för att få ihop till detta, och nu visade det sig att jag är grymt mycket över Packköp galore!

Kör arena istället!

Jojo, jag vet att det är mer värt att köra Arena, men jag är för dålig för att det ska betala sig ^_^ 5k guld i arenaruns är en saaaatans tid också. Men nog kommer jag spara undan lite för Arenan också.


signatur

Videomupp

Medlem

Ni har skrivit dollar priset istället för euro priset.
6 euro är det, inte 7.

Medlem

Är det 6 (7?) euro per del eller för allihop?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av Json_81:

Är det 6 (7?) euro per del eller för allihop?

Per del.


signatur

Videomupp

Medlem

Mycket rimlig prisbild! Folk har spridit så många rykten om hutlösa priser som jag försökt skjuta ner på alla möjliga fronter. Så nu det är skönt att äntligen ha något man kan peka på istället, som är från källan!

Medlem

Ska bli göttans skoj att hugga tänderna i! Hur kommer upplägget vara för varje område? Antar X antal matcher, varje match ger reward i kort.

Skribent
Skrivet av Trouler:

Ni har skrivit dollar priset istället för euro priset.
6 euro är det, inte 7.

Tack, fixar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Underbart! Inga orimliga priser heller. Får se om jag köper det för riktiga pengar och spelar Arena för nästan 5k, eller hur det blir

Medlem
Skrivet av Olidion:

Ska bli göttans skoj att hugga tänderna i! Hur kommer upplägget vara för varje område? Antar X antal matcher, varje match ger reward i kort.

I första vingen kommer det att vara 3 olika bossar, dvs 3 motståndare totalt.
Gissningsvis får du bara ett nytt kort första gången du vinner emot bossen.

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av WildThing:

Äntligen, började samla guld för att få ihop till detta, och nu visade det sig att jag är grymt mycket över Packköp galore!

Kör arena istället!

Jojo, jag vet att det är mer värt att köra Arena, men jag är för dålig för att det ska betala sig ^_^ 5k guld i arenaruns är en saaaatans tid också. Men nog kommer jag spara undan lite för Arenan också.

Arena är så sjukt random att man blir arg. Tyckte jag gjorde en bra lek men sen fick jag bara stryk mot en massa kort som jag inte ens fick CHANSEN TILL att välja! Så arg man blir då.

1
Skriv svar