Bli FZ-supporter, få Minecraft-bok och PC Gamer!

Robot
Bli FZ-supporter, få Minecraft-bok och PC Gamer!

För mindre än 1 krona om dagen blir Sveriges bästa spelsajt ännu bättre.

#minecraft, #pc-gamer


Medlem
Bli FZ-supporter, få Minecraft-bok och PC Gamer!

Skulle önskat att man kunde välja om man vill ha bok eller prenumeration på PC Gamer eller inget utav det.

Har fullt upp med telefonterrorister som ringer en gång varje/varannan vecka och frågar om jag inte vill fortsätta min prenumeration på PC Gamer ändå..

Medlem

Hur många finns kvar? Befinner mig i utlandet och spenderar mina kronor på humle jäst och vatten, men kommer handla när jag kommer hem.


signatur

IDKFA

Medlem

Frågan kvarstår, hur fungerar det när man redan prenumerar på PCG?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Om ingen av dom punkterna lockar, slipper man då med gott samvete?
PC Gamer känns pasé man får nyheterna innan tidningen kommer?
En bok om ett spel som man inte spelar lockar inte.
Fri frakt hos nåt företag, mja man har slutat köpa datorprylar.
Att få erbjudande på tidningar? Tidningar har väl lite gjort sitt?
Pröva OR känns nåt för lokalbor bara.
Osv.

Medlem
Medlem

Pc Gamer är nice, men säger nog pass

Medlem

Undrar fortfarande när min Minecraft-bok tänker dyka upp? Tre veckor sedan jag betalade nu. Hade varit fint att ha lite semesterläsning!

Redaktör

Många här på kontoret är inte här på kontoret nu (semestrar, ni vet), men jag ska försöka svara så gott jag kan.

Skrivet av Dominus:

Skulle önskat att man kunde välja om man vill ha bok eller prenumeration på PC Gamer eller inget utav det.

Har fullt upp med telefonterrorister som ringer en gång varje/varannan vecka och frågar om jag inte vill fortsätta min prenumeration på PC Gamer ändå..

Jag är osäker där, men slå en signal till prenumerationsavdelningen och be dem sluta ringa så ska det nog upphöra.

Skrivet av mrFluffy:

Hur många finns kvar? Befinner mig i utlandet och spenderar mina kronor på humle jäst och vatten, men kommer handla när jag kommer hem.

Vet inte exakt just nu. Kolla när du kommer hem.

Skrivet av Json_81:

Frågan kvarstår, hur fungerar det när man redan prenumerar på PCG?

Din prenumeration förlängs med sex nummer. Det blir inga dubletter alltså.

Skrivet av delli:

Om ingen av dom punkterna lockar, slipper man då med gott samvete?
PC Gamer känns pasé man får nyheterna innan tidningen kommer?
En bok om ett spel som man inte spelar lockar inte.
Fri frakt hos nåt företag, mja man har slutat köpa datorprylar.
Att få erbjudande på tidningar? Tidningar har väl lite gjort sitt?
Pröva OR känns nåt för lokalbor bara.
Osv.

Att stödja FZ och samtidigt få det bannerfritt kanske smakar?

Skrivet av starboy83:

Undrar fortfarande när min Minecraft-bok tänker dyka upp? Tre veckor sedan jag betalade nu. Hade varit fint att ha lite semesterläsning!

Jag kan tyvärr inte svara på när den kommer.


signatur
MrX
Medlem

Jag vill fortsätta vara supporter men är man fattig så är man. Ska se vad jag kan göra om två veckor

Medlem

Recensera Xenonauts så får vi se sen.

Medlem

Vad är det för minecraft bok man får? Ge länk

Medlem

Jag är redan tung som en neutronstjärna här på sidan, med eller utan supporterstatus.

Jag har redan varit på redaktionen. Och där noterat vilken gullig liten farbror Tompa är (kortare än mig med mysskägg och kaffemugg). Calle å andra sidan var längre, den skurken.

Så jag tror jag chillar för denna gången. Men men, dyker någon riktigt nice feature upp så lär jag rycka supporterstatus direkt samma dag.<

Edit: Skulle kunna slå till om jag garanterades en kopia av Minecraftboken (alltså att det fanns exemplar kvar), samt att boken var på svenska. Då skulle jag ge den som present till min lillebror.

Tomas, öppet mål för en sales pitch!

Medlem

Har redan förlängt!

Medlem

Då var det gjort! Lika bra att passa på nu medan jag sommarjobbar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Visst, förmånerna är superba för de som vill ha PC-gamer tidningen och rabatter på tidningsprenumerationer osv.

Tyvärr är jag ingen sådan person som läser tidningar (fysiska kopior) särskilt ofta och därmed blir det här erbjudandet ganska tafatt för mig, även om jag förstår dess värde.

Vad vore ett par olika alternativ för att signa? Exempelvis ett val mellan en trevlig musmatta (eller mus?) ett fräscht USB-minne, PC-gamer prenumeration eller en Half-Life 2 Zero Point Energy Field Manipulator Replica?

I vilket fall, ni är bäst på det ni gör!

Medlem
Redaktör
Skrivet av Miindz:

Visst, förmånerna är superba för de som vill ha PC-gamer tidningen och rabatter på tidningsprenumerationer osv.

Tyvärr är jag ingen sådan person som läser tidningar (fysiska kopior) särskilt ofta och därmed blir det här erbjudandet ganska tafatt för mig, även om jag förstår dess värde.

Vad vore ett par olika alternativ för att signa? Exempelvis ett val mellan en trevlig musmatta (eller mus?) ett fräscht USB-minne, PC-gamer prenumeration eller en Half-Life 2 Zero Point Energy Field Manipulator Replica?

I vilket fall, ni är bäst på det ni gör!

Bra tips på alternativ, vi får se om det kan ordnas framöver. Inte nu, dock. Samtidigt är extrasaker bonusar - 300 kr/år för ett bannerfritt FZ är verkligen ingen stor summa.


signatur
dmn
Medlem

Nej, tack. Inte värt en spänn att besöka sidan.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Samtidigt är extrasaker bonusar - 300 kr/år för ett bannerfritt FZ är verkligen ingen stor summa.

Så hur låg det till med bokens avaliabilitet och språk igen nu då, Tomas?

Jag har redan skrivit ett inlägg med den här frågan, som du ännu inte besvarat. Stort frågetecken här liksom. Jag hade trott att det skulle vara som i Goodfellas där jag bara knäpper med fingrarna och hovmästaren kutar in med extra bord och stolar.

Besvaras frågor mer aktivt av redaktionen om man är FZ-supporter? Det vore en tänkvärd bonus isåfall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Tompa:

Samtidigt är extrasaker bonusar - 300 kr/år för ett bannerfritt FZ är verkligen ingen stor summa.

Så hur låg det till med bokens avaliabilitet och språk igen nu då, Tomas?

Jag har redan skrivit ett inlägg med den här frågan, som du ännu inte besvarat. Stort frågetecken här liksom. Jag hade trott att det skulle vara som i Goodfellas där jag bara knäpper med fingrarna och hovmästaren kutar in med extra bord och stolar.

Besvaras frågor mer aktivt av redaktionen om man är FZ-supporter? Det vore en tänkvärd bonus isåfall.

Boken är på svenska, och finns kvar. Boom!


signatur
Medlem
Skrivet av MrX:

Jag vill fortsätta vara supporter men är man fattig så är man. Ska se vad jag kan göra om två veckor

Ät nudlar i två veckor


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Tompa:

Samtidigt är extrasaker bonusar - 300 kr/år för ett bannerfritt FZ är verkligen ingen stor summa.

Så hur låg det till med bokens avaliabilitet och språk igen nu då, Tomas?

Jag har redan skrivit ett inlägg med den här frågan, som du ännu inte besvarat. Stort frågetecken här liksom. Jag hade trott att det skulle vara som i Goodfellas där jag bara knäpper med fingrarna och hovmästaren kutar in med extra bord och stolar.

Besvaras frågor mer aktivt av redaktionen om man är FZ-supporter? Det vore en tänkvärd bonus isåfall.

Boken är på svenska, och finns kvar. Boom!

Jag tillhör nog de gammalmodiga då, som gärna slaggar i hängmattan med PCG som solskydd... Så 6 nr inkluderat passar mig utmärkt.

Men Calle och Tomas, finns verkligen inget annat betalsätt än med kort? Med Paypal eller direktbetalning hade frågan redan varit avgjord.


signatur

// P

Medlem

När får man boken förresten? Signade ju upp på ett år till redan i slutet av juni

Medlem

Mer fragzone åt folket! <3

Redaktör
Skrivet av Blackwolfe:

När får man boken förresten? Signade ju upp på ett år till redan i slutet av juni

Jag vet tyvärr inte, och de som vet är på semester. Men jag gissar att de skickas ut när semestrarna är över, framåt augusti.


signatur
Medlem

Ser fram emot det! Hade hoppats på lite sommarläsning, men men. Får väl första numret av PCgamer i augusti också gissar jag på.

1
Skriv svar