Tåg exploderar i Battlefield 4: Dragon's Teeth-teaser

Robot
Medlem
Tåg exploderar i Battlefield 4: Dragon's Teeth-teaser

Vilket jävla skitspel.

Medlem

Bästa spelet i världen!

Medlem

Trevligt med lite nytt, har spelat sönder de tidigare dlc-paketen, kul med lite stadsstrid a la mashtuur city:)

Geeks Gaming
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Bättre än de senaste spelen som kommit ut senaste åren.

Inaktiv
Skrivet av Bawzan:

Bästa spelet i världen!

Ett mod till Battlefield 3 med betalexpansioner och nedladdningsbart innehåll.

Medlem
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!


signatur
Medlem

Fast så där ser det ju inte ut i spelet!?


signatur

autograph

Medlem

Märkligt att del klagar på att alla typer av Battlefield nu för tiden egentligen skulle ha varit ett DLC till ett annat BF-spel. Förr klagade alla på att inte kartor och mer innehåll var gratis när sådant släpptes som DLC. Om man lanserade allt nytt med Battlefield under ett annat namn, hade det känts bättre då?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Whohooo vi får ett tåg


signatur

Jäh!

Medlem

Ge oss lite gameplay istället för Hollywood skräp trailer.

Det bästa FPS MP-spelet alla kategorier, även med alla sina fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!

Så enkelt som att man vill dela sin åsikt kanske.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!

Så enkelt som att man vill dela sin åsikt kanske.

Absolut, alla har rätt till sin åsikt. Precis som jag har till min.

Förstår bara inte varför man lägger ner tid på att läsa samt kommentera en artikel som handlar om ett spel man inte gillar. Ett slöseri med tid enligt mig.

Vettigare att lägga den tiden på artiklar samt spel som man finner intressanta. Ingen lever för alltid. Men för all del.. vill man spendera den tiden man har på at läsa sådant man inte gillar samt för att sprida dynga så be my guest.


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!

Om du vet att det är skitkommentarer varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera dem? Stay in school!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av redruM:

Märkligt att del klagar på att alla typer av Battlefield nu för tiden egentligen skulle ha varit ett DLC till ett annat BF-spel. Förr klagade alla på att inte kartor och mer innehåll var gratis när sådant släpptes som DLC. Om man lanserade allt nytt med Battlefield under ett annat namn, hade det känts bättre då?

Förut var det 3-10år mellan spelen inte x månader

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Bawzan:

Bästa spelet i världen!

Ett mod till Battlefield 3 med betalexpansioner och nedladdningsbart innehåll.

Menar du att expansionen ska vara gratis? Och nedladdningsbart innehåll? What..? Care to evaluate?


signatur
SoL
Medlem

De va ett jävla gnällande på battlefield, ni som gnäller så förbannat kanske ska prova programmera ett spel o se o ni kan göra bättre

Medlem

[quote=Kane]

Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!

Om du vet att det är skitkommentarer varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera dem? Stay in school![/quote

Det var/är det första inlägget så det gick inte att missa den. Förstår inte riktigt vad skolan har med det här att göra. ]


signatur
Inaktiv

Battlefield 4 har en perfekt blandning av grafik och action utan att göra avkall på en bra berättelse. Det här ger mer av det goda. Utan tvekan en förbokning av denna och alla kommande Battlefield-spel och -expansioner!

Medlem

Hittade BF4 till ett bra pris igår, hela 99:- så jag slog till. Värt att tillägga är att jag är en bf veteran men valt att bojkotta bf4.

Nu har jag spelat det i ungefär en dag,
Det är dags att avsätta Karl Magnus Troedsson och ta in någon med stake som älskar battlefield för vad den var innan den här skiten släpptes.
Battlefield-serien är helt förstörd och fortsätter den såhär kommer den dö ut snabbt.

Jag vill spela conquest i sann battlefield-anda, "Warfare on a massive scale". Wow, tänker jag.
Väljer att gå in på en server. På banan där finns inte några fordon över huvud taget.
Banan är så liten och så dåligt gjord att det omöjligt går att röra på sig.
Folk flyger och dör i form av dålig nätkod och tusentals buggar.
Nätkoden är alltså värre än i BF3, buggarna likaså.
Bullet-trails som ett dåligt barnspel... bullet-trails..

Vill minnas att herr Karl Magnus efter BF3 gick ut och beklagade,
grät om hur dåligt det var att släppa tidigt och att det inte är acceptabelt med dessa buggar. Jo visst.
Den här gången är det värre.
Vill också minnas att DICE lovat att det inte ska bli några DLCn.
Nu handlar spelet BARA om DLCn för flera hundra.
Det här är ett riktigt skitspel.

DICE går ifrån Battlefields grundidé för varje släpp.
Vet inte om jag spelar Battlefield eller Call Of Duty på finare crack.
Nej! Det är fan dags och avsätta Herr Karl Magnus Troedsson..

Medlem

Vilket är det bästa FPS just nu?
Själv tycker jag BF4, fast BF2 var bättre med mer möjlighet till teamplay.

Skrivet av Robalicious:

Hittade BF4 till ett bra pris igår, hela 99:- så jag slog till. Värt att tillägga är att jag är en bf veteran men valt att bojkotta bf4.

Nu har jag spelat det i ungefär en dag,
Det är dags att avsätta Karl Magnus Troedsson och ta in någon med stake som älskar battlefield för vad den var innan den här skiten släpptes.
Battlefield-serien är helt förstörd och fortsätter den såhär kommer den dö ut snabbt.

Jag vill spela conquest i sann battlefield-anda, "Warfare on a massive scale". Wow, tänker jag.
Väljer att gå in på en server. På banan där finns inte några fordon över huvud taget.
Banan är så liten och så dåligt gjord att det omöjligt går att röra på sig.
Folk flyger och dör i form av dålig nätkod och tusentals buggar.
Nätkoden är alltså värre än i BF3, buggarna likaså.
Bullet-trails som ett dåligt barnspel... bullet-trails..

Vill minnas att herr Karl Magnus efter BF3 gick ut och beklagade,
grät om hur dåligt det var att släppa tidigt och att det inte är acceptabelt med dessa buggar. Jo visst.
Den här gången är det värre.
Vill också minnas att DICE lovat att det inte ska bli några DLCn.
Nu handlar spelet BARA om DLCn för flera hundra.
Det här är ett riktigt skitspel.

DICE går ifrån Battlefields grundidé för varje släpp.
Vet inte om jag spelar Battlefield eller Call Of Duty på finare crack.
Nej! Det är fan dags och avsätta Herr Karl Magnus Troedsson..

Du har alltså spelat BF4 i knappt en dag och har hittat tusentals buggar? Riktigt imponerande måste jag säga. Jag har själv spelat det sedan release i över 300 timmar, och visst, jag har stött på problem här och där men absolut inte i den mängden du beskriver. Förresten, att anklaga EN person och be honom avgå från ett projekt som hundratals människor har arbetat på är bara idiotiskt.


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Bättre än de senaste spelen som kommit ut senaste åren.

skojar du eller?
själv kan jag knappt nämna något sämre multiplayer FPS spel som kommit ut under de senaste åren. typ bara CoD serien som är aningen sämre än BF3 och 4, det går fan utför för Dice (imo). BC2 som kom ut för snart 5 år sen är ju oändligt mycket bättre, men jag vet inte riktigt vad du menar med "senaste åren"

Medlem
Skrivet av SoL:

De va ett jävla gnällande på battlefield, ni som gnäller så förbannat kanske ska prova programmera ett spel o se o ni kan göra bättre

intelligent kommentar. "gör bättre själv" är nått en 10 årig unge skulle säga. BF är en mjölkko och folk kritiserar det för det.
Alla är inte naiva och ser igenom EA och bf serien för vad det egentligen är. Ser fortfarande ingen skillnad på BF3, BF4 och alla extra dlc's och nu kommer hardline som är exakt samma sak och folk blir chokerade att folk klagar. . .

SoL
Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av SoL:

De va ett jävla gnällande på battlefield, ni som gnäller så förbannat kanske ska prova programmera ett spel o se o ni kan göra bättre

intelligent kommentar. "gör bättre själv" är nått en 10 årig unge skulle säga. BF är en mjölkko och folk kritiserar det för det.
Alla är inte naiva och ser igenom EA och bf serien för vad det egentligen är. Ser fortfarande ingen skillnad på BF3, BF4 och alla extra dlc's och nu kommer hardline som är exakt samma sak och folk blir chokerade att folk klagar. . .

Ok du måste vara gravt blind, tror ingen behandling i världen skulle kunna bota din syn.
Jag tycker battlefield serien är fantastisk, har lagt ner många timmar på de utan o tröttna.
Gillar du inte spelet, fine de e ingen som tvingar dig spela men alla dessa jävla kommentarer om att spelet e så buggit o dlc hit o dit börjar bli något tjatigt.. Livet går vidare gör de du också!

Medlem

Ja jävlar, jag tror att jag fick en dos ADHD av den trailern.

Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!

Kul ju, verkar har fått bra respons med

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Bawzan:

Bästa spelet i världen!

Ett mod till Battlefield 3 med betalexpansioner och nedladdningsbart innehåll.

ja....Världens bästa spel!!!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Bättre än de senaste spelen som kommit ut senaste åren.

kan tyvärr inte hålla med dig, bf är inget annat än ett rea spel som man köper när det kostar 50 kr. Det är ett tidsfördriv men inget annat.

12
Skriv svar