Tåg exploderar i Battlefield 4: Dragon's Teeth-teaser

Medlem

Hoppas dom har buggtestat detta dlc bättre än det senaste.
Fick bara en känsla av att det kommer att bli laggigt när jag tittade på trailern.

Medlem

Tuff(t)!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Citat:

Så enkelt som att man vill dela sin åsikt kanske.

Du är alltså en person som går på en Justin Beiber konsert bara för att bua på han. Jävla troll

Medlem
Skrivet av employed:
Citat:

Så enkelt som att man vill dela sin åsikt kanske.

Du är alltså en person som går på en Justin Beiber konsert bara för att bua på han. Jävla troll

Så skoj världens alla forum blev om man bara tilläts hylla trådens ämne. Kan hända att Expressen och Aftonbladet söker folk, hör av dig, du passar med all säkerhet in!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

k3m
Medlem
Skrivet av employed:
Citat:

Så enkelt som att man vill dela sin åsikt kanske.

Du är alltså en person som går på en Justin Beiber konsert bara för att bua på han. Jävla troll

Jag hoppas för din skull att du trollar. För om du inte gör det så tycker jag synd om dig och dina nära. För ditt försök till en liknelse är horribel.

FM-guru
F.d. Sisyr

Åh herrejävlar vilken låg nivå det är på kommentarerna här inne. Vet inte vad jag hade väntat mig i och för sig, ser likadant ut på varenda jävla artikel om BF- och CoD-serierna. När ska ni lämna sandlådan?

EDIT: Nedanstående kommentar illustrerar min poäng. Finner ni inte själva detta kärringgnabbande tröttsamt?

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Åh herrejävlar vilken låg nivå det är på kommentarerna här inne. Vet inte vad jag hade väntat mig i och för sig, ser likadant ut på varenda jävla artikel om BF- och CoD-serierna. När ska ni lämna sandlådan?

Höjde du själv nivån nu eller la du bara mer ved på elden?

Edit 1: Ovanstående kommentar står tydligen över sin egen standard. "Gör inte som jag, gör som jag säger"?!

Edit 2: Hördy Sisyr, om du slår an tonen i din post med ett kraftuttryck som "herrejävlar" (för nu ska här läsas lusen av dem) och sen fortsätter med att deklarera att det är låg nivå då säger du att nivån är under dig och således står du över alla postare och ser dig själv som bättre. Det är vad dina ord betyder. Du fortsätter sen med att raljera om att just detta är standard här på siten i cod/bf artiklar (ändå läser du dem... dragningar åt det machosistiska hållet?)

Du placerar oss därefter i sandlådan...

När inte detta räcker så klämmer du i en "edit" och kallar det kärringgnabb. Vackert, lite sexism får du alltså in också. Att det finns något som du kallar kärringgnabb betyder inte att du kan använda det nedsättande för det.

Tröttsamt? Ja, folk som du som inte kan låta bli att visa upp sin överhet i syfte att framstå som bättre än alla andra. DET finner jag tröttsamt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Sisyr:

Åh herrejävlar vilken låg nivå det är på kommentarerna här inne. Vet inte vad jag hade väntat mig i och för sig, ser likadant ut på varenda jävla artikel om BF- och CoD-serierna. När ska ni lämna sandlådan?

Höjde du själv nivån nu eller la du bara mer ved på elden?

Edit 1: Ovanstående kommentar står tydligen över sin egen standard. "Gör inte som jag, gör som jag säger"?!

Edit 2: Hördy Sisyr, om du slår an tonen i din post med ett kraftuttryck som "herrejävlar" (för nu ska här läsas lusen av dem) och sen fortsätter med att deklarera att det är låg nivå då säger du att nivån är under dig och således står du över alla postare och ser dig själv som bättre. Det är vad dina ord betyder. Du fortsätter sen med att raljera om att just detta är standard här på siten i cod/bf artiklar (ändå läser du dem... dragningar åt det machosistiska hållet?)

Du placerar oss därefter i sandlådan...

När inte detta räcker så klämmer du i en "edit" och kallar det kärringgnabb. Vackert, lite sexism får du alltså in också. Att det finns något som du kallar kärringgnabb betyder inte att du kan använda det nedsättande för det.

Tröttsamt? Ja, folk som du som inte kan låta bli att visa upp sin överhet i syfte att framstå som bättre än alla andra. DET finner jag tröttsamt.

Snälla håll sexism snacket och bättre än andra snacket borta här ifrån, jag förstår vad han menar även fast jag själv joinat och gnällt på detta spel. Tror han knappast var ute efter att komma och vara större än andra, om du använder det du har innanför kranium så förstår du nog.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av redruM:

Märkligt att del klagar på att alla typer av Battlefield nu för tiden egentligen skulle ha varit ett DLC till ett annat BF-spel. Förr klagade alla på att inte kartor och mer innehåll var gratis när sådant släpptes som DLC. Om man lanserade allt nytt med Battlefield under ett annat namn, hade det känts bättre då?

Förut var det 3-10år mellan spelen inte x månader

- Tid är pengar.
- Och, visst var kartorna större förr!?


signatur

autograph

Medlem

Exploderande tåg i Battlefield? Det kommer aldrig att hända...Det måste vara en CG trailer:

Inaktiv

Fler förskriptade levolution scener?

Medlem
Skrivet av autograph:

Fast så där ser det ju inte ut i spelet!?

Jo.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av employed:
Citat:

Så enkelt som att man vill dela sin åsikt kanske.

Du är alltså en person som går på en Justin Beiber konsert bara för att bua på han. Jävla troll

Jag hoppas för din skull att du trollar. För om du inte gör det så tycker jag synd om dig och dina nära. För ditt försök till en liknelse är horribel.

"Att bara gå till en tillställning för att klaga" är min liknelse. Tyck synd om dej själv istället som inte kan fatta det.

Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Rakamora:

Vilket jävla skitspel.

Om du vet om att det är ett skitspel, varför lägger du då ner din tid på att läsa samt kommentera artikeln? Vilken jävla skitkommentar ifrån dig!

Så funkar internet. IR så undviker man saker man inte gillar - men på internet känner sig folk tvugna att kommentera ALLT de inte har intresse i eller gillar bara för att.

Själv ser jag dock fram emot att köra detta imorgon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MutatedElk:
Skrivet av autograph:

Fast så där ser det ju inte ut i spelet!?

Jo.

- Jo, det tror jag på den dagen som jag ser det.
Jag har Premium, så det visar sig nog ganska snart.
Återkommer.


signatur

autograph

Medlem

Var väl ett stort gnäll här, men jag förstår det.
Som det skrevs tidigare, man ska inte släppa efterföljare så snabbt efter sista, det blir så himla snabbt dålig kvalité och höjda ögonbryn.

Det var så EA f**ka upp Command & Conquer Serien.

Medlem

Det är mycket kärlek i den gör tråden


signatur

Jäh!

12
Skriv svar