Ni lirar Destiny-betan först

Robot
Ni lirar Destiny-betan först

Nio personer spelar Destiny nu på onsdag – är du en av de lyckliga?

#destiny


Ni lirar Destiny-betan först

kul se att dom som van verkligen erkar vara totalt randoms för en gång skull!


signatur

New life, New hope

Medlem

När får vi andra spela?
17e eller något sånt kunde man registrera sin nyckel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Redaktör
Skrivet av kalle.lindestrom:

kul se att dom som van verkligen erkar vara totalt randoms för en gång skull!

Vad menar du?


signatur
jkw
Medlem

Man kan ju hoppas att det finns mer saker att testa och framförallt att de har gjort det enklare att rapportera buggar, men det antar jag att de inte har sedan alphan. Då lära man typ ta screenshot, tweeta, spara bilden, maila eller skriva på forum... Lite överinvecklat för att buggrapportera.

Alla som förhandsbokat får 3 nycklar aktiverade den 17:e (iallafall för mig till ps4) så man kan ge bort till vänner för att skapa "fireteam". Tanken bakom just 3 nycklar tror jag bottnar i att de vill att man ska ha en av varje klass i ett fireteam.

När jag körde alphan var dock bossarna extremt tråkiga, de tog bara onödigt lång tid att döda eftersom man gjorde så lite skada per skott. Så mer flexibla fighter och sänkt hp på bossarna med mera trash skulle göra dem mycket mycket roligare.

I alphan var det typ; ducka, skjut, ducka, skjut, osv i 30 minuter, win.

Medlem

JAg tackar och bockar

Är det någon som vet ifall spelet får splitscreen coop stöd?
Segt om man skall behöva köpa ett till ps4 eller xbox one för att kunna lira med tjejen.

**

Va ett par månader sedan jag gjorde en simpel googlesökning om ämnet.
Hittade ett svar som kom efter E3 mässan... tråkigt besked..

http://www.gamespot.com/articles/e3-2014-bungie-s-destiny-doe...

Medlem
Skrivet av marcus8958:

När får vi andra spela?
17e eller något sånt kunde man registrera sin nyckel.

Det är väl den 17:e för alla som lirar på playstation?

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av marcus8958:

När får vi andra spela?
17e eller något sånt kunde man registrera sin nyckel.

Det är väl den 17:e för alla som lirar på playstation?

Jo fick någon kod som jag regga men kunde inte aktivera till PS4 än. Bryr mig inte så värst mycket men får man testa spelet innan release så varför inte.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tack så mycket, FZ! Roligt att vinna för en gångs skull, ser verkligen fram emot detta

Medlem

Tack FZ synd bara att MP inte gick o köra idag! Och de som körde med mig (killen i blå skjortn) skaffa PS4

Medlem

Detta var riktigt roligt! Förvånad över hur kul jag hade. Det enda negativa jag har att säga var att de rehashade samma area i typ 6 raka missions. Antar att världen öppnar upp sig, men miljön just där var väldigt monoton. Annars kändes allt bra. Fint organiserat också, allt flöt på bra. Tyckte jag såg Victor från FZ där någonstans också!

Medlem
Skrivet av lordsinner:

Tack FZ synd bara att MP inte gick o köra idag! Och de som körde med mig (killen i blå skjortn) skaffa PS4

Jag körde som hunter i din squad Och dont worry, ps4:an landar hos mig förhoppningsvis i September

Medlem
Skrivet av Robilitoow:
Skrivet av lordsinner:

Tack FZ synd bara att MP inte gick o köra idag! Och de som körde med mig (killen i blå skjortn) skaffa PS4

Jag körde som hunter i din squad Och dont worry, ps4:an landar hos mig förhoppningsvis i September

Och jag som sat brevid dig Ps4 får vi se på i framtiden

VIll taka Fz för deta det var en mycket kull upplevelse att vara med om

1
Skriv svar