Möt Raiden från Mortal Kombat X

Robot
Medlem
Möt Raiden från Mortal Kombat X

christopher lambert e ju bättre

Medlem

Varför är intresset för Mortal Kombat i sverige så svalt? Konstigt.

Skribent
Skrivet av Zero303:

christopher lambert e ju bättre

Funderade på att köra denna som bild för nyheten, men lät bli så att besvikelsen inte skulle bli för stor:


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jäklarns. Någon vrålar ju som en kustjägare där på slutet, på världens högsta volym.

Medlem
Skrivet av Cordayne:

Jäklarns. Någon vrålar ju som en kustjägare där på slutet, på världens högsta volym.

Önskar jag såg din kommentar innan jag såg klippet!

Medlem

Undrade också vad det var som lät

Medlem

Nog för att de är gudar och allt men det känns ju lite fånigt att de bara studsar upp när Raiden klämmer sönder Kahns lever och Kahn kör en dolk genom Raidens hals och bryter nacken.

"Just a flesh wound!"

Medlem
Skrivet av f0qnax:

Nog för att de är gudar och allt men det känns ju lite fånigt att de bara studsar upp när Raiden klämmer sönder Kahns lever och Kahn kör en dolk genom Raidens hals och bryter nacken.

"Just a flesh wound!"

Kanske för att det har alltid varit en stor del av Mortal Kombats konsept. Att vara blodig, over-the-top fighting med grova, chockerande och provocerande moves, men samtidigt små komiskt/fånigt. Vilket ofta är resultatet när något överdrivs.

Medlem

Om ni undrar vad det är som låter i slutet av klippet så är det publikens jubel, videon laddades upp ifrån EVO. En Fightingspelsturnering.

aj mina öron..och va fan den andra snubben såg ju roligare ut:D


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar