Robot
Unturned

Kombinera Minecraft och DayZ så får du ett av de just nu hetaste spelen på Steam. Zombieapokalypsen är sällan så färgglad eller så gratis som i Unturned.

#unturned, #dayz, #rust, #minecraft, #nelson-sexton


Medlem
Unturned

Såg förvånadsvärt roligt ut. Tror jag drar ner den direkt till mig och min son


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Såg förvånadsvärt roligt ut. Tror jag drar ner den direkt till mig och min son

Tycker det var rätt tråkigt, jag kommer nog låta det utvecklas ett tag innan jag prövar igen.

Medlem

Jag gillar de. En av favoriterna inom survival genren tbh, även om det har sina flaws. Jag hoppas de kommer en mapeditor av något slag och mer max players, samt för moddare att kunna utveckla ett gäng sköna mods.


signatur

Life is short , play more

ELF
Medlem

Lite lets play med GamerDissent.
https://www.youtube.com/watch?v=5a75NpSb5wA


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag och 2 kompisar brukar köra, bara hostar, dom connectar via hamachi osså kör man, spelet är mycket roligare när man inte är själv

Medlem

Ser ju roligare ut än DayZ i alla fall.

MEG
Medlem

Jaha här ser man, jag är den som brukar säga att grafiken inte är allt men det här är löjligt vart ska detta sluta?


signatur

Death is only the beginning

KoP
Medlem

Kul i en 30 min imo.. men inte mycket mer. :/

Medlem

Behöver vi verkligen fler spel i denna genre? Vågar ingen tänka i nya banor?

Medlem

Guys, guys... det som är imponerande här är att det gjort av nån som är Sexton. Sen är han 16 också. Badumtish.

Inaktiv

Det är bra gjort av en sextonåring, men man får inte glömma att han använder unity, vilket gör större delen av jobbet åt honom. Det är inte som för tio år sedan längre då man oftast behövde skriva egna spelmotorer från grunden.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Har man verkligen bara 4 inventory slots?

Skribent
Skrivet av Ballong:

Har man verkligen bara 4 inventory slots?

Tills man hittar en ryggsäck.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Mycket roligt!

Medlem

Hej nån som vill spela på en server mitt namn är [ICED] hadl0ck på så bara adda mig på Steam

1
Skriv svar