Se två nya trailers för Assassin's Creed: Unity

Robot
Se två nya trailers för Assassin's Creed: Unity
Medlem
Se två nya trailers för Assassin's Creed: Unity

HYPE!

Medlem

Med tanke på hur Watch Dogs såg ut ska man nog inte räkna med att det är så där himla snyggt som dom försöker ge intryck av. As-packad mördare jagar gubbar på taket och fastnar i allt, ja det kan man dock lugnt räkna med. Skönt när man får döda dem dock (tack, kastknivar.)
Älskar konceptet och (delar av) storyn i AC, men kontrollerna har alltid varit så genomuselt utförda att jag tröttnar innan jag kommer ens halvvägs och poängen, snygga smygmord, förekommer ju knappt. Skulle varit lite mer thief (originalet) eller Hitman över det.

Medlem

Ser iaf bättre ut än 4an. Jävla båtåka hela tiden, lär väl försöka kämpa sig igenom det nångång för storyns skull....

Medlem

Men alltså varför talar alla ren engelska!? Tidigare spel har dom ju haft brytningar och accenter tillhörande land det utspelar sig i, snacka om att det saknades känsla!

Medlem

Men hittills har väl inte de dragit ner något på de tidigare Ac spelen så detta borde ju bli bra!!

Medlem

Ser sjukt bra ut. Kommer garanterat bli sjukt kul också.
Kom ihåg när första bilderna på Unity kom ut, vilket jäkla tjat det var på att konsollerna inte kunde få spelet att se så snyggt ut bla bla bla.
Här har vi beviset

Medlem

Gud vad jag är trött på alla dessa Assassins Creed.

Medlem

Jag har för mig att AssCreed II gick att spela med italienskt tal. Man borde rimligen kunna spela detta på franska med undertext. Snyggt ser det i alla fall ut.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Ser sjukt bra ut. Kommer garanterat bli sjukt kul också.
Kom ihåg när första bilderna på Unity kom ut, vilket jäkla tjat det var på att konsollerna inte kunde få spelet att se så snyggt ut bla bla bla.
Här har vi beviset

Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt. Gameplay-trailern ser ju inte alls lika bra ut som det som tidigare har visats. Hår ser ju lika hemskt ut som det alltid gjort i AC. Det enda som imponerar någolunda är väl ljussättningen, men det mesta annat tycker jag ser nästan likadant ut som tidigare titlar. Aningen bättre texturer här och var, men särskilt snyggt är det inte.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av wibbe44:

Ser sjukt bra ut. Kommer garanterat bli sjukt kul också.
Kom ihåg när första bilderna på Unity kom ut, vilket jäkla tjat det var på att konsollerna inte kunde få spelet att se så snyggt ut bla bla bla.
Här har vi beviset

Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt. Gameplay-trailern ser ju inte alls lika bra ut som det som tidigare har visats. Hår ser ju lika hemskt ut som det alltid gjort i AC. Det enda som imponerar någolunda är väl ljussättningen, men det mesta annat tycker jag ser nästan likadant ut som tidigare titlar. Aningen bättre texturer här och var, men särskilt snyggt är det inte.

Jag tycker du är lite väl kritisk här. Se bara på folkmassan, hur mycket den ökats jämfört med tidigare titlar. Även ljussätttningen och texturer som du nämner. Viewing distance ser man även den har ökats, samt alla detaljer överallt. En markant förbättring på alla plan om du frågar mig. Riktigt snyggt och imponerande enligt min mening.

Gällande håret, vilket spel förutom Tomb Raider har acceptabelt hår? Inget vad jag vet.

Medlem
Skrivet av wibbe44:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av wibbe44:

Ser sjukt bra ut. Kommer garanterat bli sjukt kul också.
Kom ihåg när första bilderna på Unity kom ut, vilket jäkla tjat det var på att konsollerna inte kunde få spelet att se så snyggt ut bla bla bla.
Här har vi beviset

Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt. Gameplay-trailern ser ju inte alls lika bra ut som det som tidigare har visats. Hår ser ju lika hemskt ut som det alltid gjort i AC. Det enda som imponerar någolunda är väl ljussättningen, men det mesta annat tycker jag ser nästan likadant ut som tidigare titlar. Aningen bättre texturer här och var, men särskilt snyggt är det inte.

Jag tycker du är lite väl kritisk här. Se bara på folkmassan, hur mycket den ökats jämfört med tidigare titlar. Även ljussätttningen och texturer som du nämner. Viewing distance ser man även den har ökats, samt alla detaljer överallt. En markant förbättring på alla plan om du frågar mig. Riktigt snyggt och imponerande enligt min mening.

Gällande håret, vilket spel förutom Tomb Raider har acceptabelt hår? Inget vad jag vet.

De flesta Naughty Dog spelen har rätt schysst hår. Kanske att jag är väl kritisk men jag tycker det här är mer likt de gamla AC än den första demo-snutt som visats upp. Visst, det är lite bättre men det känns inte super-next-gen direkt.

1
Skriv svar