Tävling – Vinn resa för två till Gamescom!

Robot
Tävling – Vinn resa för två till Gamescom!

Ta med dig en vän och åk lyxig Call of Duty-buss från Amsterdam till Köln, bo på hotell och besök Europas största spelmässa.

#activision, #call-of-duty-advanced-warfare


Medlem
Tävling – Vinn resa för två till Gamescom!

Call of duty-buss? Det måste vara ett steg lägre än bussen till Tallinn

Redaktör
Skrivet av GnutAh:

Call of duty-buss? Det måste vara ett steg lägre än bussen till Tallinn

Jag undrade hur länge den kopplingen skulle dröja. Första inlägget!


signatur
Medlem

Lycka till alla som tävlar!
Då jag är utlandsboende ställer jag inte upp.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av GnutAh:

Call of duty-buss? Det måste vara ett steg lägre än bussen till Tallinn

Jag undrade hur länge den kopplingen skulle dröja. Första inlägget!

Hehe, jag var tvungen

Redaktör
Skrivet av GnutAh:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av GnutAh:

Call of duty-buss? Det måste vara ett steg lägre än bussen till Tallinn

Jag undrade hur länge den kopplingen skulle dröja. Första inlägget!

Hehe, jag var tvungen

Jag satte först en rubrik i stil med "Ta CoD-bussen till Gamescom", men ändrade mig när jag kom ihåg herr Jan Banan. Men inte hjälpte det.


signatur
Medlem

Hade det inte vart Activision och Call of Duty så kanske..

Medlem

Herregud vad jag hade skämts om jag satt på den bussen...

Medlem

Hade varit superkul! Håller tummar och tår för vinsten , samt ett lycka till till alla andra!

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av FZ.se:

FZ ger dig chans att vinna resa, boende, mässinträde, mat, dryck med mera. Helt gratis!

Jag tuppade av någon sekund.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

... hur mycket är dessa biljetter värda på svarta marknaden?

Redaktör
Skrivet av Miindz:

... hur mycket är dessa biljetter värda på svarta marknaden?

Dina kläder, dina boots och din motorcykel.


signatur
Medlem

Hur fort går det att få ett pass då? Har inte flugit sen 1976. Har liksom inte behövts. (EU, osv.)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Redaktör
Skrivet av Boomer:

Hur fort går det att få ett pass då? Har inte flugit sen 1976. Har liksom inte behövts. (EU, osv.)

Normalt inom fem dagar. Läs mer här.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Boomer:

Hur fort går det att få ett pass då? Har inte flugit sen 1976. Har liksom inte behövts. (EU, osv.)

Normalt inom fem dagar. Läs mer här.

Tar betydligt längre tid än 5 dagar (+30 skulle jag säga) då systemet för att ansöka om pass är utbytt från drop-in till tidsbokning, alla tider är i princip uppbokade nu i semestertider, om man inte har tur eller är flexibel vart man åker och ansöker, alternativt att man har jävligt tur och hittar en avbokning...

Redaktör
Skrivet av SwempZ:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Boomer:

Hur fort går det att få ett pass då? Har inte flugit sen 1976. Har liksom inte behövts. (EU, osv.)

Normalt inom fem dagar. Läs mer här.

Tar betydligt längre tid än 5 dagar (+30 skulle jag säga) då systemet för att ansöka om pass är utbytt från drop-in till tidsbokning, alla tider är i princip uppbokade nu i semestertider, om man inte har tur eller är flexibel vart man åker och ansöker, alternativt att man har jävligt tur och hittar en avbokning...

Åhå. Då gör man klokt i att ringa och fråga först, polisen lär väl kunna ge ett ungefärligt svar.


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Miindz:

... hur mycket är dessa biljetter värda på svarta marknaden?

Dina kläder, dina boots och din motorcykel.

Hur kan man låta bli


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad mycket enklare det är att motivera när man slipper rimma. Jag lider fortfarande av men sedan jultävlingarna... varje ny tävling som kräver en motivering framkallar dessa minnen

Medlem

Wow, vilken tävling!! Min kompis som jag skulle ta med på detta skulle kanske dö av glädje så kanske man hoppas på att INTE vinna denna gången hehehe!

Medlem

Det behövs inget pass för en svensk medborgare att resa till och från Tyskland eftersom båda länderna ingår i Schengen.

Men sen är det ju klart att det ALLTID är säkrast att ha sitt pass med sig, oavsett om man reser inom eller utanför EU. Och eftersom tävlingen har som krav att man har ett pass är det nog bäst att se till så att man har det. För övrigt är ett pass alltid bra att ha hemma.

Jag reste till Ungern (som också ingår i Schengen) för några månader sedan och behövde inte visa pass på varken dit-, eller hemvägen. Jag hade mitt pass med mig men det behövdes aldrig visas en enda gång under alla de stopp man genomgår på flygplatsen, endast mitt boardingkort.

Medlem
Skrivet av Skez:

Det behövs inget pass för en svensk medborgare att resa till och från Tyskland eftersom båda länderna ingår i Schengen.

Men sen är det ju klart att det ALLTID är säkrast att ha sitt pass med sig, oavsett om man reser inom eller utanför EU. Och eftersom tävlingen har som krav att man har ett pass är det nog bäst att se till så att man har det. För övrigt är ett pass alltid bra att ha hemma.

Jag reste till Ungern (som också ingår i Schengen) för några månader sedan och behövde inte visa pass på varken dit-, eller hemvägen. Jag hade mitt pass med mig men det behövdes aldrig visas en enda gång under alla de stopp man genomgår på flygplatsen, endast mitt boardingkort.

Men det gäller väl bara om man har det nya ID-kortet? Det med ett chip?

Medlem

Måste jag ha pass om jag har ett nationellt id-kort? Det gäller som ID handling inom Schengen området.

Redaktör
Skrivet av omgponies:

Måste jag ha pass om jag har ett nationellt id-kort? Det gäller som ID handling inom Schengen området.

Ja, tävlingsarrangören kräver att vinnarna har pass. Det är inte vårt beslut.


signatur
Medlem

NEEEEEEEJ, jag hade ett fel :'(

Medlem

Oj den tävlingen tog slut snabbt


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Apstjärt, såg fel på första frågan, blandade ihop modern warfare 2 och första modern warfare.. så trodde det var två spel som hade fem i betyg. Blä

1
Skriv svar