Spelsite söker folk

Medlem
Spelsite söker folk

Hejsan, jag och en vän har tänkt att starta upp en spelsite med recensioner, artiklar och kanske till och med videos och liknande. Men det krävs ofta mycket folk för att hålla uppe en sida. Därför skriver jag denna tråden för att försöka hitta folk som är intresserade eller som på något annat sätt kan bidra. Just nu har vi inget namn på sidan, detta kan vi komma på senare. Ni får gärna komma med tips. Om ni är intresserade så kan ni skicka ett PM här på FZ

Medlem

Har ni byggt en stomme? Har sidan dålig layout spelar det ingen roll hur bra recensioner ni har ingen kommer orka läsa.
Ska även vara enkelt för personer som skriver artiklar att lägga upp annars blir det skit av allt.
Har ni integrerat Facebook, Twitter och Google på sidan så man kan sprida vidare recensioner till vänner?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Berätta gärna lite mer så att alla potentiella kandidater har lite information om sidan.

- Du och din vän heter vad och är hur gamla? Vad jobbar ni med och hur mycket arbete tänker ni lägga ner på sidan?

- Hur tänker ni fördela arbetet så att inte alla era hobbyskribenter skriver recensioner av samma spel?

- Har ni någon speciell twist på sidan, något ni erbjuder som ingen annan har?

Nu är jag inte intresserad av tjänsten för det har jag varken tid eller kunskap för. Men jag gav ändå exempel på information som kan vara av intresse både för oss som kanske kommer läsa det ni skriver och de som vill hjälpa er.

1
Skriv svar