Gigantic – stilsäkert och gratis indie-moba

Robot
Gigantic – stilsäkert och gratis indie-moba

Action och strategi som töjer genregränser, säger utvecklarna om sitt pc-multiplayerspel.

#gigantic, #motiga, #starcraft, #guild-wars


Medlem
Gigantic – stilsäkert och gratis indie-moba

[ironi]Åh ja... ytterligare ett ARTS![/ironi]

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dominus:

[ironi]Åh ja... ytterligare ett ARTS![/ironi]

Märks att du inte ens tittade på trailern. Det var ju en TPS.

Medlem

Grymt fint, såg rent ut sagt skit snyggt ut. Kanskle blir ballt, får se. Det såg ju ut att vara mer av en TPS (Kanske mer i stil med Smite?) och det låter najs. Ska helt klart testa när jag får chansen.

Medlem

Gigantic... okej, nu när det visade sig att det var TPS i slutet så påminde det lite om Giants. Kan ju bli coolt!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Dominus:

[ironi]Åh ja... ytterligare ett ARTS![/ironi]

Märks att du inte ens tittade på trailern. Det var ju en TPS.

Märks att du inte ens vet vad du pratar om.
Smite är en form utav TPS men också ett ARTS, detta verkar vara ungefär likadant.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Dominus:

[ironi]Åh ja... ytterligare ett ARTS![/ironi]

Märks att du inte ens tittade på trailern. Det var ju en TPS.

Märks att du inte ens vet vad du pratar om.
Smite är en form utav TPS men också ett ARTS, detta verkar vara ungefär likadant.

Snälla, sluta skjuta dig själv i foten.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Dominus:

[ironi]Åh ja... ytterligare ett ARTS![/ironi]

Märks att du inte ens tittade på trailern. Det var ju en TPS.

Märks att du inte ens vet vad du pratar om.
Smite är en form utav TPS men också ett ARTS, detta verkar vara ungefär likadant.

Snälla, sluta skjuta dig själv i foten.

Vet du mer om detta spelet då? Om inte, håll tyst.

Medlem

gillar att det är ett moba med third person och aim inkluderat, bara det inte för likt smite så kommer jag stört gilla detta känns det som, bara jag som tyckte aestiken vart för lik dawngate?

Medlem
Skrivet av FuzioN:

gillar att det är ett moba med third person och aim inkluderat, bara det inte för likt smite så kommer jag stört gilla detta känns det som, bara jag som tyckte aestiken vart för lik dawngate?

Ja det lilla man får se så ser det ok ut, kommer säkert konkurera ut Smite om de spelar sina kort rätt.

Är dock trött på att det är så många ARTS som är på väg ut samtidigt och inga är direkt nyskapande.

Inaktiv

Gameplay + intervju

Medlem

Haha, nu när man fått se gameplay visar det ju sig att det rörde sig om en TPS ARTS/Moba precis som Smite, fast här är kartan annorlunda, vilket tydligen var helt fel enligt Sisyr här.

Tycker att det ser mer intressent än alla de andra ARTS/MOBA-spelen som är under utveckling just nu.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av FuzioN:

gillar att det är ett moba med third person och aim inkluderat, bara det inte för likt smite så kommer jag stört gilla detta känns det som, bara jag som tyckte aestiken vart för lik dawngate?

Ja det lilla man får se så ser det ok ut, kommer säkert konkurera ut Smite om de spelar sina kort rätt.

Är dock trött på att det är så många ARTS som är på väg ut samtidigt och inga är direkt nyskapande.

Håller helt med dig där när jag hörde moba tänkte jag inte ett till suck... sen såg jag ingame i slutet av trailern så blev min åsikt helt annorlunda.

den som lever får se hur dant moba det blir

Medlem
Skrivet av bleak:

Man tackar man tackar!

1
Skriv svar