Upptäck drakens hjärta i Battlefield 4: Dragon's Teeth

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Jag har spelat det. Och jag tycker det är skit. men spela på ni. era egna pengar ni slänger på skiten så.

Jag har också spelat det. Och jag tycker det är grymt bra, även om det var apstruligt i början. I slutänden så vart det värt pengarna. Så jag spelar på, då det mycket riktigt är mina pengar som jag slänger på ett bra spel.

Medlem

Är bara intresserad av Desert Eagle-pistolen. Små CQB-kartor klarar jag mig utan så länge de inte påminner om briljanta Grand Bazaar.

Medlem

Inga nya fordon, men 4 nya skitsmå banor.
Visar vart Battlefield-serien är på väg.

RIP

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Harp Boy:

Fortfarande osäker på om 4:an är nåt o ha ?....3:an duger ju gott

Om du tycker 3:an duger gott, så duger 4:an mer än gott!
I min åsikt så är spelet bättre på i stort sett ALLA fronter.
Grafik, känsla, ljud, miljöer, vapen, fordon men framförallt banorna. Helt klart värt att införskaffa nu ifall du planerat det

testat bf4 och det är inte mer än som fler än bara mig sagt. Det är b 3.5, grafiken är inte så speciellt mycket bättre. Det liknar bf3 rätt bra utseendemässigt, samma ljud i princip med.
Spelet är inte tråkigt men 3an duger tills folket slutar spela ärligt talat.

Förstår inte varför folk sitter och påstår 4an ser så mycket snyggare ut när man knappt ser något skillnad.

Vattnet är bra mycket snyggare, både på ytan och under ytan. Miljön och helheten ger snyggare intryck. Kan hålla med om att det inte är ett jättelyft av grafik från 3;an men den är bättre. Solen är inte så fruktansvärt stark som den är i 3;an.

Ljudet är grymt mycket bättre.
Vapnen känns mer som riktiga vapen och inte som en airsoft bössa.
Kartorna är bättre och mer balanserade.
Vapnen skjuter där siktet är.
Säger man att de är 3,5 så har man inte spelat spelet

Ljudet är bättre har ju väldigt liten inverkan i stort, vapenkänsla visst skönt med bättre men 500 :- bättre för dessa minimala skillnaderna som du påpekar?
Sen har jag sett streams och videor som visar på att hitboxen fortfarande är skit så dom har inte fixat det största problemet BF serien har haft.

Det är BF 3.5, massvis med folk som försöker försvara EA med att allting är förfinat från BF3.
Så BF4 är i praktiken en patch, med lite nya kartor och vapen.
Man fick mer i expansionspaket på tidigt 2000 tal när man köpte spel. Nu får man en patch och folk som du försvarar det här beteendet. Skönt för EA att de finns lättlurade köpare annars hade dom gått o konkurs för längesen.

Dra inga slutsatser förränn du har spelat spelet själv. Väldigt trött på folk som trycker ner spel utan att ens ha provat det själv utan utgår från nån stream och massa fjanterier.

Jag har spelat det. Och jag tycker det är skit. men spela på ni. era egna pengar ni slänger på skiten så.

Det är skillnad på om man har spelat det, eller spelar det. Spelet är klart mycket bättre än då det släpptes och väldigt mycket bättre balancerat är battlefield 3, som visserligen är väldigt bra med. Aja nog diskuterat.

12
Skriv svar