Färre explosioner i Battlefield Hardline

Robot
Färre explosioner i Battlefield Hardline

Visceral tar till sig av kritiken och släcker ytterligare tio eldhärdar.

#visceral, #battlefield-hardline


FM-guru
F.d. Sisyr
Färre explosioner i Battlefield Hardline

inb4 trötta modkommentarer.

Medlem

Feedbacken om priset då?

Medlem
Skrivet av Salami:

Feedbacken om priset då?

Priset är inget Visceral styr över. Det gör EA.

Å andra sidan får man skylla sig själv om man betalar 600 kronor för något spel på Origin.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

1: priset, borde vara F2P eller €20
2: "tjuvarna" borde få preparera platsen där de håller på med sin stöt i en-två minuter, lägga ut minor m.m.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Från 70 explosioner i minuten till 69 explosioner i minuten.

EA: Vi lyssnar på våra fans.

Medlem

nu blev jag glad, får se hur det blir senare. bara man slipper granat kastare och mög överallt så kanske jag köper spelet.

Medlem

Det bästa dom kan göra är att lägga ner allt som heter Battlefield. Låt det vila ett tag. Bevisa att dom kan förbättra sig efter allt skit dom har gjort mot serien.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Måtte detta horspel floppa och självdö. Men jag antar att det finns idioter som betalar för sånt här...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av ibib:

1: priset, borde vara F2P eller €20
2: "tjuvarna" borde få preparera platsen där de håller på med sin stöt i en-två minuter, lägga ut minor m.m.

F2P.. Skojar du . inte sabba ett till spel med detta jävulens påfund... he he Och 44 euro funkar för mig.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Fattar inte varför folk orkar hetsa upp sig att tugga fradga och skrika obsceniteter bara pga ett spel?

Detta är väl inte ett mod av BF4 mer än vad CoD:BO var av CoD:MW2, eller vilket annat CoD som helst.
Det är samma spelmotor, med nytt innehåll.

Betyder inte att jag gillar det, eller kommer köpa det... men förstår inte varför folk hetsar upp sig över detta?

Är det för dyrt? Köp det när det gått ner i pris.
Ser det dåligt ut? Köp det inte alls.

Låt era plånböcker tala.

Om ca. två år kommer spelet kosta 99:- Köp då.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Previously, you could fail to revive someone if a medkit or ammo bag was blocking the line of sight check for the revive mechanic. We are fixing this so that these no longer block you from reviving."

Så Visceral fixar ett problem i betafasen av sitt spel som DICE inte har brytt sig om att åtgärda i varken Battlefield 3 eller Battlefield 4. Pinsamt, DICE.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Om ca. två år kommer spelet kosta 99:- Köp då.

Ett halvår efter release kommer spelet kosta 250kr tippar jag på.

Skrivet av rewoX:
Skrivet av walter_iego:

Om ca. två år kommer spelet kosta 99:- Köp då.

Ett halvår efter release kommer spelet kosta 250kr tippar jag på.

Du har rätt, och på utländska spelsajter kommer man säkert få det ännu billigare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar