Se Rainbow Six: Siege live ikväll

Robot
Inaktiv
Se Rainbow Six: Siege live ikväll

Är detta Rainbow Six eller konsolactionliret "Rainbow Six"?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Öl och nötter vid 20:00 då!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Spännande!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Är detta Rainbow Six eller konsolactionliret "Rainbow Six"?

Första gameplayet var från PC då det visades upp. Så det verkar som det är PC. Får hoppas på det i vilket fall som helst.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Är detta Rainbow Six eller konsolactionliret "Rainbow Six"?

Ser ut som det sistnämnda.

Medlem

Jag vill se coop, inte versus...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är nästan som att Ubi blev så brända på Patriots och den skiten dom visade med bruden som låg i sängen att dom nu måste göra helt 180 och bara visa MP.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Farligt att ha höga förväntningar.. men jag har det ändå, typ...alltid

Medlem

Hoppas bara att dom håller sig ifrån att göra det till bunnyhopp fjortis fps...

Medlem

Detta ska bli kul


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av hansdidde:

Farligt att ha höga förväntningar.. men jag har det ändå, typ...alltid

Det är sällan jag har det nu för tiden, men nu är det svårt att låta bli.

Skrivet av fakka:

Hoppas bara att dom håller sig ifrån att göra det till bunnyhopp fjortis fps...

Indeed.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara jag som tycker det verkar som ett roligt koncept?

Medlem

Jag spelade det första Rainbox Six som en galning, och Hidden & Dangerous serien. *nostalgi*

Medlem

Ska helt klart bänka mig vid 20,00 i kväll. Ser fram emot detta.

Hoppas på PC ver.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Jakobinklubben:

Är detta Rainbow Six eller konsolactionliret "Rainbow Six"?

Första gameplayet var från PC då det visades upp. Så det verkar som det är PC. Får hoppas på det i vilket fall som helst.

Såg då mer ut som att dom lirade med en handkontroll ioch med hur stelt gubben styrdes när det kom till att aima

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Jakobinklubben:

Är detta Rainbow Six eller konsolactionliret "Rainbow Six"?

Första gameplayet var från PC då det visades upp. Så det verkar som det är PC. Får hoppas på det i vilket fall som helst.

Såg då mer ut som att dom lirade med en handkontroll ioch med hur stelt gubben styrdes när det kom till att aima

Kan nog stämma när du säger det. Eller så hade de väldigt låg sensitivitet på musen för att det skulle se mer "verkligt" ut.

Medlem

De spelade med kontroller tyvärr...

Men spelet ser riktigt kul ut, om de sköter sig rätt så kan detta bli ett populärt tävlingsspel tror jag.

Känns som lite mycket rambo än så länge dock, och gillar inte när de kastar och detonerar c4 som handgranater.
Men i överlag ser det väldigt lovande ut!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Jakobinklubben:

Är detta Rainbow Six eller konsolactionliret "Rainbow Six"?

Första gameplayet var från PC då det visades upp. Så det verkar som det är PC. Får hoppas på det i vilket fall som helst.

Såg då mer ut som att dom lirade med en handkontroll ioch med hur stelt gubben styrdes när det kom till att aima

Kan nog stämma när du säger det. Eller så hade de väldigt låg sensitivitet på musen för att det skulle se mer "verkligt" ut.

Mycket möjligt det med, men av erfarenhet när man sett teasers förr så brukar dom ju vanligtvis lira med en handkontroll, inte för att jag bryr mig då jag kan tycka handkontroller är trevligt att lira med även på dator. Men i teasers m.m bör dom lira med mus

Inaktiv

Streamen visade inget live gameplay? Bara satt å kommenterade samma jävla E3 klipp som innan.

Inaktiv

Att det går att spela ett FPS spel med kontroller tyder tyvärr på att det är dåligt. Det skulle krävas aimbot för att det skulle fungera, och då blir spelet en videofilm där man i princip bara håller nere play för att den ska rulla.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Att det går att spela ett FPS spel med kontroller tyder tyvärr på att det är dåligt. Det skulle krävas aimbot för att det skulle fungera, och då blir spelet en videofilm där man i princip bara håller nere play för att den ska rulla.

haha snacka om dålig koll, att man kan lira med handkontroll betyder inte att det blir dåligt. Finns många spel som är gjord för pc och är bra fastän du kan välja att lira med handkontroll om du så vill. Lägg ner det där hatet

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Streamen visade inget live gameplay? Bara satt å kommenterade samma jävla E3 klipp som innan.

Eh va?

Jag såg då hur de spelade live, först visades en förinspelad match och sedan totalt 6st rundor live.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Va fan, kan man inte se det i efterhand (som med många andra events på twitch?) eller? Fan förlåt ubisoft att man har ett liv... ska skärpa mig.


signatur

"High life on low budget"

Skrivet av Jakobinklubben:

Att det går att spela ett FPS spel med kontroller tyder tyvärr på att det är dåligt. Det skulle krävas aimbot för att det skulle fungera, och då blir spelet en videofilm där man i princip bara håller nere play för att den ska rulla.

Haha, knappast någon aimbot. Går hur bra som helst att spela FPS med handkontroll. Har man spelat ett tag så är det lika lätt som med mus och tangentbord.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av bent toe:

Va fan, kan man inte se det i efterhand (som med många andra events på twitch?) eller? Fan förlåt ubisoft att man har ett liv... ska skärpa mig.

Use the power of "Google" vetja.

Varsågod:

http://youtu.be/DBmwcDMJMUI


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jakobinklubben:

Att det går att spela ett FPS spel med kontroller tyder tyvärr på att det är dåligt. Det skulle krävas aimbot för att det skulle fungera, och då blir spelet en videofilm där man i princip bara håller nere play för att den ska rulla.

Haha, knappast någon aimbot. Går hur bra som helst att spela FPS med handkontroll. Har man spelat ett tag så är det lika lätt som med mus och tangentbord.

Att det blir fullt hanterbart kan jag köpa utan problem - men lika lätt? Är det därför e-sporten är så stor hos konsoller? Det är väl ändå helt omöjligt att få samma precision och reaktion som med mus?

phi
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jakobinklubben:

Att det går att spela ett FPS spel med kontroller tyder tyvärr på att det är dåligt. Det skulle krävas aimbot för att det skulle fungera, och då blir spelet en videofilm där man i princip bara håller nere play för att den ska rulla.

Haha, knappast någon aimbot. Går hur bra som helst att spela FPS med handkontroll. Har man spelat ett tag så är det lika lätt som med mus och tangentbord.

Att det blir fullt hanterbart kan jag köpa utan problem - men lika lätt? Är det därför e-sporten är så stor hos konsoller? Det är väl ändå helt omöjligt att få samma precision och reaktion som med mus?

Lika lätt om man ser till de viktigaste aspekterna av FPS-spel (inom esport eftersom att du nämnde det) dvs din förmåga att positionera dig rätt, timing och taktik. Där kvittar det om du spelar med handkontroll eller mus och tangentbord.

Givetvis sämre precision än med mus men eftersom att alla spelar med handkontroll så kvittar även det. Känns som att jag upprepar mig själv men esport är väldigt stort på konsol och främst FPS. I princip så bygger hela MLG på FPS på just konsol.

dmn
Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jakobinklubben:

Att det går att spela ett FPS spel med kontroller tyder tyvärr på att det är dåligt. Det skulle krävas aimbot för att det skulle fungera, och då blir spelet en videofilm där man i princip bara håller nere play för att den ska rulla.

Haha, knappast någon aimbot. Går hur bra som helst att spela FPS med handkontroll. Har man spelat ett tag så är det lika lätt som med mus och tangentbord.

Att det blir fullt hanterbart kan jag köpa utan problem - men lika lätt? Är det därför e-sporten är så stor hos konsoller? Det är väl ändå helt omöjligt att få samma precision och reaktion som med mus?

Lika lätt om man ser till de viktigaste aspekterna av FPS-spel (inom esport eftersom att du nämnde det) dvs din förmåga att positionera dig rätt, timing och taktik. Där kvittar det om du spelar med handkontroll eller mus och tangentbord.

Givetvis sämre precision än med mus men eftersom att alla spelar med handkontroll så kvittar även det. Känns som att jag upprepar mig själv men esport är väldigt stort på konsol och främst FPS. I princip så bygger hela MLG på FPS på just konsol.

Precis som detta:
https://www.youtube.com/watch?v=qRDkX_Zv3mY

Ingen ser ju nåt, så då kvittar det att det är sämre än vanlig fotboll.

Medlem

finns det något som kan länka klipp från stream?

12
Skriv svar