"Riktig hockey-fysik" väntar i NHL 15

Robot
Medlem
"Riktig hockey-fysik" väntar i NHL 15

Var det inte riktig hockey-fysik i NHL 14? Kan svära på att de sa samma sak om det.

Medlem

allt jag hör är att thanks to the new powerful consoles we can do this and that.. och det är det vi har sagt i åratal,... konsolerna håller tillbaka utveckling av spel.

Medlem
Skrivet av Natrium:

allt jag hör är att thanks to the new powerful consoles we can do this and that.. och det är det vi har sagt i åratal,... konsolerna håller tillbaka utveckling av spel.

Vem fan kör sport spel på datorn? Slår vad om att du gråter utan att kört fifa/nhl spelen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Natrium:

allt jag hör är att thanks to the new powerful consoles we can do this and that.. och det är det vi har sagt i åratal,... konsolerna håller tillbaka utveckling av spel.

Vem fan kör sport spel på datorn? Slår vad om att du gråter utan att kört fifa/nhl spelen.

Varför inte? minns när jag satt å spelade NHL 98/99 på pc som mindre. Kopplade in gamepad:en som farsan köpt och spelade med polarna

Medlem

Vill man ha next-gen sportspel så får man tyvärr köpa det till konsol då EA verkar ignorera PC marknaden.

Medlem

Längtar!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Läckt NHL 15 klipp. Ganska dåligt filmat men nog är det NHL 15 alltid.
Notera: 4 domare på isen samt NBC loggan högst upp.

Medlem

Sportfysik är bästa fysik.

Medlem

Är helt övertygad om att tekniken är fantastisk, men jag tycker det ser likadant ut som alla hockeyspel sen EAs elitserien på 90 talet. (Där djurgården var OP som fan ). Man ser massa ryggar och en puck, sen är det bra så.

Medlem

MmmmmmmOnster mjölk mjölk...mjölk..ölk..

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Natrium:

allt jag hör är att thanks to the new powerful consoles we can do this and that.. och det är det vi har sagt i åratal,... konsolerna håller tillbaka utveckling av spel.

Vem fan kör sport spel på datorn? Slår vad om att du gråter utan att kört fifa/nhl spelen.

Vem fan kör något spel på konsol så länge dom inte är exclusiva för allt du behöver göra är slänga in dosan i datan, koppla in stor TVn till datan släng dig i soffan å spela. Men vem vet du kanske inte har pengar för dra lite snyggt kabel från tvn till din dator.

NÄR SKA FOLK lära sig,, det finns INGET förutom exclusiva spel som en konsol har som är bättre än en PC... INGET!.. om vi inte snackar om pengar,eller intelligens att kunna med en dator.

Medlem

Det fanns en tid när NHL spelen var bäst på PC.
Så noobsen kan vara tysta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

bryr mig inte, vill ha BÄTTRE BE A PRO OCH KARRIÄRS LÄGE! är det så jäkla svårt att få? nä men vi älskar att "fokusera" på allt onödigt som man inte lär märka

Inaktiv

Varför inte patcha gamla spel istället?

k3m
Medlem

"Tack vare kraften i de nya konsolerna kommer vi ha äkta fysik i spelet. Hur det blir med fysiken till 360 o ps3 sägs det inget om" rotflol

Medlem
Skrivet av Cladrius:

MmmmmmmOnster mjölk mjölk...mjölk..ölk..

Snälla, det är ingenting nytt att sportspel släpps varje år. De lever på att göra årliga upplagor. Du behöver inte köpa varje år om du inte är intresserad.

k3m
Medlem
Skrivet av GeneralOddball:
Skrivet av Cladrius:

MmmmmmmOnster mjölk mjölk...mjölk..ölk..

Snälla, det är ingenting nytt att sportspel släpps varje år. De lever på att göra årliga upplagor. Du behöver inte köpa varje år om du inte är intresserad.

Det behöver inte vara något nytt för att vara mjölkning.

Medlem

Ok så man kan inte lägga in att spelarna ligger på målvakten i xbox 360 Bullshit klart man kan. Som flera här sagt. Dom säger jämt att det ska vara äkta fysik och bättre målvakter. Jo visst, dom gör fan aldrig något åt målvakterna. Det är inte realistiskt att pucken skjuts mot målvaktens kropp och i sista sekund skruvas runt målvakten och går in på sidan.. Tror inte på EA detta år. Blir inget köp för mig. Radiostyrda puckar hör hemma i en annan galax

1
Skriv svar