Snyggare rymdgetter i World of Warcraft

Medlem

Spelet är 9 år gammalt och denna "uppdatering" är som att ändra ett 7 år gammalt spel från "Ultra low" till "Low". Det känns som om dom lade ned dom 5 min som det tog att rendera om texturerna i onödan och kunde hellre lagt till ett DLC i form av en gående lampa eller en apelsin som lyser i mörkret för 25 kr styck istället.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt najs! Ser fram emot WoD med min Draenei Paladin!

Medlem
Skrivet av Moortis:

Vita riddare är lika patetiskt som när nassarna försökte få antivit att fastna som begrepp. Härskarteknik som bara 15åringar tar på allvar

Men det är tråkigt att så många unga män är så osäkra i sig själva så de måste hata kvinnor på nätet. Jag hoppas och önskar att många i den här tråden får lite livserfarenhet så de kan släppa sin osäkerhet och acceptera att kvinnor med är människor

http://dictionary.reference.com/browse/white+knight <-- Uttrycket är från sent 1890 tal. Se vad ordet betyder, det har ingen härskarteknik inbyggd. Snarare du som inte vet vad uttrycket betyder.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Moortis:

Vita riddare är lika patetiskt som när nassarna försökte få antivit att fastna som begrepp. Härskarteknik som bara 15åringar tar på allvar

Men det är tråkigt att så många unga män är så osäkra i sig själva så de måste hata kvinnor på nätet. Jag hoppas och önskar att många i den här tråden får lite livserfarenhet så de kan släppa sin osäkerhet och acceptera att kvinnor med är människor

http://dictionary.reference.com/browse/white+knight <-- Uttrycket är från sent 1890 tal. Se vad ordet betyder, det har ingen härskarteknik inbyggd. Snarare du som inte vet vad uttrycket betyder.

Mhm, så att "jämnstäldister" aka män som hatar kvinnor skulle övervända frasen just nu för att försöka håna feministiska män till tystnad är inget du känner till. För dig är det bara en fin gammal fras från 1890-talet, du ser aaaaaaabsolut inte hur termen kan tolkas som en härskarteknik?
Inte alls olikt negerboll, kärring och zigenare då antar jag.

Medlem
Skrivet av Moortis:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Moortis:

Vita riddare är lika patetiskt som när nassarna försökte få antivit att fastna som begrepp. Härskarteknik som bara 15åringar tar på allvar

Men det är tråkigt att så många unga män är så osäkra i sig själva så de måste hata kvinnor på nätet. Jag hoppas och önskar att många i den här tråden får lite livserfarenhet så de kan släppa sin osäkerhet och acceptera att kvinnor med är människor

http://dictionary.reference.com/browse/white+knight &lt;-- Uttrycket är från sent 1890 tal. Se vad ordet betyder, det har ingen härskarteknik inbyggd. Snarare du som inte vet vad uttrycket betyder.

Mhm, så att "jämnstäldister" aka män som hatar kvinnor skulle övervända frasen just nu för att försöka håna feministiska män till tystnad är inget du känner till. För dig är det bara en fin gammal fras från 1890-talet, du ser aaaaaaabsolut inte hur termen kan tolkas som en härskarteknik?
Inte alls olikt negerboll, kärring och zigenare då antar jag.

Ni tolkar ju dock bara att kritisera eran ideologi som härskarteknik.. Let me break it down for you, bara för att man inte är feminist så hatar man inte kvinnor... Allt är inte svart eller vitt i världen.

Jag kan inte vara feminist för mina framtida barn eller alla tjejers skull då jag vägrar se kvinnor som mina motståndare. Men det är det feminism gör, det sätter en "vi mot dom" attityd precis som SD gör mot invandrarna.
Skulle det inte vara bättre att jobba tillsammans mot jämställdhet både kvinnor och män än att bara skylla allt på de vita heterosexuella männen som kör bil ibland?

12
Skriv svar