Mario Kart 8 boostar Wii U-försäljningen

Robot
Mario Kart 8 boostar Wii U-försäljningen

Det ska tydligen till ett Mario Kart för att få folk att köpa Wii U.

#mario-kart-wii, #mario-kart-8


Medlem
Mario Kart 8 boostar Wii U-försäljningen

Skulle varit intressant att se hur försäljningen av alla Wii-U spel som släpptes innan Mario Kart 8 går nu ::)

Medlem

Vem kunde tro att spel säljer konsoler=)?

Medlem

I nyheten innan dennastår det att PS4 sålt 9 miljoner... Undrar vilken copy-paste man ska tro på?

Inaktiv

Köper nog konsolen när Smash väl släpps. Det är för Kart, Smash, Zelda och Bayonetta jag vill ha Wii U.

Medlem

Nintendo skulle behöva släppa en till bomb som Mario Kart 8 innan hysterin börjar lägga sig igen

Medlem
Skrivet av robbis:

I nyheten innan dennastår det att PS4 sålt 9 miljoner... Undrar vilken copy-paste man ska tro på?

Antalet skeppade och sålda till konsumenter kanske?

Medlem
Skrivet av robbis:

I nyheten innan dennastår det att PS4 sålt 9 miljoner... Undrar vilken copy-paste man ska tro på?

Kolla statistikdatumet. Det var 9 miljoner som sålt till och med början av Juli står det i andra artikeln.

Medlem

Har WiiU, även Mario Kart. Men, innan jag skaffade det spelet tror jag att konsolen stod oanvänd i nästan 1.5 år. Vad hände med alla spel som Nintendo utlovade med trailers och prat på Nintendo Direct?

Efter att den minst sagt torra spelmarknaden till WiiU så tappade jag intresset för den.

Medlem

Supermario party och smashbros kommer snart. Party släpps i oktober om jag inte minns fel. Köpte mariokart till dottern. Rätt skoj fakstiskt. Så i höst blire party! Förhoppningsvis kmr smashbros innan jul med.

1
Skriv svar