Destiny – få en betanyckel av FZ!

Medlem

Först till kvarn:

AETR-JCN2-RBGN


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av bumblebee:

Laddar ner nu! Bara 14GB! 99 timmar kvar LOL

14Gb? för mig står det bara 10,97Gb...

Btw har 1st Ps4 nyckel över.

Tusen tack!

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av bumblebee:

Laddar ner nu! Bara 14GB! 99 timmar kvar LOL

14Gb? för mig står det bara 10,97Gb...

Btw har 1st Ps4 nyckel över.

Verkar vara olika, en kompis hade 13,2gb

Kommer då inte in på PSN

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Först till kvarn:

AETR-JCN2-RBGN

För PS4a?

EDIT: TACK SÅ MYCKET! ska ändå försöka få tag i koder från gamestop imorgon då jag har förbokat och det inte har funkat för mig dom sista dagarna med den koden jag fick från dom. Jag ger ut några av mina nycklar imorrn om jag lyckas låsa upp några.

Medlem

Riktigt grymt spel! Funkade finfint för mig ikväll. Känns mer som en pay to continue än en beta, för det är så jäkla bra redan. Kom väl 5 missions in och lite multiplayer på det, allt klockrent. Skön känsla och bra sci-fi!

Vänta, får man flera nycklar? Isåfall kan jag ge ut en om någon är intresseerad?

Ps. Det är till Playstation 4

Medlem

Så jävla grymt spel. Blev lite besviken bara att lvl Cap är 8 i betan. Men nåja

Medlem

När jag reggade min nyckel jag fick från en annan sida så fick jag 3 nycklar. Är alla till destiny beta som jag får dela ut eller vad är det för mening med nycklarna?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

När jag reggade min nyckel jag fick från en annan sida så fick jag 3 nycklar. Är alla till destiny beta som jag får dela ut eller vad är det för mening med nycklarna?

Om du har en nyckel som fungerar till ps3 så skulle jag uppskatta den enormt mycket!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av marcus8958:

När jag reggade min nyckel jag fick från en annan sida så fick jag 3 nycklar. Är alla till destiny beta som jag får dela ut eller vad är det för mening med nycklarna?

Yes! Man får tre nycklar, tror ursprungstanken var att om du har 2 vänner på samma konsol så skulle ni kunna köra fireteams ihop.

Medlem

Har 2 st nycklar till P4 varsegod

H4RQ-C6NC-NTE7

M7NQ-GENJ-6LQD

Medlem
Skrivet av Wahlstrom:
Skrivet av marcus8958:

När jag reggade min nyckel jag fick från en annan sida så fick jag 3 nycklar. Är alla till destiny beta som jag får dela ut eller vad är det för mening med nycklarna?

Om du har en nyckel som fungerar till ps3 så skulle jag uppskatta den enormt mycket!

Ledsen bara till PS4


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vill bara ge en shoutout till användaren "sky one" som tidigare idag skickade mig en beta-nyckel till ps3. Som vanligt så levererar FZ:as community! Tack!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Har en nyckel till PS4:a kvar om intresse finns.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Har en nyckel till PS4:a kvar om intresse finns.

Ja tack!

Medlem
Medlem

Har kört spelet lite och tycker det är riktigt roligt men siktar som en kråka med handkontroll. Kommer det släppas på PC samtidigt som till PS4?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av marcus8958:

Har kört spelet lite och tycker det är riktigt roligt men siktar som en kråka med handkontroll. Kommer det släppas på PC samtidigt som till PS4?

Nej, det är inte klart om det kommer till dator överhuvudtaget, tyvärr :/

Medlem

Sicket öde..

Medlem

PS4 Europa nyckel
QB7D-DCNB-TF27

Medlem

PSN Jackety

Ps4
QE86-2EN4-LGK7
C384-TCNQ-QJM7

Medlem

Jag har två nycklar till ps4a, två första pms får dom.

Medlem

Har två nycklar till Ps4

737R-DBN4-EP24
6N4Q-8LN9-KENP

123
Skriv svar